Oletteko käyneet jääveistospolulla Tampereen Ikurissa tänä talvena?
Mää oon.
Mää oon.
Jotkut pölhöt oli ne sitten käynyt tuhoamassa.
Oletteko käyneet jääveistospolulla Tampereen Ikurissa tänä talvena?
Mää oon.
Mää oon.
Jotkut pölhöt oli ne sitten käynyt tuhoamassa.
Juu. Mutta aika hyvin niitä saatiin pelastettua. Vieläkin veistokset ok-kunnossa. Kiitos myös mahtavan talven.
Hieno homma. Muutenkin ihan älyttömän hienosti oli toi toteutettu ja ilmainen vielä.
Ovatkohan palstan Kaukalot, Turha ja Pekka, sukua toisilleen? Molemmat vielä kannattavat tulevaa pronssimitalistia, Hifkiä.
Tänään tulee Pulppi Fiktion. Pitäsköhän vihdoinkin poistaa tuokin aukko sivistyksestä?
Olen miettinyt tätä yli 20 vuotta ja päätynyt siihen yhä uudelleen ja uudelleen, että heroiini on vaarallista ja vei Cobainin noin munattomaan versioon.
Tämähän on nyt ihan höpöhöpö puhetta. Heittämällä menee TOP-10 elokuviin joita olen nähnyt. Tosin paljon on rainoja joita en ole nähnyt.Sekava ylitaiteellinen mukaleffa. Suosittelen käyttämään aikasi jollain muulla tavalla. Tietenkin, jos haluat liittyä siihen housut märkänä kulkevaan lammaslaumaan (mitä tältäkin palstalta löytyy), niin voit niinkin tehdä.
Hah, nuo vanhat keittokirjat on jänniä. Ei niistä saa mitään osviitta missä lämpötilassa ja kuinka kauan jotain paistetaan. Pistetään vaan keitokset uuniin ja paistetaan kypsiksi. That's it.
Tähän liittyvä vitsi tuli mieleen. Baarissa kuultu aikoinaan. Se meni että "miten grungeparta ajetaan?"Kyllä. Ja taisi olla herskalla jotain osaa siihenkin että Kurt päätyi lopulta aivan päättömään kondikseen.
Äitini kertoi jostain vanhasta keittokirjastaan hauskan jutun. Jänispadan ohje alkoi kertomalla miten jänis nyljetään. Uuni lämmitettiin sopivan lämpöiseksi ja ruokaa pidettiin siellä kunnes se on valmista.Hah, nuo vanhat keittokirjat on jänniä. Ei niistä saa mitään osviitta missä lämpötilassa ja kuinka kauan jotain paistetaan. Pistetään vaan keitokset uuniin ja paistetaan kypsiksi. That's it. Toisaalta mitä minä niillä tiedoilla tekisin, olenhan keski-ikäinen (?) nainen joten osaan kaiken leipomisesta ja ruuanlaitosta.
Minulle on vuoden 1965 köksänkirja ja vuoden 1971 Kotiruokaa-kirja. Niissä on ihan mukavasti erilaisia ns. tavallisten ruokien ohjeita. Mutta paisto- ja keittoaikoja tai paistolämpötiloja niistä on turha hakea. On noissa kirjoissa kaikenmoista sellaista mitä en kuunaan tekisi kuten sylttyä, hapankaalia tai hilloaisi appelsiininkuoria.
Nii kenen mukaan? Ehkä savolaisten korkeintaan.Eikö tuo Tim Burttonin Apinoiden Planeetta ole aika vihattu elokuva. Miks sen iMDB arvosana on 8.0?
Eikö tuo Tim Burttonin Apinoiden Planeetta ole aika vihattu elokuva. Miks sen iMDB arvosana on 8.0?
Savolaisella matikalla 8.0 - 0 = 5.7.Mitähän arvosanaa olet mahtanut tutkailla?
Savolaisella matikalla 8.0 - 0 = 5.7.
Kävelin tossa ja huomioin, että kotoutuminen oli jollain jantterilla ollu menestyksekästä: Karjala-tölkki kädessä huiteli menemään tämä Lähi-idän poika...