Saakohan täällä myydä ketjunavausoikeuksia? Olen näemmä viimeksi avannut ketjun lokakuussa 2006.Ai niin miksen ite tee? KOSKA OLEN PYSYVÄSSÄ KETJUNAVAUSKIELLOSSA!
Mielikuvitusoluen ja oikean tyttöystävän kanssa lähden kohta käymään kaupungilla. Itseoikeutettu vapaapäivä luennoilta. Pohjiksi ajattelin vetää vihreätä teetä ja tummaa suklaata. Kaupungilla mahdollisesti jotain fiinimpää syötävää.Joo mielikuvitustyttöystävän kanssa kapakassa. Entä te? Yhdeksän ja puoli kaljaa vedin pohjiksi ja nyt täällä pari.
Vaihdoitko kalsarit ennen kapakkaan siirtymistä?Joo mielikuvitustyttöystävän kanssa kapakassa. Entä te? Yhdeksän ja puoli kaljaa vedin pohjiksi ja nyt täällä pari.
Joka toinen maanantai on ollut yli kymmenen vuotta perinteinen pubivisapäivä. Niin tänäänkin. Tänään vaan lipsahti kännin puolelle. Repikää siitä, homot.
Olen hetero, mutta kiinnostaa vähän repiä: pääsitkö kisapaikalle ja mikäli pääsit, niin oliko singeli vai tiimikisa tarjolla?
Aina ei voi voittaa, aina ei pysty edes kisaamaan. Sellaista elämä tahtoo olla, varsinkin vanhemmiten.
Ja joku Kuopioko muka on sitten yhtään parempi. Nyt vaihdat tuon väärän mielipiteesi oikeaan, niin ollaan sujut.Oulu on aika ankee paikka syksyllä. Tulin käymää pitkästä aikaa. En aatellut tulla enää vähään aikaan.
Kuopio on ihan mukava, tällä hetkellä parempi kuin Oulu. Oulussa meinaa jäätyä pystyyn jäätävän tuulen seurauksena. Muutenkin vähän kauemmin asuttuani etelämpänä, pohjoisen ilma tuntuu vähän tunkkaiselta. Kesällä oli mukava käydä. Nyt vähän vähemmän mukava. Tasainen maa on toisaalta sellainen, jota aina välillä kaipailee Kuopiossa.Ja joku Kuopioko muka on sitten yhtään parempi. Nyt vaihdat tuon väärän mielipiteesoi oikeaan, niin ollaan sujut.
Joo, mä asun siellä.Ja joku Kuopioko muka on sitten yhtään parempi.
Jos olutharrastajien mielipiteitä kysytään, niin varmaan olisi järkevää kysyä myös absolutistien tai vaikka lestadiolaisten mielipiteitä. Heitäkin kenties asia kiinnostaa.Siks en oikein osaa suhtautua olutharrastajien mielipiteisiin asiassa...juuri mitenkään. Voi toki olla että tässä nyt vaan holhotaan ja nysvätään pikkuasioiden kanssa. Silti en kansanterveydellisestä näkökulmasta lähtien olis ekana kysymässä olutharrastajilta yhtään mitään.
Kuopio on minulle tuttu mesta. Oli jopa aikoja, opiskeluaikoja, kun pidin kuopiolaisia jopa kelpoina. Nyttemmin ovat saatanan savolaisia. Kuten Joensuussa savolainen kämppikseni sanoi: "Se, kellä savolainen ystävä on, hän ei erikseen vihollista tartte".Kuopio on ihan mukava, tällä hetkellä parempi kuin Oulu.