Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
How to send an 'E mail' - Database - 1984 - YouTube Hitto, vastahan noin toimittiin. Tervetuloa nuoruuteeni.
WAU.
Ei mulla muuta.
W
A
U
How to send an 'E mail' - Database - 1984 - YouTube Hitto, vastahan noin toimittiin. Tervetuloa nuoruuteeni.
Reilu kuukausi sitten muutin ja kannoin toimivan mikron roskiin. En ollut varmaan viiteen vuoteen käyttänyt. Oikeastaan en pahemmin koskaan aikuisiällä. Jos itse haluaa tehdä ruokaa niin tekee eikä vaan lämmitä. Usein tosin syön ulkona, paitsi nyt oon yrittänyt muuttaa linjaa.Kyllä mikro eli mikroaaltouuni on vaan kätevä ja elämistä helpottava vehje.
Niin ja mistä sitä tietää mitä säteilyjä saa. Mä muistan Tsernobylin.
Käräjäoikeus on päättänyt päättää yhden demarin olevan 2,5 vuotta poissa tien päältä: Vantaan entiselle kaupunginjohtajalle Jukka Peltomäelle 2,5 vuotta vankeutta | Yle Uutiset | yle.fi ...
Emma Karin faija Ilkka J Kari sai juuri hovioikeudessa viisi vuotta linnaa talousrikoksista. Ei tietenkään tahraa Emmaa, mutta kyllä se hieman varjoa heittää koko familyn ylle. Vaikka ei pitäisi. Entinen kokoomusvaikuttaja sai viiden vuoden tuomion – Espooseen piti rakentaa luksustalo senioreille, liki 7 miljoonaa euroa katosi taivaan tuuliin - Kaupunki - Helsingin Sanomat
Jaakko Laakso on myös ollut kova keräämään itselleen kapitaalia, eikä aina ole samalla saanut tyylipisteitä. Eiköhän näillä kahdella poliittisella kähmijällä ole enemmän yhteistä kuin äkkiseltään näyttää.Kun demari saa tuomion, siitä kerrotaan luonnollisesti demariketjussa.
Kun kokkari saa tuomion, siitä kerrotaan "luonnollisesti" vihreiden ketjussa.
Avautui samalla se, että Emma Karin isä on joku kokkari, josta kukaan ei ole ennen tätä edes kuullut. Mitenköhän appiukot tulevat keskenään toimeen. Eikös Karin appiukko ole Jaakko ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ Laakso.
Minusta ei ole luonnotonta kommentoida ko. asiaa Vihreiden ketjussa, sillä Emma Karin tuntee koko Suomi, hänen isänsä lähinnä vähän vanhemmat espoolaiset. Kärjistäen Ilkka J on nykyään Emman isä, kun hänet asemoidaan maailmankartalle, ei entinen kokoomusvaikuttaja Espoosta. Toki on molempia, mutta nykyään kiinnostava hahmo lähinnä tyttärensä kautta.
Sun on nyt vaan elettävä sen kanssa, että Emma itse on rikollisen tyhmä ja isänsä rikollinen.Ei ehkä luonnotonta, mutta aiheetonta, turhaa ja typerää. Etenkin kun herralla on oma poliittinen tausta.
Kun demari saa tuomion, siitä kerrotaan luonnollisesti demariketjussa.
Kun kokkari saa tuomion, siitä kerrotaan "luonnollisesti" vihreiden ketjussa.
Eiköhän näitä joku kaveri 'kovat kaulassa' ole miettinyt.. Limukoiden hinnat täällä noin yleensä on kyllä sellaisia että tuntuu että niitä ei haluttaisi ihmisten ostavan.K-marketissa 0,5 litran olvi ananaslimsa maksaa 1,69 € ja litran ananaslimsa 0,99 €. Tämä on näitä markkinatalouden haaroja, jotka eivät järin hyvin minulle avaudu. Kaipa tuolla joku sitten voittoa takoo.
Mitä helvettiä minulla on tämän ketjuilun kanssa tekemistä? Jukka Peltomäki on/oli demari, eli vedin kerrankin oikeaan ketjuun kai. Mitä sinä itket?
Sun on nyt vaan elettävä sen kanssa, että Emma itse on rikollisen tyhmä ja isänsä rikollinen.
Jaa Neurosis Tavastialla, käy.
Nössö.Ihmeellisen freesi olo kun kahtena päivänä peräkkäin vetää vaan 12 kaljaa. Koittakaapa.
Ihmeellisen freesi olo kun kahtena päivänä peräkkäin vetää vaan 12 kaljaa. Koittakaapa.
Nynny.Ihmeellisen freesi olo kun kahtena päivänä peräkkäin vetää vaan 12 kaljaa. Koittakaapa.
Lapsi.Ihmeellisen freesi olo kun kahtena päivänä peräkkäin vetää vaan 12 kaljaa. Koittakaapa.
Joko olet Ilmari löytänyt kaikki Timppa-sedän kätköt, että pääsee kerrankin kunnolla juomaan eri makuisia etyylialkomahooleja?Lapsi.
Onhan niitä vielä, piiloja... Se oli geokätkeilyä ennen geokätkennän keksimistä, Timppa oli aikaansa edellä. Kätköt on vapaasti ammennettavissa, kivenkolo voi antaa melkoisen palkinnon uteliaalle samoajalle. Löytäjä saa pitää.Joko olet Ilmari löytänyt kaikki Timppa-sedän kätköt, että pääsee kerrankin kunnolla juomaan eri makuisia etyylialkomahooleja?