Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 591 438
  • 68 293

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuopio on ihan mukava, tällä hetkellä parempi kuin Oulu.
Kuopio on minulle tuttu mesta. Oli jopa aikoja, opiskeluaikoja, kun pidin kuopiolaisia jopa kelpoina. Nyttemmin ovat saatanan savolaisia. Kuten Joensuussa savolainen kämppikseni sanoi: "Se, kellä savolainen ystävä on, hän ei erikseen vihollista tartte".

Kai nyt jo tiedätte, että savolaiset naiset ovat tunnetun maailmankaikkeuden kieroimpia otuksia. Kaksi kertaa huiman elämäni aikana on tapahtunut erittäin outo naiskäänne, kummallakin kertaa savolaisen naisen kanssa.

Ystäväni on asunut Luopiossa eli Kuopiossa kohta 10 vuotta. Hän on pitänyt huolen siitä, että savolainen sutkius ei minultakaan unohdu. Esitteli minulle kerran Kuopion nähtävyyksiä: tuossa on Sossu, tuossa on Kela. Ja tuolla näkyy kohta Työkkäri...

sinikettu

Jäsen
Ystäväni on asunut Luopiossa eli Kuopiossa kohta 10 vuotta. Hän on pitänyt huolen siitä, että savolainen sutkius ei minultakaan unohdu. Esitteli minulle kerran Kuopion nähtävyyksiä: tuossa on Sossu, tuossa on Kela. Ja tuolla näkyy kohta Työkkäri...
Työttömänä Kuopiossa on parempi olla kuin työttömänä Oulussa.

Kai nyt jo tiedätte, että savolaiset naiset ovat tunnetun maailmankaikkeuden kieroimpia otuksia. Kaksi kertaa huiman elämäni aikana on tapahtunut erittäin outo naiskäänne, kummallakin kertaa savolaisen naisen kanssa.
Kuopiossa on aivan saatanan laadukkaita naaraita, erityisesti yliopistolla ja korkeakoulujen kuntosalilla. Heitä jään kaipailemaan sitten kun pois muuttelen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Työttömänä Kuopiossa on parempi olla kuin työttömänä Oulussa.
Jos jaksaisimme vängätä asiasta, niin nyt kysyisin, että perustele. Mutta ei me jakseta. Älä vaan perustele!

Kuopiossa on aivan saatanan laadukkaita naaraita, erityisesti yliopistolla ja korkeakoulujen kuntosalilla. Heitä jään kaipailemaan sitten kun pois muuttelen.
No ihan samat mestat olen bongannut Joensuussa ja Oulussa, siis yliopistoilla. Ulkoisesti vallan loistavia naaraita. Vaan savolainen umpikierous, sitä et noissa paikoissa näe. Poikani, merkkaa sanani, sillä tässä asiassa olen aikamme karigrandi.

Mutta onhan se hyvä itse nämä asiat kokea. Muistele sitten tätä keskustelua.

sinikettu

Jäsen
No ihan samat mestat olen bongannut Joensuussa ja Oulussa, siis yliopistoilla. Ulkoisesti vallan loistavia naaraita. Vaan savolainen umpikierous, sitä et noissa paikoissa näe. Poikani, merkkaa sanani, sillä tässä asiassa olen aikamme karigrandi.

Mutta onhan se hyvä itse nämä asiat kokea. Muistele sitten tätä keskustelua.
Kiitos viisaista kommenteista, oi jatkoajan karigrandi. Savossa en viihdy kuin 2019 kevääseen asti, jonka jälkeen taidan lähteä ensin helsinkiin pariksi vuodeksi ja sitten jonnekin muualle. Kaiholla tulen kuitenkin muistelemaan Kuopion kauniita naisia ja järvialueita.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kuulinpa Mariskan ja Lord Est:in Hellän Orin karaokessa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olikohan se Jokerien voittoputki ovelin juoni?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Summanen käräjille kunnianloukkauksesta. Eikö toi ole asianomistajarikos? Miks nykyään on niin paljon mielensäpahoittajia? Lätkäjätkä vielä. Sanoo takaisin ja molemmilla on kivempaa kuin ennen sanomista, kuten jo ala-asteella. Tai sitten ei sano, mutta ei ainakaan pahastu. No tosta tapauksesta en tiedä, yleisesti vaan kummastelen tätä nykymenoa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika harvoin, mutta välillä törmää tilanteisiin, ettei vastaantulija tiedä kummalta puolelta kävelee ohi ja vähän siinä nykii tai arpoo sitä. Ootteko muuten kiinnittänyt huomiota että useimmiten niiden ulkoinen habitus on sellainen nörttimäinen? Ehkei ne ihan niin tule toimeen kanssaihmisten joukossa ja meidän lajitoverien kanssa.

Niin ja jos vastaantulija on kännissä niin kaikki menee aina jotenkin luontevasti kun sitä lukee paremmin.

sinikettu

Jäsen
Vielä olis 11 viestiä kolmeen tuhanteen. Nyt on torstai ja oon vieläkin Oulussa perkele. Pitää varmaa lähtee katsomaa kärppäottelua illalla ja lähtä huomenna takas etelään.

Tänään nynnyillään vielä, mutta huomenna lähetään ryyppäämään Kuopion yöhön.

sinikettu

Jäsen
Nyt on muuten vähän sellasta välimallin keliä, että syystakki alkaa olla vähän kylmä, mutta toppatakki vähän liian kuuma. Pitäs ostaa vissiin joku paksu syystakki tai kevyttoppatakki. En tosin raaskisi ostaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on muuten vähän sellasta välimallin keliä, että syystakki alkaa olla vähän kylmä, mutta toppatakki vähän liian kuuma. Pitäs ostaa vissiin joku paksu syystakki tai kevyttoppatakki. En tosin raaskisi ostaa.

Vastaus: nahkatakki. Siinä on hyvä takki kaikille keleille ja etenkin välikeleille. Lääkärikin suosittelee. Nahkatakki tuo myös katu-uskottavuutta, köyhät ei vittuile, asiajätkiltä saa hyväksyviä nyökkäyksiä ja mimmit levittää haaransa.

sinikettu

Jäsen
Vastaus: nahkatakki. Siinä on hyvä takki kaikille keleille ja etenkin välikeleille. Lääkärikin suosittelee. Nahkatakki tuo myös katu-uskottavuutta, köyhät ei vittuile, asiajätkiltä saa hyväksyviä nyökkäyksiä ja mimmit levittää haaransa.
Valitettavasti en ole vielä tarpeeksi cool nahkatakkia varten. Kävin kirppikseltä hommaamassa ihan näppärän takin tällaisia kelejä varten.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ei juo kaljaa niin jatkuvalla syötöllä saa tunkea ruokaa suuhun. Eilenkin söin kolme kertaa ja tänään piti ensimmäisen kerran jo heti puolenpäivän jälkeen syödä. Siis näitä juttuja pitää oikeasti miettiä esimerkiksi ennen lätkämatsia. Hitto tää on tylsää. Ja tällaista varmaan monen elämä on.

sinikettu

Jäsen
Siitä on muuten about kymmenen vuotta, kun viimeksi omistin luistimet. Oi niitä aikoja. Kävin tosin joskus vuonna 2011 tai jotain luistelemassa ja laukomassa kiekkoja maaliin kotikuntani kaukalossa, tosin luistimet täytyi lainata. Vanha Bauer Vapor -maila löytyy näköjään vieläkin veljen varastosta, jonne sen jätin silloin. Lainatut luistimet hävinneet jonnekin. Varmaan myyty. En tosin kaipaile.

Jaksaako jengi oikeesti käydä enää aikuisena luistelemassa?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kyllä semmoinen juttu, jonka minä kaksi kertaa naimisissa olleena tiedän. Nykyään on pientä sutinaa, mutta ei parisuhdetta, niin naida saa paljon useammin kuukaudessa kuin kahden avioliiton viimeisten 10 vuoden aikana yhteensä. No ei ihan, mutta harva poikamies tajuaa, kuinka vähällä pesää ukkomies tuleekaan toimeen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah. Matkalla matsiin palautin eilisen hömppäleffan kirjastoon. Joo nörtit nyt hakkeroi leffoja netflixistä ja mistä lie napsterista, mutta en kuulu siihen jengiin. Mutta siis en jaksanut ottaa reppua matsiin niin kannoin ton kädessä, ja Malmitalon salissa kun alkoi just joku juttu ja aulassa oli väkeä niin vaistomaisesti koitin peitellä sen leffan kantta ettei kukaan näe. Ja muutenkin oli vähän vastaava fiilis kun kaupassa pitää salaattia pistää siihen kassahihnalle. Jotkut ainakin tietää.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mua hymyilyttaa Jyp-Tappara ottelun alla tuo sohjoinen keli kotimaassa. Aina olin talvi-ihminen, aina. Mutta onhan se nyt vitusti mukavempi kavella toihin Lokakuun lopussa kun aurinko paistaa ja lampotila alkaa viela paivalla kakkosella vaikka syksy jo onkin.

Kesat vietan Suomessa, en perkele enaa "talvia" varsinkaan kun kaupungissa se on yhta loskapaskaa

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Hah. Matkalla matsiin palautin eilisen hömppäleffan kirjastoon. Joo nörtit nyt hakkeroi leffoja netflixistä ja mistä lie napsterista, mutta en kuulu siihen jengiin. Mutta siis en jaksanut ottaa reppua matsiin niin kannoin ton kädessä, ja Malmitalon salissa kun alkoi just joku juttu ja aulassa oli väkeä niin vaistomaisesti koitin peitellä sen leffan kantta ettei kukaan näe.

Kirjastotäti näkee kyllä monta kertaa oot sen Pekon lainannut.

Ja muutenkin oli vähän vastaava fiilis kun kaupassa pitää salaattia pistää siihen kassahihnalle. Jotkut ainakin tietää.

Vaimosta on hyötyä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen ensimmäistä kertaa kesän jälkeen osallistuin nettikilpailuihin ja tänään napsahti keikkaliput. Jotain koulutarvikkeitakin voitin ja päivän kruunasi matsissa kopattu pähkinäpussi. Hanskakäsi heilahti ei vittu mä oon Sakke Lindfors. Pitäiskö alkaa treenaamaan. Nobelaner vaihtaa Hart-Sporttiin.

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Nobelaner vaihtaa Hart Sportiin, @petter en olisi uskonut. Toivottavasti oli vitsi?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy