Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 497
  • 66 852

Nick Neim

Jäsen
Täytyy kyllä myöntää, että nyt odotan jopa aika innolla erään kärppäfanin viestejä NHL-osioon. Varmaan sen verran kamala yö takana, että viestit tulevat olemaan hyvinkin mielenkiintoisia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy kyllä myöntää, että nyt odotan jopa aika innolla erään kärppäfanin viestejä NHL-osioon. Varmaan sen verran kamala yö takana, että viestit tulevat olemaan hyvinkin mielenkiintoisia.


Veli hyvä, niin minäkin. Laitoin popparit mikroon ja hain nopeesti marketista makeaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Täytyy kyllä myöntää, että nyt odotan jopa aika innolla erään kärppäfanin viestejä NHL-osioon. Varmaan sen verran kamala yö takana, että viestit tulevat olemaan hyvinkin mielenkiintoisia.
Puljun paikka taitaakin olla katsomossa kun noin hyvää tulosta syntyy.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täytyy kyllä myöntää, että nyt odotan jopa aika innolla erään kärppäfanin viestejä NHL-osioon. Varmaan sen verran kamala yö takana, että viestit tulevat olemaan hyvinkin mielenkiintoisia.
Tarkoitat vissiin mua? Nukuin viime yön, katsoin kyllä eka erän ja näin ku Patu teki maalin, mutta sitten oli pakko rueta nukkumaan koska väsytti niin saamaristi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nukuin viime yön

Minäkin nukuin viime yön, aina kuuteen asti. Ihan totta, taloyhtiön järjestyssäännöissä selvästi lukee hiljaisuuden olevan 22-06. Tarvitseeko sen silti tarkoittaa, että tasan klo 6 aletaan imuroida. Näköjään joillekin tarvitsee.

Maanantaina laitan Civil Warin täysille. Ai niin paitsi yritän nukkua kisareissuviikonloppua pois, mutta tiistaina.
 

Jeffrey

Jäsen
Piti tulla su-ti akselille yökyläilemään eräs ihan viehättävä hyvin nuori neito. Tämän kanssa olisi ollut ihan mukavaa, peppuliukkarit, normiliukkarit ja pari tuhmempaa välinettä oli varattu. Nyt sitten neiti on ilmeisesti ainakin omien sanojensa mukaan sairastunut, eikä pääse tulemaan. Pitää sitten keksiä muuta tekemistä, ja ilmeisesti katsella kun pojat soittaa telkkarissa tuubaa, eikä itse huoltaa puhallinta laulukuntoon.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onkohan hfboardsilla vaikuttava nimimerkki "Tulipunaruusu" sama henkilö kuin tämän palstan "defencefirst"? Trollaus on vain hyvin samankaltaista ja iso joukko tarttuu täkyihin kerta toisensa jälkeen myös tuolla hfboardsin puolella.

Jotenkin helvetin vammaista että suomea äidinkielenään puhuvat ihmiset melskaavat keskenään englanniksi tuolla. Ehkä se olen vain minä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
6.12 on suomalaisille pyhäpäivä.

Joulukuun kuudetta päivää on vietetty itsenäisyyspäivänä vuodesta 1919 alkaen, jolloin siitä tuli kouluissa, tuomioistuimissa ja virastoissa yleinen vapaapäivä. Siitä tuli palkallinen vapaapäivä vuonna 1929 ja yleinen juhla- ja vapaapäivä vuonna 1937.

Kaikki edellä mainitut, kuten myös koko itsenäisyys, on eduskunnan eli maallisen vallan tekemiä päätöksiä. Niissä ei ole mitään pyhää. Yhtä perusteltua olisi sanoa, että vappu on suomalaisille pyhä. Mikäli Suomen itsenäisyyspäivä olisi lämpimänä vuodenaikana, olisi se ihan samanlainen puisto- tai mökkiryyppäysjuhla kuin vappu ja juhannus ovat, joista jälkimmäinen on sentään pyhä. Itsenäisyyspäivä on ihan kiva ei-kristillinen juhlapäivä, joka ensi viikolla katkaisee mukavasti arjen.

Ja jos saan jatkaa saivartelua, niin päivämääriä ei kirjoiteta tuolla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Kaikki edellä mainitut, kuten myös koko itsenäisyys, on eduskunnan eli maallisen vallan tekemiä päätöksiä. Niissä ei ole mitään pyhää. Yhtä perusteltua olisi sanoa, että vappu on suomalaisille pyhä. Mikäli Suomen itsenäisyyspäivä olisi lämpimänä vuodenaikana, olisi se ihan samanlainen puisto- tai mökkiryyppäysjuhla kuin vappu ja juhannus ovat, joista jälkimmäinen on sentään pyhä. Itsenäisyyspäivä on ihan kiva ei-kristillinen juhlapäivä, joka ensi viikolla katkaisee mukavasti arjen.

Ja jos saan jatkaa saivartelua, niin päivämääriä ei kirjoiteta tuolla tavalla.

Kyllä se suurelle osalle kansaa on pyhäpäivä. Ei toki anarkisteille ja kommareille.

Mites se on muka pyhä ku ei edes raamatussa mainita? Siinäpä pulma.

Saivartelu on hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ai niin. Minä unohdin, että persut eivät välitä faktoista, vaan siitä miten asiat koetaan. Terveisiä Putkoselle.
Juu ei mitään, sulla on varmaan paljon erilaisia jutskia mitä pitää muistaa. Voit varmasti isona ja reippaana takkutukkana kertoa itse terveiset tälle Putkoselle. Teillä saattaa vaikka synkata!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Juu ei mitään, sulla on varmaan paljon erilaisia jutskia mitä pitää muistaa. Voit varmasti isona ja reippaana takkutukkana kertoa itse terveiset tälle Putkoselle. Teillä saattaa vaikka synkata!

En ole iso, reipas, takkutukka, kommari, enkä edes klemmari. Olen isänmaallinen kielipoliisi, jonka mielestä termien väärinkäyttö on ärsyttävää. En usko kristilliseen jumalaan, mutta en halua omia pyhä-sanaa kuvaavan maallisia juhlapäiviä, koska kristityille pyhäpäivät ovat merkitykseltään suurempia. Vietän (en pyhitä) kuitenkin lepopäiviä ja juhlin myös itsenäisyyspäivää, vaikka se joskus osuukin arkipäivälle. Monta itsenäisyyspäivää menikin töissä, koska Suomen itsenäisyyspäivä ei ole kansainvälinen vapaapäivä. Ensi tiistaina aterioin suvuni ainoan sotaveteraanin kanssa, mutta hänenkin kanssa keskustelen sotahistorian sijaan urheilusta, koska sotajutut on puhkikulunut aihe. Todennäköisesti saivartelemme myös, koska se pitää mielen virkeänä.
 

Ralph

Jäsen
Katson Yleltä Hermes-Jokipojat. Selostaja Mikko Hannulan lausuminen kuulostaa siltä, että sanoisi kotijoukkueen olevan Herpes.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko meillä uusi halli tai vanhaa remontoitu? IC-junassa kuuntelen peliä ja JP Jalo tuumasi todella hyvin on porukkaa, mutta tuskin aivan loppuunmyyty, kun joitain tyhjiä penkkejä näkyy. Silti kuitenkin aivan varmasti yli 8000.

Tarkka mies, jos tämän haarukoi.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aloin saunassa miettimään, että mikäköhän on "löyly" englanniksi. Onko siihen edes mitään synonyymiä?

Ja joo, asian voisi tarkistaa netistä, mutta vielä ei pysty, tarvitsee miettiä mahdolliset vaihtoehdot ettei mene liian helpoksi. Kyllä te tiedätte.

Joku "hip" tai "heat" voisi hienosti sopia, mutta ei varmasti ole. Osaako joku sanoa googlettelematta suoraan? Jatkoaika kertoo totuuden, ei Google.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aloin saunassa miettimään, että mikäköhän on "löyly" englanniksi. Onko siihen edes mitään synonyymiä?

Ja joo, asian voisi tarkistaa netistä, mutta vielä ei pysty, tarvitsee miettiä mahdolliset vaihtoehdot ettei mene liian helpoksi. Kyllä te tiedätte.

Joku "hip" tai "heat" voisi hienosti sopia, mutta ei varmasti ole. Osaako joku sanoa googlettelematta suoraan? Jatkoaika kertoo totuuden, ei Google.


En tiiä. Saisko jo kuukeloida? Loylu? Loyola? Hankalaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös