Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 900
  • 66 812

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän ketjun otsikossa on kirjoitusvirhe.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Teemalta tulee par'aikaa Cläpän 70 v. juhlakonsertti jälleen. Nautin oluita ja nannamusiikkia sisätiloissa vaikka ulkona on huisin hieno suomalainen kesäilta. Menen sitten mettään rymyämään tämän pläjäyksen jälkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En oikein ymmärrä miksi Ylekin kertoo ihan uutislähetyksessä EuroJackpotin tulleen Suomeen. Iltapäivälehdet kertovat oikean rivinkin.

Pelasin kuukausi sitten Italiassa vakiorivin mihin osui 0+0 ja tässä kohtaa olisi osunut 3+1.

Pakkohan se oli tarkistaa paljonko melkein voitin. 18,90€ meni nyt sivu suun, kun ei joka viikko osalistu.
 

sinikettu

Jäsen
Yks puolituttu on ollut nyt varmaan jo parisen vuotta työttömänä ja elänyt siinä sivussa joko työkkärin tuella tai toimeentulotuella. Nyt olis ollut sukulaisella ilmeisesti antaa parin kuukauden duunikeikkaa kesä- ja heinäkuun ajaksi. Tämä jamppa kuitenkin kieltäytyi ja sanoi, että muuten kyllä, mutta nyt kesälomalla ei passaa töitä alkaa liikaa tekemään. Niin, aikamoinen harmihan se on, jos kahden vuoden loma päättyykin ennen aikojaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yks puolituttu on ollut nyt varmaan jo parisen vuotta työttömänä ja elänyt siinä sivussa joko työkkärin tuella tai toimeentulotuella. Nyt olis ollut sukulaisella ilmeisesti antaa parin kuukauden duunikeikkaa kesä- ja heinäkuun ajaksi. Tämä jamppa kuitenkin kieltäytyi ja sanoi, että muuten kyllä, mutta nyt kesälomalla ei passaa töitä alkaa liikaa tekemään. Niin, aikamoinen harmihan se on, jos kahden vuoden loma päättyykin ennen aikojaan.
Asiaan tutustumattomana, mitään muutaman tunnin pätkätöitä ei ilmeisesti kannata ottaa, koska tuet. Korostan vielä, että en tiedä ollenkaan asiaankuuluvia yksityiskohtia, mutta tuota kautta ymmärtäisin kieltäytymisen. Muuten melkoista perseilyä näin ulkopuolisen korviin.
 

sinikettu

Jäsen
Asiaan tutustumattomana, mitään muutaman tunnin pätkätöitä ei ilmeisesti kannata ottaa, koska tuet. Korostan vielä, että en tiedä ollenkaan asiaankuuluvia yksityiskohtia, mutta tuota kautta ymmärtäisin kieltäytymisen. Muuten melkoista perseilyä näin ulkopuolisen korviin.
Käsittääkseni ihan normaali 35-40 tunnin työviikko olis ollut kyseessä. En tunne tätä henkilöä ihan läpikotaisin, mutta ilmeisesti aika hyvää vauhtia on menossa elämäntapatyöttömyyttä kohti. Kyseessä on siis reilu parikymppinen ihminen, joka on ollut työelämässä koko ikänsä aikana toisen asteen tutkinnon jälkeen ehkä vuoden verran.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä jamppa kuitenkin kieltäytyi ja sanoi, että muuten kyllä, mutta nyt kesälomalla ei passaa töitä alkaa liikaa tekemään. Niin, aikamoinen harmihan se on, jos kahden vuoden loma päättyykin ennen aikojaan.

Siis mitä ihmettä nyt taas? Ei kai se loman pituus siihen vaikuta, että sitä ei kannata keskellä kauneinta suvea yhtäkkiä lopettaa.

Jos tarjottaisiin syksyllä samaa työpaikkaa, niin varmaankin kelpaisi. Ainakin itse tunnen sellaista porukkaa. On se nyt helvetin kummallista miten juuri heinäkuussa olisi töitä, mutta muuten ei sitten olekaan.

Jossain on jotain pahasti vialla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään oli Martikaisen Jarkko Yle-Suomella vieraana. Miten voikin persoonasta huokua tietty positiivisuus.. Martikainen on juuri se persoona, kenen kanssa haluaisin juoda tuopin ja keskustella musiikista. Tuo ihmisläheisyys ja veijarimaisuus kun ei aina julkisuuden henkilöistä hohka läpi.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis mitä ihmettä nyt taas? Ei kai se loman pituus siihen vaikuta, että sitä ei kannata keskellä kauneinta suvea yhtäkkiä lopettaa.

Jos tarjottaisiin syksyllä samaa työpaikkaa, niin varmaankin kelpaisi. Ainakin itse tunnen sellaista porukkaa. On se nyt helvetin kummallista miten juuri heinäkuussa olisi töitä, mutta muuten ei sitten olekaan.

Jossain on jotain pahasti vialla.

Saattaa toki johtua siitä, että vakituinen väki on lomalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä teen korkeintaan pari päivää keikkatyötä kuukaudessa tällä hetkellä, koska tulot tippuu jos menen päivätöihin. Vitun hyvä systeemi Suomessa.
Kyllä se on jännä miten paukku vodkaa saa mahan rauhoittumaan.
Split ja lämmintä piisaa. Pillua kun vielä saisi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oon kuskina Mansikkakarnevaaleilla
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin eilen paikallisesta K-Supermarketista rasian kotimaisia mansikoita. 5,67 euroa. Elämä on.

Että, terveisiä Suonenjoelta. Täältä Suomen mansikasta. (En minä siellä oikeasti ole.)
 

sinikettu

Jäsen
Mä oon Kuopiossa tällä hetkellä. Aika lähellähän tuo Suonenjoki näyttäis kartan mukaan olevan. Prismassa maksoi 500g mansikkarasia noin 5 euroa. Liian tyyristä oli vielä meikäläisen makuun.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Että, terveisiä Suonenjoelta. Täältä Suomen mansikasta. (En minä siellä oikeasti ole.)
Tuliko paljonkin tuolinjalkoja todistuksiin?
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
En oikein ymmärrä miksi Ylekin kertoo ihan uutislähetyksessä EuroJackpotin tulleen Suomeen. Iltapäivälehdet kertovat oikean rivinkin.

Pelasin kuukausi sitten Italiassa vakiorivin mihin osui 0+0 ja tässä kohtaa olisi osunut 3+1.

Pakkohan se oli tarkistaa paljonko melkein voitin. 18,90€ meni nyt sivu suun, kun ei joka viikko osalistu.

Ylen ei todellakaan pitäisi uutisoida näitä. Luettu juttu varmasti, mutta samalla suoraa markkinointia Veikkaukselle. Tähän ei varmaan Ylellä ole mitään yhteistä linjaa. Poliisien etsintäkuulutuskuviahan siellä ei julkaista, koska poliisi ei ole luotettava toimija. Kertoo jostain tai sitten ei.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Poliisien etsintäkuulutuskuviahan siellä ei julkaista, koska poliisi ei ole luotettava toimija. Kertoo jostain tai sitten ei.

Eihän kyse ole poliisin luotettavuudesta vaan siitä, jos kuvia aletaan julkaista, niin syyttömät helposti kärsivät. Maailmalla tunnetaan tapauksia vaikka kuinka paljon, kun täysin syyttömien ikkunoita on kivitetty ja paljon pahempaakin.

Ihmiset on niin tyhmiä ja epäluotettavia silminnäkijöitä ja varsinkin, jos julkaiset pedofiilista kuvan, niin sen jälkeen kaikki saa turpaansa. Ei ole niin väliä oletko ollenkaan samannäköinen. Puhumattakaan siitä, jos olet samanniminen, niin pitkä sairaalareissu on edessä, vaikka olisit 15 senttiä lyhyempi ja hiukset eri väriset etkä käytä silmälaseja.

Suomessa onneksi harkitaan hyvin tarkkaan mitä julkaistaan ja mielummin julkaistaan liian vähän kuin yksikään kuva liikaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme naarmuja jalassa. Mistähän nää on tullut. Joo filmi poikki eiliseltä. Sen muistan että olin väärässä junassa ja busseilla seikkailin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös