Mutta en homoillut!
No perkele tuokaa homo tähän niin mä homoilen. Ei ole iso juttu.Nynny.
Taitaa olla, mutta ei niitä lasketa... Ja itse asiassa, olisikohan tuo Sakusalkku Citymarketissakin alle 20 euroa. Joskus olen sieltä sellaisen ostanut ja halpa se oli, mutta ei jäänyt hinta tarpeeksi hyvin mieleen. "Omassa K-Superissa" Lauttasaaressa en ole sellaista kuitenkaan nähnyt.Eikö lidlin OLUT-olutta saa tyyliin 80 senttiä kappale. 24 kpl hinta tulisi näin alle 20 euroa joka ikisenä päivänä.
Kieltämättä. Tammisaaressa on sitä, mikä puuttuu monilta suomalaisilta hieman isoiltakin kaupungeilta eli tuollainen kivitalojen reunustama pääkatu ja/tai tori. Siellä voisi vaikka viihtyä, kun kuitenkin Helsingin palvelut ja menot on vain n. tunnin matkan päässä. Porvoon läntinen vastine.Onkohan Tammisaaren väki jossain stugassa tai villassa? Se on aika komee se pääkatu kun muistaa että kyse on pienestä kaupungista.
Edellä väitin Maxia hammaslääkäriksi, mikä ei pitänyt paikkaansa eikä amalgaamiansa. Lekuri kyllä, kuten sanoit, ja ennen kaikkea kyrpä. Muistan sen joskus ajalta ennen vakoilun paljastuttua, että tv:n ajankohtaisohjelmissa kyrpä oli yksi pahimmista päällepuhujista. Todella rasittava tapaus. Ihmeen kauan sillekin riitti omassa vaalipiirissään äänestäjiä. Minkälaista sakkia siellä Kymenlaaksossakin oikein asuu, kun kaikkien eduskuntavaaliehdokkaiden joukosta moni piti parhaana vaihtoehtona vakoojaksi osoittautunutta kommarinilkkiä, jota yhdessä vaiheessa vielä varjosti varteenotettava raiskausepäily?
Istun siskon syntymäpäivillä.
En tiedä kiinnostiko ketään, mutta aatteöin kertoa kun käskettiin.
Tossa Malmin Prismassa Karjala 0.83 eli alle 20e. Itiksessä sentin halvempi. Itiksen Cittarissa kanssa toi Keravalla tehty 4.4 % Saku 0.83, kuten Lidleissäkin se Olvin tekemä Kotimainen. Sitä vaan ei aina ole tarjolla. Nyt oon IFK-miehenä vaihtanut en saatana kehtaa kertoa mihin merkkiin. Herttoniemessä asuessa mä ostin tätä vaan Alepasta kaksi että uskallan krapulassa hieman isompaan Lidliin ja aina tölkkiä avatessa hoin mielessäni että Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.Ajattelin myös ostaa loma-arki-illan tissutteluiksi n. sixpackin, mutta sikäläisessä K-Supermarketissa oli Saku 24-pack vain 19,95. Liekö oma spesiaali, mutta hetkeen ei ole irronnut Suomen kamaralta alle 20 euron salkkua. Muistaakseni.
Herttoniemessä asuessa mä ostin tätä vaan Alepasta kaksi että uskallan krapulassa hieman isompaan Lidliin ja aina tölkkiä avatessa hoin mielessäni että Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.
Onko teillä koskaan niin että krapulassa pitääkin vähän karaistua kun ei äijä muuten opi. Talvisin mä usein seison kesäkengillä lumihangessa kun krapulakaljoja vetelen.