Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Maaliskuun alussa Hartwallila on Disturbed ja Avenged Sevenfold yhteiskeikalla. Joku Chevelle lämppää. Sinne kun pääsisi!
Pakko käydä katsomassa, mutta ei tänään kun ryyppään. Alepasta hain ensin pari krapulakaljaa, jotka vetäsin tossa metriksen vieressä ja sitten Itiksen Cittarista asti hain repullisen 83 sentin Tuborgia. Tänään jäi Lidli väliin. Eilen hain sieltä ja Subwayn tytöiltä patongin, jonka vetäsin tuolla jossain puistossa. Tokmannilla oon käynyt viimeksi varmaan vuosi sitten.Hertsikan Tokmannin kassalla on ollut duunissa ainakin puolen vuoden ajan erittäin viehättävä brunetti, joka on osoittautunut varsinaiseksi onnettareksi. Olen ostanut häneltä tähän toistakymmentä arpaa ja lähes jokaisessa niistä on ollut voitto. Suurin on ollut 100 euroa pienimmän voiton ollessa pari euroa. Nätti flikka. Ihan tässä vanha peräkammarin poika himostuu.
Naiset on kyllä outoja. Olin kirjoittamassa jo vuodatusta vitutusketjuun, mutta yksi viesti kaiken muuttaa voi.
Mitähän äksöniä Gabriellalla oli ollut, kun aamulla autokaistoilla oli vastassa poliiseja ja ainakin yhdellä jotkut mellakkavarusteiden tapaiset päällä? Vai onko tuo normaali menettely nykyään? Pelkäsin jo, että joku on vasikoinut minulla olevan enemmän olutta takakontissa kuin vain Ahvenanmaalta tullessa saisi tuoda...
Se kävi mielessä, mutta liekö autokansi ensimmäinen paikka, mistä raiskaajaa metsästettäisiin. Tietysti, äkkiäkö sitä kautta joku jalkamieskin pääsisi livahtamaan karkuun.Raiskaus varmaankin, niitähän noilla tapahtuu.
Minulla on taas tällä hetkellä pitkästä aikaan lähes päinvastainen tilanne. Se nyt vituttaa aina, että kärsin uniongelmista, mutta siihenkin onneksi lähes tottuu.Vituttaa taas melkein kaikki. Kaikenlaiset vitun rehvastelijat.
Minulla on taas tällä hetkellä pitkästä aikaan lähes päinvastainen tilanne. Se nyt vituttaa aina, että kärsin uniongelmista, mutta siihenkin onneksi lähes tottuu.
Kiitän, on tässä menty aikamoista vuoristorataa taas viimeajat ja kyydissä yhä ollaan. Ja just tällä hetkellä on se mukava ja mahaa kutkutava vaihe menossa, mutta aamulla tilanne saattaa tietty olla toinen.Toi on hyvä, että päinvastanen tilanne. Ihan oikeesti oon sitä mieltä. Enkä vaan sano.
Tuolla yhessä paikassa yks vitun pösilö kerto erinomasuudestaan ja se vitutti. Saa sitä kertoo, joo, mutta pikkasen nöyryyttä. Eikä sille voinut sanoa mitään kun kärsinyt ja niin edelleen.
Yks paikka = Facevitunbook.
Minulla on taas tällä hetkellä pitkästä aikaan lähes päinvastainen tilanne.
Täytyy vallan onnitella. Ihan näin hyvin ei välttämättä minulla mene, tai sitten menee, mutta olen tyytyväinen. Siis olen naimisissa ja työtön, mutta työttömyyteenkin on oikeasti olemassa järki syy, mutta se järkisyy jää kertomatta näin julkisesti.Täsmälleen vuosi sitten yhden todella hyvän työpaikan piti olla aika saletti, mutta sitten valitsivatkin toisen. Oli myös tyttöviritys mikä meni sitten puihin.
Tämän vuoden elokuussa on työsopimus allekirjoitettu ja tyttö aivan rakastunut juuri minuun.
Uudemman kerran kuiteskin onnea mies.
Tuolla yhessä paikassa yks vitun pösilö kerto erinomasuudestaan ja se vitutti. Saa sitä kertoo, joo, mutta pikkasen nöyryyttä. Eikä sille voinut sanoa mitään kun kärsinyt ja niin edelleen.
Yks paikka = Facevitunbook.
Täällähän minä tai ainakin todella lähellä.Notta joo. 2,80 isosta oluesta. Tervetuloa Kontulaan!
Mä tein saman tuossa keväällä, en en kompastele.Lyhensin partaani noin 5 sentillä ja nyt se näyttää ja tuntuu oudolta. En totu tähän kyllä hetkeen.