Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 333 315
  • 66 850

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kylläpä kissa väänsikin sitten pahanhajuiset tortut. Toisaalta paska olisikin pilalla, jos ei se haisisi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kylläpä kissa väänsikin sitten pahanhajuiset tortut. Toisaalta paska olisikin pilalla, jos ei se haisisi.
Kissan paska kyllä haisee pahalle, omilla oli paha tapa käydä vesassa aina kun ite alko ruokailemaan. Mutta tossa kävi yks pentu koittamassa ja voi helvetti. Joku mahasairaus, pelkkää vetelää ja se haju ihan sairas.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luin uutisen perheenisä Matista kuka kertoo että hän tienaa 100-150tuhatta vuodessa ja rahat ei tunnu riittävän. En ymmärrä näitä valittajia. Varmaan Mattikin ajelee uudella autolla jonka lyhentäminen maksaa tonnin kuussa.

Elämä on valintoja täynnä. Elkää valittako ku ei oo oikeaa aihetta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä haluaisin olla sellainen mies joka naapurimökin mamman luo menee vekittämään, sairaalaan, sammuu vessan lattialle ja silti se nainen ei pistä pahaksi. Siinä on ihan vaimo ainesta.

On jo niin normi setti tuo kyläily ettei mamma välitä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kylläpä kissa väänsikin sitten pahanhajuiset tortut. Toisaalta paska olisikin pilalla, jos ei se haisisi.

Kissan torttu kyllä menee ihan omiin atmosfääreihin. Meillä OLI kolme kissaa(leikattuja) niin sain vähitellen muijalle sanottua että miten jos poisteltas vähemmäksi. Nyt ei ole yhtään ja elämä on lepposampaa. Ei tarvi kusihiekkoja vaihdella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kissalla, kuten muillakin elävillä, tietysti tortun hajua pahentaa epäsopiva ruokavalio. Nyt oli vatta vähän kuralla, niin olihan helvetin paha haju. Mutta se tänään paskasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Meinaakko että ite otin kans?
Enhän tiedä mitä on tapahtunut, tuli vaan alkuperäisestä viestistä kuva että jossain muualla olisi voinut tulla melkoinen hellasärö ko. toiminnasta. Naapuri tuli, särki, vuosi, tuli uudestaan ja sammu vessaan.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Luin uutisen perheenisä Matista kuka kertoo että hän tienaa 100-150tuhatta vuodessa ja rahat ei tunnu riittävän. En ymmärrä näitä valittajia. Varmaan Mattikin ajelee uudella autolla jonka lyhentäminen maksaa tonnin kuussa.

Elämä on valintoja täynnä. Elkää valittako ku ei oo oikeaa aihetta.

Kannattaisi Matinkin alkaa työttömäksi tai mamuksi. Niille kuulemma kannetaan rahaa ovista ja ikkunoista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kotiuduttu kesken bileiden. Ei vaan jaksanu enää. Amatööri oon.

Laitoin lähipitseriaan ruokatilauksen. Otin sitten kaikkee ku en osannu päättää pitsan, kebabin ja hampurkerin välillä. Hyvä palvelu tuolla ku ne varmaan tulis perseenki pyyhkimään jos pyytäs. Joskus darrassa kirjotin lisätietoihin että tuokaa päkki kaljaa nii maksan 10e extraa. Niin se vaan keku tuli oven taakse ruokien ja kaljojen kanssa.

Nyt saakii maata maanantaiaamuun asti sängyssä. Tiistaina varmaan on jo normaali olo
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kotiuduttu kesken bileiden. Ei vaan jaksanu enää. Amatööri oon.

Laitoin lähipitseriaan ruokatilauksen. Otin sitten kaikkee ku en osannu päättää pitsan, kebabin ja hampurkerin välillä. Hyvä palvelu tuolla ku ne varmaan tulis perseenki pyyhkimään jos pyytäs. Joskus darrassa kirjotin lisätietoihin että tuokaa päkki kaljaa nii maksan 10e extraa. Niin se vaan keku tuli oven taakse ruokien ja kaljojen kanssa.

Nyt saakii maata maanantaiaamuun asti sängyssä. Tiistaina varmaan on jo normaali olo
Sulla on selvästi toi kisakunnon treenaaminen jäänyt aika vähiin. Kato treenia se ryyppääminenkin vaatii.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt saakii maata maanantaiaamuun asti sängyssä. Tiistaina varmaan on jo normaali olo

Onnittelut tästä.

Aikoinaan kun itse tuli viinasten kanssa enemmän pelattua, niin torstai oli oikeastaan ainoa päivä viikossa jolloin oli (ainakin silloin tällöin) kohtalaisen normaali olo. Perjantai ja Lauantai meni kännätessä, sunnuntai tasoitellessa, ma, ti ja ke krapuloissa ja sitten torstain jälkeen pyörä jälleen pyörimään. Tämä siis työviikkoina, lomillahan pystyi kiskomaan sitten enemmän.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulla on selvästi toi kisakunnon treenaaminen jäänyt aika vähiin. Kato treenia se ryyppääminenkin vaatii.
Nii on nykysin jääny. Ei sitä muistanukkaan miten rankkaa tuo on. Parisuhteen kirouksia kun ei tuu juopoteltuu nii paljoo. Hyvät miehet menee hukkaan

No nyt tulee reeniä ku on kaikkee kissanristiäisiä tulossa. Ens viikonloppuna on hääjuhlat ja morsian on nii vitun ärsyttävä että mun pitää dokata itteni tiedottomaan tilaan että kestän sitä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla on tapana tehdä juhannuksena ahvenanmaalaista pannukakkua. Sitä on tullut tehtyä jo niin monena jussina että perinnehän siitä on jo tullut.

Ja varsin makoisa perinne onkin. Sillä tuo ahvenanmaalainen pannukakku on aivan älyttömän hyvää.

Hiukan työläämpäähän tuo on tehdä kuin normipannari kun ahvenanmaalaista pannukakkua varten täytyy keitellä mannapuurotkin. Mutta on se sitten todella sen vaivan arvoistakin.

Ahvenanmaalaisen pannukakun kera tietenkin kermavaahtoa ja mansikkahilloa niin on kyllä super hyvää.

Rakastuin ahvenanmaalaiseen pannukakkuun joskus -90 luvun loppupuolella kun reissattiin Ahvenanmaalla ja täytyhän sitä sitten kotonakin, manner-Suomessa alkaa valmistamaan. Tosin ei liian usein, vaan just tällain juhannuksen herkkuna.

Olen kyllä kuullut ahvenanmaalaisesta pannukakusta sanottavan että se on liian makeaakin jo, mutta minulle kyllä maistuu. Makeiden ystävänä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nii on nykysin jääny. Ei sitä muistanukkaan miten rankkaa tuo on. Parisuhteen kirouksia kun ei tuu juopoteltuu nii paljoo. Hyvät miehet menee hukkaan

No nyt tulee reeniä ku on kaikkee kissanristiäisiä tulossa. Ens viikonloppuna on hääjuhlat ja morsian on nii vitun ärsyttävä että mun pitää dokata itteni tiedottomaan tilaan että kestän sitä.
Käyt tekeen miehekkäät ja panet sitä takahuoneessa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käyt tekeen miehekkäät ja panet sitä takahuoneessa.
Kyllähän tota panis mut ei viiti ku on sukulaismiehen akka. Kyllä se joskus kerjäs multa kännissä munaa mut jouduin kieltäytymään kunniasta ku oma akka oli vieresssä.

Ehdotin joskus naiselleni että otettais sänkyleikkeihin joku kolmas akka mut sen verran kovaa anto korville että tuskin lähiaikoina
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistan viime alkusyksynä kuulleeni ruokalassa, kun viereisessä pöydässä ollut nuori nainen sanoi olleensa vieraana kolmissa/neljissä!!?? häissä kuluneen kesän aikana...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Minulla on tapana tehdä juhannuksena ahvenanmaalaista pannukakkua. Sitä on tullut tehtyä jo niin monena jussina että perinnehän siitä on jo tullut.

Ja varsin makoisa perinne onkin. Sillä tuo ahvenanmaalainen pannukakku on aivan älyttömän hyvää.

Hiukan työläämpäähän tuo on tehdä kuin normipannari kun ahvenanmaalaista pannukakkua varten täytyy keitellä mannapuurotkin. Mutta on se sitten todella sen vaivan arvoistakin.

Ahvenanmaalaisen pannukakun kera tietenkin kermavaahtoa ja mansikkahilloa niin on kyllä super hyvää.

Rakastuin ahvenanmaalaiseen pannukakkuun joskus -90 luvun loppupuolella kun reissattiin Ahvenanmaalla ja täytyhän sitä sitten kotonakin, manner-Suomessa alkaa valmistamaan. Tosin ei liian usein, vaan just tällain juhannuksen herkkuna.

Olen kyllä kuullut ahvenanmaalaisesta pannukakusta sanottavan että se on liian makeaakin jo, mutta minulle kyllä maistuu. Makeiden ystävänä.
Joku herkkä ahvenanmaalainen voi pitää tuota kulttuurisena omimisena, paras puhua toisesta suupielestä ruotsia valmistuksen ja syönnin aikana, ”jättegott surströmmin och knäkkebröd, jååå-å...”
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näitten hää-, pano-, ja pannukakkujuttujen lomaan meidän kaikkien on syytä hiljentyä hetkekiseksi ja suunnata ajatukset kohti sitä tärkeintä, lähimmäistä. Mennään juhannuskirkkoon ja hiljennytään. Juuri näin. Nyt on hyvä. Opetellaan kommunikoimaan luonnon kanssa sen omalla kielellä. Hengitetään rauhassa. Sisään..................ja ulos. Sisään..............................ja ulos. Syödään käpyjä ja nukutaan sammaleen päällä. Hyvää Juhannusta kaikille palstalaisille!. Mä lähden nyt runkkaamaan!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkos häät mukavia tapahtumia muiden kuin morsiamen mielestä?
Eikä ne taida olla mukavia edes kaikkien morsiammien mielestä. Kyllä ne sisältää niin paljon stressiä kun kaiken pitää olla täydellistä. Ja sitten tietenkin sataa, pappi sotkee nimet, joku ottaa liikaa kuppia, ruoka on kylmää ja seremoniamestari tylsä yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös