Tämä jamppa kuitenkin kieltäytyi ja sanoi, että muuten kyllä, mutta nyt kesälomalla ei passaa töitä alkaa liikaa tekemään. Niin, aikamoinen harmihan se on, jos kahden vuoden loma päättyykin ennen aikojaan.
Siis mitä ihmettä nyt taas? Ei kai se loman pituus siihen vaikuta, että sitä ei kannata keskellä kauneinta suvea yhtäkkiä lopettaa.
Jos tarjottaisiin syksyllä samaa työpaikkaa, niin varmaankin kelpaisi. Ainakin itse tunnen sellaista porukkaa. On se nyt helvetin kummallista miten juuri heinäkuussa olisi töitä, mutta muuten ei sitten olekaan.
Jossain on jotain pahasti vialla.
Saattaa toki johtua siitä, että vakituinen väki on lomalla.
Oon kuskina Mansikkakarnevaaleilla
Siellä on tänään Kotiteollisuus. Mä meen huomenna sinne katsomaan Hevisaurusta veljenpojan kanssa.Aavistuksen masentava viesti, toivottavasti kuitenkin on miellyttävää.
Tuliko paljonkin tuolinjalkoja todistuksiin?Että, terveisiä Suonenjoelta. Täältä Suomen mansikasta. (En minä siellä oikeasti ole.)
En oikein ymmärrä miksi Ylekin kertoo ihan uutislähetyksessä EuroJackpotin tulleen Suomeen. Iltapäivälehdet kertovat oikean rivinkin.
Pelasin kuukausi sitten Italiassa vakiorivin mihin osui 0+0 ja tässä kohtaa olisi osunut 3+1.
Pakkohan se oli tarkistaa paljonko melkein voitin. 18,90€ meni nyt sivu suun, kun ei joka viikko osalistu.
Poliisien etsintäkuulutuskuviahan siellä ei julkaista, koska poliisi ei ole luotettava toimija. Kertoo jostain tai sitten ei.
Vessapaperi näköjään loppui ja kaupat on auki vasta huomenna. Aika perseestä tällainen.
Syö terveellisesti ja paskanna papanoita kuin mettänelävä. Loppuu paperin tarve tyystin. Tämän ohjeen olen lukenut aivan 1900-luvun alussa painetusta muuannen saksalaistohtorin terveysopuksesta. Valitettavasti en muista kirjoittajan enkä teoksen nimeä, mistä pahoittelut. Sinänsä kyllä varteenotettava neuvo.Vessapaperi näköjään loppui ja kaupat on auki vasta huomenna. Aika perseestä tällainen.
Vessapaperi näköjään loppui ja kaupat on auki vasta huomenna. Aika perseestä tällainen.
Menköön vastaus paremmin sopivaan ketjuun. Varmaan toista sataa noihin tuntomerkkeihin osuvaa niin eilen kuin tänään. Eilen katsoin vain Pintandwefallin keikan, ajattelin että olisi voinut vielä illemmalla palata ainakin Valkyriansin katsomaan, mutta vitutti HIFK:n tappio sen verran paljon, etten vaivautunut enää takaisin.Hah. Samassa oltiin. Näkyikö siellä nurtsilla istuvan sellaista hölmöltä näyttävää suht humalaista miestä? Neljältä menin kun Pintandwefall aloitti. Lidlin tapahtumassa kanssa kävin ja Thaimaa-jutussa ja Koffin puistossa. No tänään taas täällä Alppipuistossa.
Aamen. Pyyhin vain mulkkuni paperiin.Eikö ole suihkua vai onko vesi katkaistu kuin sähköt Espoosta?
Niin. Jos kaadut naamallesi paskaan, niin pyyhitkö paperilla vai pesetkö vedellä. Sitten vielä tietenkin, kun lukee tätä palstaa vaatteista, ravintoloista ja muista, niin en ihmettelisi, jos talouspaperi ei kelpaisi edes muutamaksi tunniksi.