Taskussa parit vaihtokalsarit. Nyt saa rauhassa vaikka ripuloida housuun.
Kotona kaikki on toisin. Nyt bussissa salakaljaa. Nokia voitti Seagullsin. Kapakkiin menen.Ai jäbä on vaihtanut pikkuhousut kalsareihin. No varmaan parempi stadin yössä, että siellä taskussa on kalsarit eikä pikkarit. Ei tuu turhaa sanomista pikkusieluisilta ihmisiltä.
En minäkään oikein mämmiä ymmärrä. Ei se ole pahaa eikä hyvää, se vaan on outoa. Syön sitä pääsiäisenä vähän kun se ns. kuuluu asiaan. Ja en veisi mämmiä tuliaisiksi jos en tietäisi että kyläpaikoissa mämmiä syödään ihan mielellään.
Juolahti tuossa mieleeni että onkohan mussa mahdollisesti liru neekeriverta? Tykkään rypälejuomasta ja grillailla kanaa. Pidän myös hiukseni lyhyenä, tai sitten olen kalju. Eiks nikeilläkin nykyään oo. Mitään afroja enää näy. Erityisen paljon tykkään paneskella isoperseisiä valkoisia naisia. Viihdyn hieman löysemmissä vaatteissakin. Toisaalta, en voi sietää räppiä ja töitäkin yritän tehdä parhaani mukaan. Kullini ei myöskään ole erityisen valtava. Sitä aina välillä pysähtyy elämässä pohtimaan syvällisiä.. Mutta ei mulla ny muuta.
Juolahti tuossa mieleeni että onkohan mussa mahdollisesti liru neekeriverta? Tykkään rypälejuomasta ja grillailla kanaa. Pidän myös hiukseni lyhyenä, tai sitten olen kalju.
Miten Cobain sai tehtyä Pennyroyal Teasta noin huonon akustisen version? Olen miettinyt tätä yli 20 vuotta ja päätynyt siihen yhä uudelleen ja uudelleen, että heroiini on vaarallista ja vei Cobainin noin munattomaan versioon. No, eihän sillä munia ollutkaan. Bowie sen sijaan toimii Cobainilla.
Toimi se Leadbelly- cover kanssa aika hyvin. Ja Cobain herskan lisäksi oli muistaakseni aina hermona koko Unpluggedista.
Kyllä se heroiini on melkoista. Layne Staley veti Unpluggedin pollen voimalla. Oli sen verran napannut ennen keikkaa jottei reflat iske päälle, mutta pystyy hoitamaan keikan. Piti Cantrellin käydä biisien välillä tsekkaamassa onko äijä kuosissa.
Ovatkohan palstan Kaukalot, Turha ja Pekka, sukua toisilleen? Molemmat vielä kannattavat tulevaa pronssimitalistia, Hifkiä.
Jos hopee ei oo häpee, niin ei oo ronssikaan. Kysykää vaikka Ruuskaselta.Suojattu sukunimi. Meitä on hyvin vähän eikä lisääntymistoiveita ole. Sukua ollaan siis. Ai että pääsitkin vittuilemaan pronssimitaleista melkein meni huomioni ohitse. En keksi mitään nasevaa.
Jos hopee ei oo häpee, niin ei oo ronssikaan. Kysykää vaikka Ruuskaselta.
Ainoo kultasuihku, mitä Hifkillä onkin mahdollista saada tänä kevään, on mennä asfalttiin makaamaan kärppätreeneissä ja toivoo, että osuis kohdille. Erityisesti Junnon kultasuihku on todella ainutlaatuista kamaa. Kulta kiiltää niin palkintokaapissa kuin pelipaidoissakin. Ja mahdollisesti myös Hifkin pelaajien päällä piakkoin. Pelaajat voivat mennä mahalleen asfalttiin, Atu Selin. Hih hih.Nyt keksin!
Teijän peliasu on kun joku olis kussu asfalttiin.
Ainoo kultasuihku, mitä Hifkillä onkin mahdollista saada tänä kevään, on mennä asfalttiin makaamaan kärppätreeneissä ja toivoo, että osuis kohdille. Erityisesti Junnon kultasuihku on todella ainutlaatuista kamaa. Kulta kiiltää niin palkintokaapissa kuin pelipaidoissakin. Ja mahdollisesti myös Hifkin pelaajien päällä piakkoin.
Oletteko käyneet jääveistospolulla Tampereen Ikurissa tänä talvena?
Mää oon.
Mää oon.
Jotkut pölhöt oli ne sitten käynyt tuhoamassa.