Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 330 416
  • 66 848

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oioi vitosella just nyt klassikko Seinfeld jakso, paidaton kakkaaja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päässä kolmen sentin vekki. Kolme niittiä riitti kiinnittämiseen. Samalla leikkasivat palan päänahkaa. Noh vaikka sitsit jäi kesken niin onneksi pääsi vielä baariin juomaan.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Hauskan näköistä hommaa tuo paralympialaisten kelkkajääkiekko.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"Kolme syytä miksi Kiekko-Vantaa putosi jo puolivälierissä"

Olikohan syy nro 1: Patrik Moision puuttuminen joukkueesta
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltakaljat odotteli Prisman lokerossa kun lätkämatsissa keksin käydä enkä muuten olis ehtinyt kauppaan ennen ysiä. On tää kätevää. Kollien peli harkkahallissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi jumalauta mikä pervoiluketju on nostettu vaihteeksi ylös. Hävettääkö? Kohta on runkkausketju käsillä, kun Kierrätyskeskukseen saapuu ja John Holmes -ketju kans.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuka on Patrik Moisio. Venäjä valitsee uutta presidenttiä, mutta se oli mielestäni jonkun muun niminen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kuka on Patrik Moisio. Venäjä valitsee uutta presidenttiä, mutta se oli mielestäni jonkun muun niminen.

Patrik Moisio on tietysti Kalle Moision veli.

Venäjällä on sen pitkän historian aikana valittu demokraattisissa vaaleissa presidentti yhden ainoan kerran. Tämä tapahtui 1991, tuolloin valituksi tuli Boris Jeltsin.

Sen jälkeen vuorossa onkin ollut erilaisia demokratian ja vaalien irvikuvia kun Putin on kahminut valtaa. Välissä oli toki muodon vuoksi nukkepresidentti kun Putin oli pääministerinä, näidenkin vaalien vilpittömyys ja demokraattisuus olivat kyseenalaiset. Nytkään ei Venäjällä valittu uutta presidenttiä vaan sama mafiavaltion capo valitutti itsensä estettyään ensin todellisten vastaehdokkaiden ehdokkuudet ja kuristettuaan sananvapauden minimitasolle.

Ennemmin Patrik tai Kalle Moisio Venäjän johtoon, meininki olisi sen jälkeen fyysistä mutta rehtiä taklauspeliä eikä kieroa salamurhaamista ja valtapelejä.
 

sinikettu

Jäsen
Voihan jeesus ja paavin pallit. Melkeen kahden viikon semi-loma, jonka aikana pitää vaan tehdä vähän itsenäisiä kirjallisia hommia, jotka saa tehtyä kahdessa päivässä.

Kaitsu, mäkin itken!

Jää kiakkoakin on samalla nähtävillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tota noin minua kosittiin tänään. Yhtäkkiä sängyllä hän polvistui ja kysyi voisinko tulla hänelle vaimoksi. Yllätyin todella kysymyksestä. Lupasin tulla vaimoksi. Sitten rakasteltiin lupauksen kunniaksi. Nyt olen onnellinen. Hän nukkuu ja minä pyörittelen sormusta. Rakastan. Olen kihlattu. Olen nainen, olen olemassa. Mulla on sormus. Voi luoja että näin kävi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tota noin minua kosittiin tänään. Yhtäkkiä sängyllä hän polvistui ja kysyi voisinko tulla hänelle vaimoksi. Yllätyin todella kysymyksestä. Lupasin tulla vaimoksi. Sitten rakasteltiin lupauksen kunniaksi. Nyt olen onnellinen. Hän nukkuu ja minä pyörittelen sormusta. Rakastan. Olen kihlattu. Olen nainen, olen olemassa. Mulla on sormus. Voi luoja että näin kävi.

Paljon onnea kihlauksesta! Mukava lukea välillä tämäntapaisia positiivisia ja onnellisia uutisia ainaisten valitus- ja jupinaviestien sijasta.

Sitten vain kihlaparin elämää viettämään ja suunnittelemaan häitä. Jatkiksessahan on Naimisiin-ketjukin, sinne voi raportoida jatkosta! (Ja ketjussa on muiden JA-avioitujien kokemuksia ja näkemyksiä hääaiheista.)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä se onkaan nimeltään sellainen sanahässäkkä missä sanat ovat erikokoisia ja eri päin ja muutenkin sekaisin? Tuossa oli esitys useammalle sadalle ihmisille aiheena mitä odotuksia opiskelijoilla on harjoittelupaikastaan ja mahdollisesta tulevasta työnantajastaan.

Naurun remakasta päätellen aika moni muukin huomasi siellä komeilevan drugs.

Ehkä noita vähän kannattaisi vilkaista ennen kuin laittaa eetteriin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei viikkoa ilman Espoo Unitedin konkurssihakemusta. Menisi myös seuraaviin ketjuihin:

Pitäisikö itkeä vai nauraa?
Ihmettelyketju
Asia, joka avautui minulle
Asia, joka ei avaudu minulle
Tyhmien kysymysten ketju
Mille naurat juuri nyt?
Vitsiä pukkaa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kukahan on seuraavana vuorossa, tuli mieleen, kun tuota Louhimiehen virtuaalikivitystä katsoin. Ruotsissa on meitä taas edellä, siellä on menty näreeseen. Enkä nyt tarkoita Sari Närettä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kukahan on seuraavana vuorossa, tuli mieleen, kun tuota Louhimiehen virtuaalikivitystä katsoin. Ruotsissa on meitä taas edellä, siellä on menty näreeseen. Enkä nyt tarkoita Sari Närettä.

En nyt osaa nimetä ketään, mutta jossain vaiheessa varmaan tulee ilmi, mitä kaikkea nuoret naistoimittajat ovat joutuneet tekemään saadakseen itselleen uutispäälliköltä juttuja. Eikös toi ole ollut aika miesvaltainen ala, joten varmaan on tälläiselle kaappirunkkarille mehukkaita juttuja tarjolla kun totuus pääsee vihdoin julki. Siellä on varmaan esim. harjoiteltu mikkiin puhumista ihan jollain muulla kuin mikrofonilla.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kukahan on seuraavana vuorossa, tuli mieleen, kun tuota Louhimiehen virtuaalikivitystä katsoin. Ruotsissa on meitä taas edellä, siellä on menty näreeseen. Enkä nyt tarkoita Sari Närettä.
Renny Harlin? Timo Koivusalo? Tai sitten jo vehreämmile niityille poistuneista ohjaajista esim. Matti Kassila, Edvin Laine tai vaikkapa Armand Lohikoski. Nämä ovat siis omia ehdotuksiani enkä toivo, että ne toteutuisivat.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Matti Kassila on elossa ja ikää on hänellä 94 vuotta. Eli ei ole herra vielä poistunut niille vehreimmille niityille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksköhän ameriikan gettojoujout ei juurikaan tee ylistäviä hiphöpinöitä luomiskertomuksen Eevasta? Kaikenmaailman Tookie Williamseista julistetaan Da Ou ziina, mutta eikös se ny oo päivänselvää, koska siitä on mustaa valkosella maailman myydyimmässä kirjassakin, että Eeva se on ainoa oikea Da Original Gangsta? Epäilenkin tähän vaikuttavan noissa piireissä vahvana vellovan naisten alistamisen ja väheksymisen. Kuka runoilija tekee rohkean ulostulon? Nyt olisi palstametrejä ja julkisuutta tyrkyllä!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Josko sitä viimein yrittäisi pääsiäisen tienoilla saada pyöräytettyä visan palstalle pitkästä aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös