Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 360 551
  • 66 898

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tapailin aikoinaan pari kertaa eukkoa, jolle vitsinä sanoin, että onkohan yhdyssana niinkun yhdyssana. Se sitten rupesi ääneen miettimään, että onkohan. Suhteemme loppui pian sen jälkeen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tapailin aikoinaan pari kertaa eukkoa, jolle vitsinä sanoin, että onkohan yhdyssana niinkun yhdyssana. Se sitten rupesi ääneen miettimään, että onkohan. Suhteemme loppui pian sen jälkeen.

Hän piti varmaankin sinua kummallisena turhan funtsijana, lähti salilta jonkun autoharrastajan matkaan..?
 

sinikettu

Jäsen
Tapailin aikoinaan pari kertaa eukkoa, jolle vitsinä sanoin, että onkohan yhdyssana niinkun yhdyssana. Se sitten rupesi ääneen miettimään, että onkohan. Suhteemme loppui pian sen jälkeen.
Kuluiko loppumiseen sekunteja vai minuutteja? Itse olisin tuon jälkee kysynyt, lähetkö paneen, ja jos vastaus olis ollut ei, niin vastauksena olisi ollut adios mi amor.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hän piti varmaankin sinua kummallisena turhan funtsijana, lähti salilta jonkun autoharrastajan matkaan..?

Kuluiko loppumiseen sekunteja vai minuutteja? Itse olisin tuon jälkee kysynyt, lähetkö paneen, ja jos vastaus olis ollut ei, niin vastauksena olisi ollut adios mi amor.

Se oli aika rikki kun sen eksä oli pannu sen parasta kaveria. Yritin olla kohtelias mutten sitten keksinyt muuta kuin ne perinteiset "ei oo mitään yhteistä" -jutut. Ehkä kerroin myös, etten ole valmis sitoutumaan.

Toivottavasti löysi hyvän miehen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se oli aika rikki kun sen eksä oli pannu sen parasta kaveria. Yritin olla kohtelias mutten sitten keksinyt muuta kuin ne perinteiset "ei oo mitään yhteistä" -jutut. Ehkä kerroin myös, etten ole valmis sitoutumaan.

Toivottavasti löysi hyvän miehen.
SIKA!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Reverent on nyt myös pappa. Pikkulapsi, jonka tapasin melkein 18 vee sitten nykyisen vaimoni kautta, porsi tänään klo 01:41 uuden ihmisen tähän maailmaan. Miten se nyt näin meni? Reverent on ollut aina nuorekas ajan hermolla sykkivä dude, mutta nyt sitä ollaankin jo pappa-osastolla. Noh, luulen kestäväni tämän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Onko jo niin vanhaa materiaalia, että jos tähän mennessä ei ole mitään löytynyt, mitään ei satu löytymäänkään?

SIKA! tosiaan olet, mutta sellainen huononlainen sika. Parempi sika olisi käynyt panemassa kerran tai pari vielä tuon jälkeen.

Mä en oikein muista miten panemiset suhteutuivat ajallisesti yhdyssana-keissiin. Mutta se kävi mun luona ja tajusin, että voi helvetti, meillä ei tosiaan oo mitään yhteistä. Aika harvoin oon tutustunut hänen, miten sen sanoisi, sosiaaliryhmään. Hyväsydäminen ihminen mutta ei oikein tullut mitään mieleen, mistä puhuisi hänen kanssaan. Ja hirvee puutejakso mulla takana, joten olihan se silleen jees.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä vaan keskustellaan panoista kun jostakusta on tullut isoisä. Onnea!

PS: melkein tekis mieli guuglata, mitä sille kuuluu, mutten mä muista sen nimee. Ei kun muistanpas. Tai en oo ihan varma.
 

sinikettu

Jäsen
Ja hirvee puutejakso mulla takana, joten olihan se silleen jees.
Puutejaksot on muuten suht opettavaista aikaa elämässä. Jokaisen tuollainen pitäisi käydä läpi vähintään kerran elämässä. Silloin kykenee usein sisäistämään varsin hyvin vanhan ja todenmukaisen aforismin "köyhälle kelpaa kaikki". Enkä tarkoita puutejaksolla 25-vuotiasta neitsytpoikaa, vaan naisen makuun jo vuosien ajan päässyttä henkilöä, jolla syystä tai toisesta on iskenyt hyvin kuiva jakso ja mahdollisesti myös elämä lähtenyt menemään päin vittua kaikella paitsi yhdellä tavalla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Se oli aika rikki kun sen eksä oli pannu sen parasta kaveria. Yritin olla kohtelias mutten sitten keksinyt muuta kuin ne perinteiset "ei oo mitään yhteistä" -jutut. Ehkä kerroin myös, etten ole valmis sitoutumaan.

Toivottavasti löysi hyvän miehen.

Näitä juttuja joillekin daameille sattuu, ehkä enemmän kuin toisille ei, mutta siitä olen varma että sinä olit korrekti. Ja meillä joillakin miehillä saattaa olla jokin suojelu- tai paremminkin lohdutusvaisto, ja sitten aamulla tai viikon päästä ihmetellään miten tästä tyylikkään rakentavasti edetään eli poistutaan.
 

sinikettu

Jäsen
Ihan tyylikkäästi Turhis tämän daamin tuuppasi muiden harteille. En tiedä, kuinka vanha Kaukalo on kyseessä, mutta ilmeisesti ihan reilusti yli kolmeakymppiä mennään, joten varmaan ihan kivasti on elämänkokemusta ihmisten kanssa toimimisesta kertynyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ihan tyylikkäästi Turhis tämän daamin tuuppasi muiden harteille. En tiedä, kuinka vanha Kaukalo on kyseessä, mutta ilmeisesti ihan reilusti yli kolmeakymppiä mennään, joten varmaan ihan kivasti on elämänkokemusta ihmisten kanssa toimimisesta kertynyt.
Joo ei oo kyllä mikään nykypäivän joustokaukalo, vaan kaukalo ajalta kun miehet oli vielä miehiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä guugelsin, ehkä löysin, mutten kirjautunut FB:hen kattomaan että miten rouvalla menee. Saakeli kun joillain on nimi, joita on sitten paljon, munnimisiä on vaan kaksi koko vitun maailmassa. Siis sukunimi plus etunimi. Sukunimi on harvinainen mutta etunimi yleinen. Turhia riittää, perkele. Kaukalot joustaa.
 

sinikettu

Jäsen
Vanhojen tuttujen googlettaminen ja kyttäily facebookista/instagramista on kyllä aika mukavaa. Paitsi silloin, kun heillä menee helvetin hyvin ja se alkaa vähän vituttamaan. Tosin luulen, että sama pätee aika lailla minunkin entisiin tuttuihini, sillä meneehän mulla aika mukavasti tällä hetkellä.
 

sinikettu

Jäsen
Perjantaiyönä isossa kaupungin sairaalassa työskentely on varmaan vittumaisinta työtä mitä voi olla. Eikä mun edes pidä tehdä juuri mitään. Sanoin, että mun pitää lukea ens viikon tenttiin ja tehdä harjoitustehtäviä kurssille. Uskoivat kaiken lisäksi sen. Sain sitten luvan tehdä niitä tässä kaiken muun lomassa, kun ei nuo perkeleet uskalla mun tehdä juuri mitään kellekään potilaalle. En kyllä minäkään uskaltaisi antaa itselleni lupaa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Perjantaiyönä isossa kaupungin sairaalassa työskentely on varmaan vittumaisinta työtä mitä voi olla. Eikä mun edes pidä tehdä juuri mitään.

Juon tällä hetkellä kaljaa aika lähellä kaupunginsairaalaa. Se on kyllä spuuki paikka, jopa pilvisenä päivänä. Setäni pääsi rullaamaan pyörätuolilla sen pääoven liu'un pari viikkoa ennen kuolemaansa. Sisukas jannu. Näytti silloin jo ysikymmpiseltä, vaikka oli hädin tuskin viisikymmentä. Syöpä saattaa kyllä viedä nuorena.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitä vanhoihin tuttuihin tulee, niin ne on hirveän lihavia kaikki nykyisin. Jos mentäisiin uudestaan vaikka yläasteelle, niin olisin varmasti aika kuumaa kamaa tyttöjen keskuudessa. Tai no, vähän kuumempaa kuin silloin.

Kuuntelen luureista Darling Nikkiä ja ihmettelen, miksei terve olemukseni viehättänyt koulun leidejä. Nyt ne on sitten läskejä eronneita elämässään epäonnistuneita käytöshäiriöisten lasten yh-äitejä.

PS: mistä noi Ilta-Sanomien lööpit näkee?
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Ketä päissään kuin omissa häissään nyt? Stalkkasin ex-kaverin fb-profiilin ja aika sisällöntäytteitä mv-lehden propaganjaa näyttää suoltavan. Noh...jotennii tämä oli arvattavissa, mitä tulee yläaste aikaisiin preferensseihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös