Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 666
  • 67 883

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä mikro eli mikroaaltouuni on vaan kätevä ja elämistä helpottava vehje.

Asuin puolitoista vuotta tilan puutteen takia ilman mikroa ja silloin mikron kätevyyden huomasi. Ilman mikroa joutui lämmittämään kaikki jäädyt ruoat, einesruoat ja pienemmät iltapalat kuten lihapiirakat ja karjalanpiirakat joko uunissa tai paistinpannulla ja se oli aika vaivalloista ja aikaavievää puuhaa.

Nyt kun on mikro niin voi vaan pistää ruoat lautaselle ja lämmittää pari minuuttia ja ruoka on valmista syötäväksi. Helppoa ja vie vähemmän aikaakin.

Kyllähän sitä ilman mikroakin eleli kun oli pakko. Mutta onneksi sopu antoi lopulta sijaa mikrollekin ja sellainenkin tästäkin kämpästä taas löytyy.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@vilperi mikro on ihan turha väline. Toki se löytyy, mutten ole käyttänyt varmaan yli puoleen vuoteen.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mikro eli mikroaaltouuni on vaan kätevä ja elämistä helpottava vehje.
Reilu kuukausi sitten muutin ja kannoin toimivan mikron roskiin. En ollut varmaan viiteen vuoteen käyttänyt. Oikeastaan en pahemmin koskaan aikuisiällä. Jos itse haluaa tehdä ruokaa niin tekee eikä vaan lämmitä. Usein tosin syön ulkona, paitsi nyt oon yrittänyt muuttaa linjaa.

Niin ja mistä sitä tietää mitä säteilyjä saa. Mä muistan Tsernobylin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin ja mistä sitä tietää mitä säteilyjä saa. Mä muistan Tsernobylin.

Olen käynyt Tsernobylissa ja ainakin vielä henki pihisee. Mikroaaltouunia ei ole ollut viiteen vuoteen eikä myöskään tarvetta sellaiselle.

Katsotaan ensin urheiluruutu ja sitten paistetaan pannulla jotain iltapalaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on kyllä ihme miten nuo rehut voivat hyvin, kun exäni neuvoja vajaan kolmen vuoden jälkeen noudatan. Johan ne vuoden verran kituivat. Jossain ne exätkin on oikeassa.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Kun demari saa tuomion, siitä kerrotaan luonnollisesti demariketjussa.

Käräjäoikeus on päättänyt päättää yhden demarin olevan 2,5 vuotta poissa tien päältä: Vantaan entiselle kaupunginjohtajalle Jukka Peltomäelle 2,5 vuotta vankeutta | Yle Uutiset | yle.fi ...

Kun kokkari saa tuomion, siitä kerrotaan "luonnollisesti" vihreiden ketjussa.

Emma Karin faija Ilkka J Kari sai juuri hovioikeudessa viisi vuotta linnaa talousrikoksista. Ei tietenkään tahraa Emmaa, mutta kyllä se hieman varjoa heittää koko familyn ylle. Vaikka ei pitäisi. Entinen kokoomusvaikuttaja sai viiden vuoden tuomion – Espooseen piti rakentaa luksustalo senioreille, liki 7 miljoonaa euroa katosi taivaan tuuliin - Kaupunki - Helsingin Sanomat

Avautui samalla se, että Emma Karin isä on joku kokkari, josta kukaan ei ole ennen tätä edes kuullut. Mitenköhän appiukot tulevat keskenään toimeen. Eikös Karin appiukko ole Jaakko ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ Laakso.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo

Avautui samalla se, että Emma Karin isä on joku kokkari, josta kukaan ei ole ennen tätä edes kuullut. Mitenköhän appiukot tulevat keskenään toimeen. Eikös Karin appiukko ole Jaakko ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ Laakso.
Jaakko Laakso on myös ollut kova keräämään itselleen kapitaalia, eikä aina ole samalla saanut tyylipisteitä. Eiköhän näillä kahdella poliittisella kähmijällä ole enemmän yhteistä kuin äkkiseltään näyttää.
Minusta ei ole luonnotonta kommentoida ko. asiaa Vihreiden ketjussa, sillä Emma Karin tuntee koko Suomi, hänen isänsä lähinnä vähän vanhemmat espoolaiset. Kärjistäen Ilkka J on nykyään Emman isä, kun hänet asemoidaan maailmankartalle, ei entinen kokoomusvaikuttaja Espoosta. Toki on molempia, mutta nykyään kiinnostava hahmo lähinnä tyttärensä kautta.

Viimeksi muokattu:

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minusta ei ole luonnotonta kommentoida ko. asiaa Vihreiden ketjussa, sillä Emma Karin tuntee koko Suomi, hänen isänsä lähinnä vähän vanhemmat espoolaiset. Kärjistäen Ilkka J on nykyään Emman isä, kun hänet asemoidaan maailmankartalle, ei entinen kokoomusvaikuttaja Espoosta. Toki on molempia, mutta nykyään kiinnostava hahmo lähinnä tyttärensä kautta.

Ei ehkä luonnotonta, mutta aiheetonta, turhaa ja typerää. Etenkin kun herralla on oma poliittinen tausta.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ei ehkä luonnotonta, mutta aiheetonta, turhaa ja typerää. Etenkin kun herralla on oma poliittinen tausta.
Sun on nyt vaan elettävä sen kanssa, että Emma itse on rikollisen tyhmä ja isänsä rikollinen.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit

Mitä helvettiä minulla on tämän ketjuilun kanssa tekemistä? Jukka Peltomäki on/oli demari, eli vedin kerrankin oikeaan ketjuun kai. Mitä sinä itket?

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
K-marketissa 0,5 litran olvi ananaslimsa maksaa 1,69 € ja litran ananaslimsa 0,99 €. Tämä on näitä markkinatalouden haaroja, jotka eivät järin hyvin minulle avaudu. Kaipa tuolla joku sitten voittoa takoo.
Eiköhän näitä joku kaveri 'kovat kaulassa' ole miettinyt.. Limukoiden hinnat täällä noin yleensä on kyllä sellaisia että tuntuu että niitä ei haluttaisi ihmisten ostavan.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mitä helvettiä minulla on tämän ketjuilun kanssa tekemistä? Jukka Peltomäki on/oli demari, eli vedin kerrankin oikeaan ketjuun kai. Mitä sinä itket?

Rauhoitu. Annoin viestissäni kaksi mallia, joista toisessa käytettiin logiikkaa ja toisessa ei.

Sun on nyt vaan elettävä sen kanssa, että Emma itse on rikollisen tyhmä ja isänsä rikollinen.

Ei tarvitse, koska asia ei vaikuta elämääni millään tavalla.

Täytyykin muistaa tämä logiikka. Että jos joskus pitää kirjoittaa Ville Niinistöstä, teen sen tietty Sauli Niinistö -ketjuun, koska Sauli on tunnetumpi kuin veljenpoikansa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa Neurosis Tavastialla, käy.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joko olet Ilmari löytänyt kaikki Timppa-sedän kätköt, että pääsee kerrankin kunnolla juomaan eri makuisia etyylialkomahooleja?
Onhan niitä vielä, piiloja... Se oli geokätkeilyä ennen geokätkennän keksimistä, Timppa oli aikaansa edellä. Kätköt on vapaasti ammennettavissa, kivenkolo voi antaa melkoisen palkinnon uteliaalle samoajalle. Löytäjä saa pitää.

Muistakaa ettei liikaa saa ottaa, ihan vähän vain että jää hyvä maku suuhun.

Ralph

Jäsen
Iltasanomissa huomasin otsikon "Tangokuningatar Jenna Bågeberg katosi julkisuudesta". Pisti miettimään, että onko hän joskus siellä ollutkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy