Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 937
  • 68 365

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Piti useamman kerran kirjoutua että pääsi sisään. Mitään virhettä ei herjannut mutta sisään ei mennyt. Nyt täällä kummikin sisällä.
Onnistui neljännellä kirjautumisella, mutta sitten heitti taas ulos kun meni kierrätyskeskuksen päävalikkoon.

Tehkääs tälle nyt jotain @Ylläpito ja miksei myös @Moderaattorit

sinikettu

Jäsen
Sekoileeko tämä palsta nyt kirjautumisen kanssa muillakin? Välillä ollaan kirjautuneena ja välillä ei.
Tänään oli aika ufo kirjautuminen aamulla. Vannon kautta kiven ja kannon täysissä sielun ja ruumiin voimissa, että kun kirjauduin tunt pari sitten puhelimella tänne, mulla pomppasi tuonne oikeaan yläkulmaan kirjautuneeksi nimimerkiksi Roger Moore. Yritin kieltämättä käyttää tätä bugia hyväksi ja kokeilla, että onnistuuko spämmäily nimimerkilläsi, mutta sitten uudelle sivulle mentäessä heitti ulos. Pari kertaa yritin sitten uudestaan kirjautua ja kaikeksi epäonnekseni ihan omalla nimimerkkiä pukkasi sen jälkeen kirjautuneeksi. Tosin meinaa heittää vieläkin ulos, jos menee uudelle sivulle. Pitänee pitää vapaapäivä jatkiksesta ja lähtee eka salille sitten naisystävän kanssa jonnekin ja illalla hänen asunnolleen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ylläpito tekee parhaansa jotta syy näille tunnushypyille löytyisi mahdollisimman pian.

Voi helvetti, ai tämä olikin joku näin tylsä juttu. Minulla on toiminut moitteetta enkä tiennyt mitään tästä, mutta Ylläpidon nähdessäni ajattelin, että nyt on joku väärillä tunnuksilla.

Silloin pienenä joku osallistui pelikeskusteluihin nimellä Moderaattorit. Kovin kauaa ei viesti siellä ehtinyt olla ja sitten kirjauduttiinkin uusiksi.

Rikoksen täytyy olla jo vanhentunut, mutta kirjoitin edelleen pienenä kaverin tunnuksilla kerran viestin. Alkoholilla oli osuutta asiaan enkä tajunnut olevani väärillä tunnuksilla. Se oli jotain harmitonta, salibandyyn se liittyi eli ei edes jääkiekkoon.

Eikä kaverikaan saanut bänniä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tyhmät. Miksi kirjaudutte ulos? Ääliöt.

Vittu, tuliko tää nyt nimimerkillä Moderaattorit. Who cares.

Niin, sitä pitää erikseen jotain klikata jostain, että pystyy kirjautumaan ulos. Joitain pelottaa oma varjonsakin, kai se ylivarovaisuus johonkin tietoturvapelotteluun liittyy.

Tuore äitikin saa sydänkohtauksen, jos lapsi ehtii laittaa hiekkaa suuhun ennen kuin pelastaa sen pahalta maailmalta. Kiva elämä sitten lapsella ilman äitiä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Haloo, olenko mä tosiaan täällä, häh? Taidan olla. Enkä tiedä olisiko sillä väliä vaikken olisikaan.

Tämä on ollut jotenkin härö päivä. Aamulla olin niin maan saakulin väsynyt että vaivoin jaksoin nousta sängystä ylös. Syytän tietenkin kellojen kääntämistä. Linkussa huomasin että olin laittanut vauhdissa eri pari kengät, siis hyvin samannäköiset mustat Pomarin nilkkurit. Toiset vaan olivat vanhemmat (näin ollen kuluneemmat). Mutta mitäpä tuosta, mokia sattuu.

Töissä oli hukassa materiaali jonka olin aikoinaan kerännyt jatkotoimia varten. Tiesin etten ollut sitä hukannut koska olin vienyt sen työkaverin pöydälle. Saatan olla sählä mutta muistissani ei kummemmin ole vikaa. Matsku löytyi pomon kirjahyllystä. En tiedä miten se sinne joutui, enkä välitäkään. Sitten vielä lähdin liian myöhään liikenteeseen ja sain kiirehtiä ehtiäkseni linkkuun. Vihaan edetä puoljuoksua taakse päin vilkuillein. Huoh, kotiin päästiin.

Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oonx eka? Paljon viive? Valvoja näytä tissit.

Huuhkajatkin vissiin voitti. Maailma on ihan sekaisin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällä Malmilla kannattaa lähteä ajoissa häppäri-kaljoille kun matkalla pitää soittaa spugelle ambulanssi ja odotella että se tulee.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannattaa olla hyvissä väleissä naapurin kanssa. Voi vaikka saada pääsiäislammasta. En tiedä vielä miten lampaan teen. Rairuohot on todellakin itäneet. Niitä vaalin nyt.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joo täällä Malmilla kannattaa lähteä ajoissa häppäri-kaljoille kun matkalla pitää soittaa spugelle ambulanssi ja odotella että se tulee.

Hyvä kumminkin, että soitit. Kaikki eivät soittaisi. Kyllä spugekin hoitoa ansaitsee jos on pahasti käynyt.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Ylläpito tekee parhaansa jotta syy näille tunnushypyille löytyisi mahdollisimman pian.
Mitä menitte heittämään, @Moderaattorit, erään trollin ulos. Pietarin tehdas kostaa. Vaikka siellä ei tehtaita olekkaan, missään, ikinä, ollenkaan. Ehkä pohjoisnavan alla, merenpohjassa, johon Put-in (viittaa selvästi miesten väliseen lempeen) kävi henk.koht. tökkäämässä lipun.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meinasin tänään tehdä mämmiä. Martoilla näyttää olevan näpsäkkä ohje (linkki vie marttojen sivuille mämmmin ohjeeseen) jossa ei tarvi tunnin välein lisäillä jauhoja pienissä erissä. Olen tuolla muistaakseni ennenkin tehnyt ja onnistui.

Siitä en kyllä ole varma kannattaako mämmiä tehdä itse. Meistä kumpikaan ei syö mämmiä kuin kerran pari pääsiäisenä. Mutta meillä on pari kutsua pääsiäiskyläilylle ja itse tehty mämmi on mukava tuliainen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Martat voi ei. Johonkin niiden nyhtökaurakokkauskurssille pitää mennä. Onkohan kukaan ei hipsterifägäri maistanut vielä nyhtökauraa. Niiden kertoma vaan ei ole uskottava.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Meinasin tänään tehdä mämmiä. Martoilla näyttää olevan näpsäkkä ohje (linkki vie marttojen sivuille mämmmin ohjeeseen) jossa ei tarvi tunnin välein lisäillä jauhoja pienissä erissä. Olen tuolla muistaakseni ennenkin tehnyt ja onnistui.

Siitä en kyllä ole varma kannattaako mämmiä tehdä itse. Meistä kumpikaan ei syö mämmiä kuin kerran pari pääsiäisenä. Mutta meillä on pari kutsua pääsiäiskyläilylle ja itse tehty mämmi on mukava tuliainen.
Tuota mämmin suosiota en pysty ymmärtämään. Kamalaa tököttiä. Jos tuut joskus meille pääsiäiskylään niin tuo ennemmin suklaamuneja. Syötäväksi tapettua lampoeläintäkin sopii tuoda.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hyvä kumminkin, että soitit. Kaikki eivät soittaisi. Kyllä spugekin hoitoa ansaitsee jos on pahasti käynyt.

New Yorkista oli hämmentävä valvontakameravideo. Kaveri makasi maassa keskellä päivää ja ihmisiä meni kymmeniä ohi ennen kuin joku pysähtyi sitten. Puolassa näin bussin ikkunasta, kun mies tuupertui tyhjälle pysäkille (kaikki muut nousivat siihen bussiin), mutta ensimmäinen auto pysähtyi.

Kaikki eivät tosiaan soittaisi.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
New Yorkista oli hämmentävä valvontakameravideo. Kaveri makasi maassa keskellä päivää ja ihmisiä meni kymmeniä ohi ennen kuin joku pysähtyi sitten. Puolassa näin bussin ikkunasta, kun mies tuupertui tyhjälle pysäkille (kaikki muut nousivat siihen bussiin), mutta ensimmäinen auto pysähtyi.
Ei voi olla. Vain suomalainen ei pysähdy, muualla maailmassa vain halataan, välitetään ja kävellään aina käsi kädessä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei voi olla. Vain suomalainen ei pysähdy, muualla maailmassa vain halataan, välitetään ja kävellään aina käsi kädessä.

Ei taida mitään tilastoja olla, mutta uskoisin Suomessa aika monen pysähtyvän auttamaan. Luonnollisestihan tuokin on taatusti vähentynyt tällä vuosituhannella.

Menin taannoin Espoossa tiedustelemaan puun alle selvästi ainakin sammuneelta mieheltä onkohan se hengissä. Kyllä se oli, mutta on se parempi tarkistaa kuin sitten lukea lehdestä seuraavana päivänä kuinka metsässä oli kuollut mies.

godspeed

Jäsen
Näissä on vähän puolensa ja puolensa. Jotain sammunutta denaa ei poliisikaan suosittele menemään herättelemään, ettei tule jotain kahakkaa. Eri asia jos on loukkaantunut jotenkin niin varovaisesti tietysti tsekata mikä happi. Aiemmin olenkin jo kertonut, että kun jalkaongelmien takia käveleminen oli vaikeaa niin autoilija pysähtyi viereen kysymään tarvitsenko apua. Ilmeisesti meno oli aika erikoisen näköistä. Klassinen virhe oikeastaan näissä yleistämisissä on se, että väitetaan jotain jonkin yhden nähdyn tapauksen perusteella, mutta jos se kerran on pelin henki, niin minäpä väitän @pernaveikko a mukaillen että Suomessa kyllä pysähdytään helposti, jos tilanne vaikuttaa pysähtyjälle itselleen vähääkään turvalliselta ja on aika ja paikka tehdä niin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota mämmin suosiota en pysty ymmärtämään. Kamalaa tököttiä. Jos tuut joskus meille pääsiäiskylään niin tuo ennemmin suklaamuneja. Syötäväksi tapettua lampoeläintäkin sopii tuoda.
En minäkään oikein mämmiä ymmärrä. Ei se ole pahaa eikä hyvää, se vaan on outoa. Syön sitä pääsiäisenä vähän kun se ns. kuuluu asiaan. Ja en veisi mämmiä tuliaisiksi jos en tietäisi että kyläpaikoissa mämmiä syödään ihan mielellään.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muistan, kun aikoinaan asuin vähän toisaalla ja kävelytiellä talon edessä oli kaveri makoilemassa. Menin kattomaan ja sehän oli kaupunginosan tunnettu alkoholisti X ja annoin hänen jatkaa uniaan. Hän siinä pärjäsi. Niin joo oli kesä ja hyvä fiilis, ei kylmä.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kaikki eivät tosiaan soittaisi.

Sitten on myös varsin suuri joukko niitä, jotka löytävät taskusta/laukusta/mistälie puhelimensa alta aikayksikön, muttta eivät sillä soita vaan kuvaavat selfieitä ym.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy