Ettei nyt vaan lipsahtais kännin puolelle?Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!
4 laatikkoa kaljaa, kossupullo ja pari makkarapakettia. Niillähän mä pärjään kolme päivää hyvin.
Ettei nyt vaan lipsahtais kännin puolelle?Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!
4 laatikkoa kaljaa, kossupullo ja pari makkarapakettia. Niillähän mä pärjään kolme päivää hyvin.
Jaahas. Jengillä menee supertripla uusiksi.Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!
Vähän veikkaan että sunnuntain puolella on tukka vähän kipeeEttei nyt vaan lipsahtais kännin puolelle?
Ei mene, vaan koko kisa joudutaan perumaan, kun tulosmanipulaatio on kiellettyä.Jaahas. Jengillä menee supertripla uusiksi.
Nyt joutui hetken miettimään mikä homma on kyseessä. Nyt luin viestisi ja naurahdin tuota mielikuvaa.@Useful Idiot ethän loukkaantunut mun veljeyttä huokuvalle viestille sinusta ja minusta? Mietiskelin siinä kaikkee, ku kaikkee yllättävää tapahtu pääkopassa, ja siinä samalla lueskelin Jatkoaikaa. Bongasin sun viestin koskien mua ja taikasieniä. Ymmärsin ja naurahdin. Tuumailin hetken mitä sieltä välittäjäaineista välittyisi tekstiksi, jos vielä sieniäkin söisin, voi hyvä luoja!
No nyt kun otit asian esille, niin miten veli Turhis meinaa sitä jussia oikein viettää?
Joo, tajuun, mutta vähän odotan jotain suurempaa. Jotain kauniimpaa. Jotain elävämpää. Jotain sellasta, et kerrankin jäit makkaraa vaillle tai kyljystä vaille tai... Tai mitä.
Tänään äitini kuolinsyytodistuksen lukeneena on pakko sanoa:
Syökää ihan oikeesti ne lääkärien määräämät lääkkeet.
Hieman huvittaa että niinköhän on raporttinappi kuumana kun tuo XXX mikä helvetti olikaan tapettiin ja RIP ketjussa käyty haukkumassa, itsehän selvisin varoituksella Bourdainin tapauksesta. Kai tuo on sitä paremminhaukkumista. Akan hakkaaminen jepa, lapsen jättäminen isättömäksi ei jepa.
Minä noista räppäreistä mitään tiedä, eihän nekään tiedä musiikista, joku XXXTentacion ammuttiin tuossa, joku kai vangittukin.Onko tuo XXX sitten kuollut vai Bobby Ewing? Itse en tiedä tuosta köyhänmiehen Cheekistä mitään muuta kun että bronx vissiin.
Kelasin että jos on italiatar kyseessä niin märät vaatteet pitää saada tietenkin äkkiä pois päältä ja sitä rataa, varmaan tiedät mitä tarkoitan. Mutta kun sanoit italiaano niin varmaan joku karvanem äiä kyseessä.Ekaa kertaa veskis?
Hitto, nyt pitäs viedä joku italiaano ulos! Ei pitäis, mut koen velvollisuudekseni. Aivan märkä. Väsyny. Joku huus tuol sporan takana "Are you scared?". Ei onneks mulle.
Olen aina pitänyt sateesta ja myrskyistä yms., mutta kyllä nämä viime päivien sateet ovat tuntuneet harvinaisen hyvältä pitkään jatkuneen kuivuuden jälkeen. Tekee hyvä luonnolle ja sadolle.Istun ulkona ja katselen kun sataa vettä kaatamalla. Onhan tässä jotain hienoa.
Olen aina pitänyt sateesta ja myrskyistä yms., mutta kyllä nämä viime päivien sateet ovat tuntuneet harvinaisen hyvältä pitkään jatkuneen kuivuuden jälkeen. Tekee hyvä luonnolle ja sadolle.
Toisaalta, sinulla ei ole vielä mitään hätää, jos pystyt vielä yleensäkin tuon lauantain perään hoitamaan.Nykyään kun nuita kilometrejä tullut mittariin niin krapulat on aivan karmeita. Otat perjantain ja lauantain niin oot ihan vitun muumio vielä keskiviikkonakin. Ei tuu ikä yksin...