pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Onko napakympin ketju poistettu. Ei löydy edes amerikkalaisen hakupalvelun kautta. Nyt tuli jakso katsottua, mutta ilmeisesti mitään ei saa siitä sanoa.
Olenko paha ihminen, kun Isac Elliotin naama aiheuttaa minussa väkivaltaisia tunteita? Se helvetin ärsyttävä selvästi joidenkin imagokonsulttien kanssa harjoiteltu ilme joka ikisessä kuvassa.
Jo säikähdin mutta kyllähän tämä vielä löytyy:Onko napakympin ketju poistettu. Ei löydy edes amerikkalaisen hakupalvelun kautta. Nyt tuli jakso katsottua, mutta ilmeisesti mitään ei saa siitä sanoa.
Jo säikähdin mutta kyllähän tämä vielä löytyy:
Noinhan se matka kuluu paljon leppoisammin. Mukava nauttia olut tai pari jos ei tarvi olla kuskina.Minä juon alkomaholia melkein jokaisella yli 2h kestävällä bussi- tai junamatkalla. Ei niitä selvinpäin jaksa viettää. Kyllä siellä aina välillä joku muukin tölkkejä sihauttelee auki. Eräällä bussimatkalla edessäni istuva vanhempi herrasmies joi noin tusinan verran oluita noin kolmen tunnin matkan aikana.
Sinänsä jees, että edes ilmoitti, mutta olisi saatana ilmoittanut tuntia aiemmin.
Onneksi sain pillua!! Tarkennettakoon, että toinen avioero vireillä ja pillua sain ensimmäiseltä aviovaimolta.
Ihan oikein asian tulkitset, paitsi auto jäi sinne, koska en minä sillä mitään tee. Meillä on nykyään näin yhdeksän vuoden tauon jälkeen fwb suhde ja homma toimii. Kuka tulee mukaan kimppaan?Tällainen utelias kyylä kun olen luonteeltani, niin kysyn vielä, että saitko siis pillua autonhakureissulla, ja oliko tämä korvaus auton lainasta?
Tapailin aikoinaan pari kertaa eukkoa, jolle vitsinä sanoin, että onkohan yhdyssana niinkun yhdyssana. Se sitten rupesi ääneen miettimään, että onkohan. Suhteemme loppui pian sen jälkeen.
Kuluiko loppumiseen sekunteja vai minuutteja? Itse olisin tuon jälkee kysynyt, lähetkö paneen, ja jos vastaus olis ollut ei, niin vastauksena olisi ollut adios mi amor.Tapailin aikoinaan pari kertaa eukkoa, jolle vitsinä sanoin, että onkohan yhdyssana niinkun yhdyssana. Se sitten rupesi ääneen miettimään, että onkohan. Suhteemme loppui pian sen jälkeen.
Sen sijaan on tosimiehen (tai naisen) merkki kirjoittaa tähän aikaan internetin keskustelupalstalle.Henkilö, joka katsoo tähän aikaan perjantai-iltana telkkaria on aikamoinen nyhverö. Ei pahalla.
Asian ytimessä on herra Moore.Sen sijaan on tosimiehen (tai naisen) merkki kirjoittaa tähän aikaan internetin keskustelupalstalle.