En kyllä keksi mistä tuossa on kinasteltu. Eihän sinulle tietenkään kuulunut mitään osinkoa.
Näin jälkikäteen ajateltuna tuo on alkanut hieman harmittamaankin. Kun olisi silloin osannut olla hiljaa ja antanut veljen vaan pitää rahansa. Kuitenkin suht pieni summa, etenkin kun ajattelee mitä tuon jälkeenkin on tapahtunut. Veli on sittemmin menehtynyt ja silleen.
Silloin aikoinaanhan se hiukan sapetti katsella vierestä kun veli raavuttaa kuitenkin minun ostamallani arvalla viisisataa euroa ja mun omassa arvassa oli korkeintaan joku viiden euron voitto. Paremmalla tuurilla olisin voinut jakaa arvat paremminkin omalta kannaltani, jättänyt itselleni voittoarvan ja antanut lahjaksi viiden euron arvan.
No tuolloin aikoinaan en osannut olla hiljaa vaan aloin "itkemään" ja lopulta sainkin muistaakseni 150- 200 euroa voitosta. No itku tuotti tulosta, mutta eihän minulle olisi kai mitään olisi kuulunut.
No, episodi opetti minulle sen että jos ei osaa olla iloinen toisen puolesta niin kannattaa jättää arvat ostamatta lahjaksi. Niissä kun on aina sekin mahdollisuus että arvasta tupsahtaa isokin voitto. Sittemmin en olekaan kenellekään ostellut arpoja lahjaksi, en edes aikuisempana.