Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 592 190
  • 68 293

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En kyllä keksi mistä tuossa on kinasteltu. Eihän sinulle tietenkään kuulunut mitään osinkoa.

Näin jälkikäteen ajateltuna tuo on alkanut hieman harmittamaankin. Kun olisi silloin osannut olla hiljaa ja antanut veljen vaan pitää rahansa. Kuitenkin suht pieni summa, etenkin kun ajattelee mitä tuon jälkeenkin on tapahtunut. Veli on sittemmin menehtynyt ja silleen.

Silloin aikoinaanhan se hiukan sapetti katsella vierestä kun veli raavuttaa kuitenkin minun ostamallani arvalla viisisataa euroa ja mun omassa arvassa oli korkeintaan joku viiden euron voitto. Paremmalla tuurilla olisin voinut jakaa arvat paremminkin omalta kannaltani, jättänyt itselleni voittoarvan ja antanut lahjaksi viiden euron arvan.

No tuolloin aikoinaan en osannut olla hiljaa vaan aloin "itkemään" ja lopulta sainkin muistaakseni 150- 200 euroa voitosta. No itku tuotti tulosta, mutta eihän minulle olisi kai mitään olisi kuulunut.

No, episodi opetti minulle sen että jos ei osaa olla iloinen toisen puolesta niin kannattaa jättää arvat ostamatta lahjaksi. Niissä kun on aina sekin mahdollisuus että arvasta tupsahtaa isokin voitto. Sittemmin en olekaan kenellekään ostellut arpoja lahjaksi, en edes aikuisempana.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viisas autisti varautuu tähän ja pitää päiväkirjaa kaikista kontakteistaan naisien kanssa, koska jos tulee tilanne jossa ollaan sana sanaa vastaan ja naikkonen kaivaa esiin päiväkirjan niin autisti tyylikkäästi tekee SQL haun omasta tietokannastaan where contact person = "Sirpa". Kun on metadatat kunnossa niin siinä ei paljoa ruutuvihkoon kirjoitetut raapustelut enää paljoa paina.
Ei kyllä tuolla queryllä tulis kyllä mitään tulosta, pakko oli tulla tämä asia sinulle tänne toteamaan, vaikka tiedät sen itsekkin. No saisi sillä errorin.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
13.12.2007 - päivälleen 10 vuotta sitten sain kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan. Ensimmäisen viestini taisin tosin kirjoittaa vasta huhtikuussa 2008.
Onnittelut, tuonne "siitä on tänään tasan..." -ketjuun jo päivällä kirjoitinkin mutta menköön myös mainintana ja vastauksena tänne, että oman jäsenyyteni Jatkoajan palstalle sain tasan 15 vuotta sitten 13.12.2002.

Aika vähän tänään ehti merkkipäivää juhlistaa, mutta ehkä parikymppisiä sitten.

sinikettu

Jäsen
Naisasiaketjussa tulee aina välillä kelailtua, että mitenköhän jotkut sinne kirjoittelevat ihmiset ovat voineet saaneet naista. Koskaan.

Minä toki mukaanlukien.

Kaipa ne naiset sitten säälistä antavat aina välillä. Jos tarpeeksi lompakkoa raottelee, kehuu ja hymyilee.

Ihanaa on elämä, kun aina välillä noita asioita saa tehdä, ja naisen lämpöä kokea.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Naisasiaketjussa tulee aina välillä kelailtua, että mitenköhän jotkut sinne kirjoittelevat ihmiset ovat voineet saaneet naista. Koskaan.

Osalla se on vähässä ollutkin, epäilen. Tietyistä sananvalinnoista olen päätellyt, että mielikuvitusta on muutamilla pelissä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huhtiksen kanssa pappi ei kyllä hekottele. Hiljaista ja haudanvakavaa on kuin kirkossa konsanaan.
Sami Kuusela sanoi mielestäni hienosti radiossa Heikelän ohjelmassa, että hän on niin paljon eri mieltä Huhtasaaren kanssa kaikista asioista, että siinä on jo jotain vaarallista ja seksikästä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sattui silmääni Suomalaisen Kirjakaupan mainos jossa komeili mm. Mika Saukkosen suurteos "Juti". Kuvan alapuolella luki jotenkin että Timo Jutilan matka Tesomasta maailmanmestariksi tjsp. Sää voit olla kotosin Ikurista, Tohlopista, Kaarilasta, Lamminpäästä tai Raholasta mutta sää et voi olla kotosin Tesomasta vaan Tesomalta. Kardinaalivirhe, katastrofi, emämunaus.

Sattui silmääni Suomalaisen Kirjakaupan mainos jossa komeili mm. Mika Saukkosen suurteos "Juti". Kuvan alapuolella luki jotenkin että Timo Jutilan matka Tesomasta maailmanmestariksi tjsp. Sää voit olla kotosin Ikurista, Tohlopista, Kaarilasta, Lamminpäästä tai Raholasta mutta sää et voi olla kotosin Tesomasta vaan Tesomalta. Kardinaalivirhe, katastrofi, emämunaus.

Suomalaiseen Kirjakauppaan pitäisi ehdottomasti lähettää tiukkaa palautetta tuosta. @Kirjoittelija voisi olla sopiva henkilö tähän.

Tätä asiaahan opetettiin taannoin änäriosion Laine-ketjussakin jollekin hesalaiselle. On kai se kuitenkin parempi olla kotoisin Tesomasta kuin Mouhijärvestä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tätä asiaahan opetettiin taannoin änäriosion Laine-ketjussakin jollekin hesalaiselle. On kai se kuitenkin parempi olla kotoisin Tesomasta kuin Mouhijärvestä.

Taisi olla @Turha Kaukalo jota ystävällisesti opastin, taisi oppia. Hei Turhis, asuksää Kalliolla vai Kalliossa?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taisi olla @Turha Kaukalo jota ystävällisesti opastin, taisi oppia. Hei Turhis, asuksää Kalliolla vai Kalliossa?

Kyllä kyllä, Bebeto minua ystävällisesti neuvoit tässä asiassa. Kalliossahan täällä ollaan perseet olalla Josafatin kallioilla. Dallailin tänäänkin Hesarilla ja nauratti, että katuhan on suomeksi oikeastaan Vantaankatu.

sinikettu

Jäsen
Joulukuu on lopulta aika paska kuukausi. Lomakin käytännössä alkoi, vaikka tentissä pitää käydä ens viikolla.

Olispa jo tammikuu.

Ei oikein jaksais lomailla tässä kohtaa.

sinikettu

Jäsen
On kyllä mahtava näky, kun etusivuprofiilista näkee isotissisen naisen tiukassa paidassa laittavan hiuksiaan kuntoon molemmat kädet pään korkeudella. Tänään näin taas pitkästä aikaa. Kesti varmaan puoli minuuttia. Se oli hienoa se.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mulle tulee jotenkin aina mieleen Yoko Ono tuosta Yonoton-sovelluksesta. Paul McCartney olisi varmaan halunnut ladata sen jo 60-luvulla itselleen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen kännissä Lepran yöelämässä. Ei vielä monia myllyjä. Kaikista selvinnyt voittajana.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mulle tulee jotenkin aina mieleen Yoko Ono tuosta Yonoton-sovelluksesta. Paul McCartney olisi varmaan halunnut ladata sen jo 60-luvulla itselleen.

No ei varpisti olisi.
Varpisti oli muistaakseni termi, jota me jossain piireissä seiskytluvulla käytimme, kai ehkä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy