Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 861
  • 68 370

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä jamppa kuitenkin kieltäytyi ja sanoi, että muuten kyllä, mutta nyt kesälomalla ei passaa töitä alkaa liikaa tekemään. Niin, aikamoinen harmihan se on, jos kahden vuoden loma päättyykin ennen aikojaan.

Siis mitä ihmettä nyt taas? Ei kai se loman pituus siihen vaikuta, että sitä ei kannata keskellä kauneinta suvea yhtäkkiä lopettaa.

Jos tarjottaisiin syksyllä samaa työpaikkaa, niin varmaankin kelpaisi. Ainakin itse tunnen sellaista porukkaa. On se nyt helvetin kummallista miten juuri heinäkuussa olisi töitä, mutta muuten ei sitten olekaan.

Jossain on jotain pahasti vialla.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään oli Martikaisen Jarkko Yle-Suomella vieraana. Miten voikin persoonasta huokua tietty positiivisuus.. Martikainen on juuri se persoona, kenen kanssa haluaisin juoda tuopin ja keskustella musiikista. Tuo ihmisläheisyys ja veijarimaisuus kun ei aina julkisuuden henkilöistä hohka läpi.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis mitä ihmettä nyt taas? Ei kai se loman pituus siihen vaikuta, että sitä ei kannata keskellä kauneinta suvea yhtäkkiä lopettaa.

Jos tarjottaisiin syksyllä samaa työpaikkaa, niin varmaankin kelpaisi. Ainakin itse tunnen sellaista porukkaa. On se nyt helvetin kummallista miten juuri heinäkuussa olisi töitä, mutta muuten ei sitten olekaan.

Jossain on jotain pahasti vialla.

Saattaa toki johtua siitä, että vakituinen väki on lomalla.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä teen korkeintaan pari päivää keikkatyötä kuukaudessa tällä hetkellä, koska tulot tippuu jos menen päivätöihin. Vitun hyvä systeemi Suomessa.
Kyllä se on jännä miten paukku vodkaa saa mahan rauhoittumaan.
Split ja lämmintä piisaa. Pillua kun vielä saisi.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oon kuskina Mansikkakarnevaaleilla

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin eilen paikallisesta K-Supermarketista rasian kotimaisia mansikoita. 5,67 euroa. Elämä on.

Että, terveisiä Suonenjoelta. Täältä Suomen mansikasta. (En minä siellä oikeasti ole.)

sinikettu

Jäsen
Mä oon Kuopiossa tällä hetkellä. Aika lähellähän tuo Suonenjoki näyttäis kartan mukaan olevan. Prismassa maksoi 500g mansikkarasia noin 5 euroa. Liian tyyristä oli vielä meikäläisen makuun.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Että, terveisiä Suonenjoelta. Täältä Suomen mansikasta. (En minä siellä oikeasti ole.)
Tuliko paljonkin tuolinjalkoja todistuksiin?

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
En oikein ymmärrä miksi Ylekin kertoo ihan uutislähetyksessä EuroJackpotin tulleen Suomeen. Iltapäivälehdet kertovat oikean rivinkin.

Pelasin kuukausi sitten Italiassa vakiorivin mihin osui 0+0 ja tässä kohtaa olisi osunut 3+1.

Pakkohan se oli tarkistaa paljonko melkein voitin. 18,90€ meni nyt sivu suun, kun ei joka viikko osalistu.

Ylen ei todellakaan pitäisi uutisoida näitä. Luettu juttu varmasti, mutta samalla suoraa markkinointia Veikkaukselle. Tähän ei varmaan Ylellä ole mitään yhteistä linjaa. Poliisien etsintäkuulutuskuviahan siellä ei julkaista, koska poliisi ei ole luotettava toimija. Kertoo jostain tai sitten ei.

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Poliisien etsintäkuulutuskuviahan siellä ei julkaista, koska poliisi ei ole luotettava toimija. Kertoo jostain tai sitten ei.

Eihän kyse ole poliisin luotettavuudesta vaan siitä, jos kuvia aletaan julkaista, niin syyttömät helposti kärsivät. Maailmalla tunnetaan tapauksia vaikka kuinka paljon, kun täysin syyttömien ikkunoita on kivitetty ja paljon pahempaakin.

Ihmiset on niin tyhmiä ja epäluotettavia silminnäkijöitä ja varsinkin, jos julkaiset pedofiilista kuvan, niin sen jälkeen kaikki saa turpaansa. Ei ole niin väliä oletko ollenkaan samannäköinen. Puhumattakaan siitä, jos olet samanniminen, niin pitkä sairaalareissu on edessä, vaikka olisit 15 senttiä lyhyempi ja hiukset eri väriset etkä käytä silmälaseja.

Suomessa onneksi harkitaan hyvin tarkkaan mitä julkaistaan ja mielummin julkaistaan liian vähän kuin yksikään kuva liikaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme naarmuja jalassa. Mistähän nää on tullut. Joo filmi poikki eiliseltä. Sen muistan että olin väärässä junassa ja busseilla seikkailin.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vessapaperi näköjään loppui ja kaupat on auki vasta huomenna. Aika perseestä tällainen.
Syö terveellisesti ja paskanna papanoita kuin mettänelävä. Loppuu paperin tarve tyystin. Tämän ohjeen olen lukenut aivan 1900-luvun alussa painetusta muuannen saksalaistohtorin terveysopuksesta. Valitettavasti en muista kirjoittajan enkä teoksen nimeä, mistä pahoittelut. Sinänsä kyllä varteenotettava neuvo.

Toinen vaihtoehto on ostaa kerralla isompi erä paskapaperia, jolloin kaupassa ei tarvitse juosta vähän väliä paperia hakemassa. Ostan yleensä kerralla jonkin useamman kymmenen rullan säkin, ellen sitten kahta säkkiä. Loppuvat nuokin tietysti ennen pitkää.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vessapaperi näköjään loppui ja kaupat on auki vasta huomenna. Aika perseestä tällainen.

Eikö ole suihkua vai onko vesi katkaistu kuin sähköt Espoosta?

Niin. Jos kaadut naamallesi paskaan, niin pyyhitkö paperilla vai pesetkö vedellä. Sitten vielä tietenkin, kun lukee tätä palstaa vaatteista, ravintoloista ja muista, niin en ihmettelisi, jos talouspaperi ei kelpaisi edes muutamaksi tunniksi.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hah. Samassa oltiin. Näkyikö siellä nurtsilla istuvan sellaista hölmöltä näyttävää suht humalaista miestä? Neljältä menin kun Pintandwefall aloitti. Lidlin tapahtumassa kanssa kävin ja Thaimaa-jutussa ja Koffin puistossa. No tänään taas täällä Alppipuistossa.
Menköön vastaus paremmin sopivaan ketjuun. Varmaan toista sataa noihin tuntomerkkeihin osuvaa niin eilen kuin tänään. Eilen katsoin vain Pintandwefallin keikan, ajattelin että olisi voinut vielä illemmalla palata ainakin Valkyriansin katsomaan, mutta vitutti HIFK:n tappio sen verran paljon, etten vaivautunut enää takaisin.

Tänään vilkaisin Riston ja Mara Ballsin. Risto oli yhtä positiivisesti sekopäinen kuin aina. Maran palleja en ole aiemmin nähnyt. Hyvin soittivat ja hyvä meininki, mutta ainakin näin lyhyellä tuttavudella biisit olivat aika mitäänsanomattomia. Kaksi encoreakin, vau.

Suosikkijoukkue
Eikö ole suihkua vai onko vesi katkaistu kuin sähköt Espoosta?

Niin. Jos kaadut naamallesi paskaan, niin pyyhitkö paperilla vai pesetkö vedellä. Sitten vielä tietenkin, kun lukee tätä palstaa vaatteista, ravintoloista ja muista, niin en ihmettelisi, jos talouspaperi ei kelpaisi edes muutamaksi tunniksi.
Aamen. Pyyhin vain mulkkuni paperiin.

Suosikkijoukkue
Täytyy muuten sanoa, että jopa jännittää. Pokasin tänään kiskajonosta paikallisen naisen, jonka kanssa sovittiin treffit ylihuomiselle. Se mikä jännittää on se, että tuleeko treffejä. Toisaaltaan vaihdettiin heti ensimmäisenä puhelinnumeroita ja vasta sen jälkeen kysyttiin etunimet. Nainen oli vesiselvä, minä en.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy