Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 010
  • 68 093

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaa, no voi olla että tuosta rikollisten peräänusuttamisesta on sitten penaltit jo kärsitty.

Mutta tämä henkilöllisyyksienosto vielä jää silti askarruttamaan, onko tuommonen touhu OK vai ei? Mulla ois taskussa just 0.30€, jos näitä saa kerran ostella niin saiskohan 30 sentillä jonkun nimen jo joulualennuksella hommattua? Ei ketään tärkeetä, mut joku turha, vaikka @FASlapsi ?
Ajattelitko maksaa itsellesi 30 senttiä, siitä hyvästä, että paljastat oman nimesi itsellesi? Tämä kyllä asettaa juttusi ihan uuteen valoon, alan ymmärtää nimimerkin juttujen taustoja aina vain paremmin. Tämän lisäksi halusin vain sanoa, että kolmen kohdan listaltasi jäi uupumaan kohta 4. saako moottoripyöräjengiläisiä uhkailla jatkoajan nimimerkeillä? Tämä äärimmäisen vakava asia tulisi modulaattorien päätellä mitä pikimmiten.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelitko maksaa itsellesi 30 senttiä, siitä hyvästä, että paljastat oman nimesi itsellesi? Tämä kyllä asettaa juttusi ihan uuteen valoon, alan ymmärtää nimimerkin juttujen taustoja aina vain paremmin. Tämän lisäksi halusin vain sanoa, että kolmen kohdan listaltasi jäi uupumaan kohta 4. saako moottoripyöräjengiläisiä uhkailla jatkoajan nimimerkeillä? Tämä äärimmäisen vakava asia tulisi modulaattorien päätellä mitä pikimmiten.

Alatko sinä tinkimään? Okei, maksan 15 senttiä! Tupla tai kuitti!

Hetkinen, nyt tajusin muuten yhden jutun. Moottoripyöräjengi. Moderaattorit. Molemmat alkaa Mo. Molemmissa on ri, ja tt, ja o. Kummassakin sanassa on 19 kirjainta, joista 12 on vokaaleja, ja 11 konsonantteja. 19+12+11=50. Juhani Tamminen on jääkiekkoleijona #79.

--> Mitä tapahtui Morittossa 50. päivä 79. kuukautta kuluvaa vuotta viime kesänä? No en minä tiedä! AIVAN! MIND=PLOWN!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Alatko sinä tinkimään? Okei, maksan 15 senttiä! Tupla tai kuitti!

Hetkinen, nyt tajusin muuten yhden jutun. Moottoripyöräjengi. Moderaattorit. Molemmat alkaa Mo. Molemmissa on ri, ja tt, ja o. Kummassakin sanassa on 19 kirjainta, joista 12 on vokaaleja, ja 11 konsonantteja. 19+12+11=50. Juhani Tamminen on jääkiekkoleijona #79.

--> Mitä tapahtui Morittossa 50. päivä 79. kuukautta kuluvaa vuotta viime kesänä? No en minä tiedä! AIVAN! MIND=PLOWN!
Voikohan myös tilata jotain kautta moderaattorit ovelle perimään saatavia. Olisi vähän erilaiset uhkaukset, nyt perskele annat ne rahat tai me moderoidaan sut.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt tuon traagisen vuosaaren tapauksen jäljiltä tuli mieleen kun päivänä muutamana, not so long ago, meillä pärähti myöhään yöllä palovaroitin soimaan kodinhoitohuoneessa. Ensimmäinen reaktio oli "voi vitun vitun vittu että patterit sitten loppu keskellä yötä" ja repimään palovaroittimesta pattereita pois. Mieleen ei siis tullutkaan, että voisi olla tulipalo. Ja uskaltaisin väittää, että aika moni reagoi noin.

Toki jos muut palovaroittimet olisivat myös alkaneet vinkumaan, niin sitten olisin jo ajanut kaikki pihalle. Mutta ensireaktio toi ylläoleva.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks Roger Moore on pannassa?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuomat, oletteko tuota lasersotapeliä pelanneet? Luulin sen olevan 90-luvun juttu, mutta taitaa olla vielä voimissaan. Oli käytännössä pakollinen tiimi-ilta, niin jouduin sitten pelin myllerrykseen. Oli se tavallaan ihan hauskaa, mutta toisen 26-minuuttisen taiston aikana tuli jo mieleen eikö tämä ole jo nähty ja missä se pubi on.

Vähän liian pieni tila ja koko ajan joku tappamassa. Käytiin lukiokavereiden kanssa useammankin kertaa ja sama ongelma oli silloinkin. Toinen ääripää, olinkin jo unohtanut koko asian, mutta lapsuusmuisto palasi mieleen. Lontoossa 90-luvun alussa olin jossain jättihallissa. Taisipa olla jopa maailman suurin halli ainakin siihen aikaan. Tunnin siellä pyörin ja yhden ihmisen näin ja taisin siitäkin ampua ohi.

Ralph

Jäsen
Kuomat, oletteko tuota lasersotapeliä pelanneet?
Tarkoitatko Megazonea vai mitä? Viimeksi kun sitä pelasin, niin alue oli liian pieni ja aika liian iso. Ehti kyllästyä jo hyvissä ajoin, kun kaikki nurkat oli jo koluttu kymmeneen kertaan, eikä ollut mitään uutta tarjota.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tarkoitatko Megazonea vai mitä? Viimeksi kun sitä pelasin, niin alue oli liian pieni ja aika liian iso. Ehti kyllästyä jo hyvissä ajoin, kun kaikki nurkat oli jo koluttu kymmeneen kertaan, eikä ollut mitään uutta tarjota.

Juuri sillä nimellä Suomessa, onko se vielä olemassa.

Ralph

Jäsen
Juuri sillä nimellä Suomessa, onko se vielä olemassa.
Olen Megazone-paikan ohi kävellyt joskus kuukausi takaperin. Silloin oli ovi auki ja pelit menossa. Mietin tuolloin kyseisen mestan kohdalle saapuessani, että mahtaakohan Megazone tuossa vielä vaikuttaa. Silloin ainakin oli toiminnassa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sano mikä oli fiilis youtubesta katellessa, kun it's so easy pärähti ensimmäisenä biisinä ekalla paluukeikalla?

Orgastinen ja orgiastinen oli fiilis. Ton bändin menoa seuratessa oon kasvanut, itkenyt, nauranut, nussinutkin. Se on mun juttu. Jos olisin rahamiehiä, olisin mennyt ite Vegasiin.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mitä välii, kun on liput Hämeenlinnan pellolle!

My answer to evrything.

Niin on kyllä ollut ilo seurata tuota teidän Gunnari-ketjua noiden tulevien konserttien tiimoilta. Siellä on ihan käsin kosketeltavissa se aito ilo mikä välittyy saaduista lipuista. Niitä tunnelmia lukiessa tulee itsekin hyvälle tuulelle. Hieno meininki! Toivottavasti Justin Bieberkin tulee vielä Suomeen, että pääsen fiilistelemään samalla tavalla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin on kyllä ollut ilo seurata tuota teidän Gunnari-ketjua noiden tulevien konserttien tiimoilta. Siellä on ihan käsin kosketeltavissa se aito ilo mikä välittyy saaduista lipuista. Niitä tunnelmia lukiessa tulee itsekin hyvälle tuulelle. Hieno meininki! Toivottavasti Justin Bieberkin tulee vielä Suomeen, että pääsen fiilistelemään samalla tavalla.

Niin, mitähän tähän sanoisi. Minua ei joulu kiinnosta, kun ei lapsia ole ja se on sitä lasten riemua. Silti olo on kuin jouluna. Bändi on lukuisia kertoja nähty ja myös Nordiksella 1991, mutta joihinkin asioihin ei vain voi kyllästyä.

Aivan kuin voisi vaikka muka käydä jääkiekko-ottelussa liian monta kertaa ja miettiä, en nyt enää mene, se on nähty.

Tai niin no, Britney Spearsiin menin kahdesti ja kolmatta ei taida tulla. Eikä sitä ensimmäistä Justin Bieberia.

Olen Megazone-paikan ohi kävellyt joskus kuukausi takaperin. Silloin oli ovi auki ja pelit menossa. Mietin tuolloin kyseisen mestan kohdalle saapuessani, että mahtaakohan Megazone tuossa vielä vaikuttaa. Silloin ainakin oli toiminnassa.

Ajan hammasta kestää siis muutkin kuin Appetite for Destruction. Ei kai se kuukaudessa nurin ole mennyt ellei sitten Valavuori ole puikoissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kiitos, hyvä mies!

Tai niin no, Britney Spearsiin menin kahdesti ja kolmatta ei taida tulla.

Tähän mennessä olemme saaneet tietää, että palstalla on henkilö, joka on toteuttanut aikuistenkeskistä intiimiä kanssakäymistä Torpan Maisan kanssa, mutta Britney Spears!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuinka usein teillä avioliitossa on tapana harjoittaa yhdyntöjä? (keskenänne)

Olen eronnut jo aikoja sitten, mutta kyllähän siinä välillä oli kuukausitolkulla kuivaa kautta. Ja sen mitä lukee ja kuulee, niin ei siinä mitään epänormaalia ollut. Sellaista se vain on, kun joutuu pitkään olemaan saman ihmisen kanssa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen eronnut jo aikoja sitten, mutta kyllähän siinä välillä oli kuukausitolkulla kuivaa kautta. Ja sen mitä lukee ja kuulee, niin ei siinä mitään epänormaalia ollut. Sellaista se vain on, kun joutuu pitkään olemaan saman ihmisen kanssa.
Ette vaan osaa. Kaverini on ollut saman naisen kanssa teini-iästä saakka ja ne kyllä panee yli 20 vuoden olemisen jälkeenkin. Toissa kesänä ne pani mun autossa, kun olin kuskina viemässä meitä pois eräältä keikalta. Tokaisin vaan siinä ajaessani: "Minun autossa ei saa tupakoida, mutta panemista ei ole kielletty".

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedä sitten, mutta kyllähän paneminen on aivan käsittämättömän yliarvostettua. Kukin tyylillään, mutta usein sitä mielummin juo kaljaa koneen äärellä Jatkista selaten ja uutisia lukien.

Paneminen ei jotenkin vaan oo mun juttu. Nuorempana sitä oli innokkaampi, tosin sillon jäi saamatta vaikka miten yritti, nykyisin sitten ei enää viitti. Hyvin vähän oon elämässäni pannut.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No vaikka seksi ehkä onkin yliarvostettua, niin onhan se pirun kivaa myös. Pakko myöntää, että olen jopa pieni addikti. Silti vanhetessa viisastuu ja olen oppinut ymmärtämään, että laatu korvaa määrän. Vaimon epäonneksi en vaan pysty tarjoamaan sitä laatua, joten tuo edellinen lause jää osaltani pelkäksi kliseeksi. Yhdessä ollaan kuitenkin oltu vuodesta 1991 ja 2015 mentiin harkinta-ajan jälkeen naimisiin. Ukkomies siis jo toista vuotta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy