Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 306 350
  • 66 729

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eilen oli yhdet pippalot, missä oli naisiakin. No se yks oli ihan kiva, mutta ne muut oli sellaisia naisellisia naisia. En mä ymmärrä miks muut jätkät suostuu juttelee niille. Mitä niiden kanssa edes juttelisi? Mitään sellaista small talkkiakaan ei kehtaa ruveta vääntämään. Vartin istut hiljaa ja meet pikkulasten kanssa leikkimään. Ei jätkienkään kanssa viitsi jutella mitään kun ne on siinä naistenmiellyttelymoodissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Puolisen tuntia aikaa ennen kuin auto tulee hakemaan. Mitä sitä tekis. Jos keittäis kahvit ja menis seuraamaan monikulttuurisuusketjun antia. Vai kattosko Youtubesta NHL:n best of -taklauksia. Ei, mä valitsen monikulttuurisuusketjun.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Lomalla on loppujen lopuksi aika tylsää. Saa nukkua pitkään, mutta siinä se. Reissuun tietenkin voisi lähteä, mutta kun tilillä ei ole oikein valuuttaa ja kaveritkin ovat lomansa jo pitäneet. Onneksi reilun viikon päästä pääsee töihin.

Ymmärsinkö nyt oikein, että jos kaverisi olisivat lomalla, se kompensoisi sinun rahapulasi? Jos näin on, niin kerrohan minulle, mistä sellaisia kavereita saa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Ymmärsinkö nyt oikein, että jos kaverisi olisivat lomalla, se kompensoisi sinun rahapulasi? Jos näin on, niin kerrohan minulle, mistä sellaisia kavereita saa.
Ymmärsit väärin. Kavereiden kanssa voisi lähteä vaikka marjaan tai uimaan. Yksin on käyty. Oli ihan mukavaa sekin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miks ihmeessä sitä ei joka ilta hakis reppuun kaljaa ja menis keskustaan? Eikö toi ole vähän sama kuin että saisi ilmaiseksi satasen, mutta ei suostu ottamaan sitä. Öööö. Ei vaan niinku tajua. Tietty jotkut Mikkelit ja Jyväskylät on varmaan kuin 30e tai jotain. En tiedä kun en ole niissä dokaillut.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Miks ihmeessä sitä ei joka ilta hakis reppuun kaljaa ja menis keskustaan? Eikö toi ole vähän sama kuin että saisi ilmaiseksi satasen, mutta ei suostu ottamaan sitä.
No en minä ainakaan jaksaisi joka päivä ryypätä, kamala ajatuskin, että olisi koko ajan kännissä. En haluaisi mennä koko ajan kännin kautta itseäni pakoon. Ollaan niin hyviä tyyppejä, että ei meidän tartte itseämme pakoilla, hei!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olispa kaljaa... Eiku mulla onkin. Kippis!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No en minä ainakaan jaksaisi joka päivä ryypätä, kamala ajatuskin, että olisi koko ajan kännissä. En haluaisi mennä koko ajan kännin kautta itseäni pakoon. Ollaan niin hyviä tyyppejä, että ei meidän tartte itseämme pakoilla, hei!
On se vaan mahtavaa vetää joku viikon ränni. Kännissä sitä tuntee elävänsä ja krapulassa oikein rakastaa naisia. Selvänä sitä vaan nussii tai no jotkut nussii, hiton panomies!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Maaliskuun alussa Hartwallila on Disturbed ja Avenged Sevenfold yhteiskeikalla. Joku Chevelle lämppää. Sinne kun pääsisi!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joinain aamuina se on vaan niin kiva vetää kaljaa ja tänään on sellainen päivä. Sitä oikein miettii mikä on elämässä tärkeintä, nauttia siitä täysillä ja elää omaa elämää vai olla työnantajan orja. Sähän oot vapaallakin sen alainen kun et voi vetää perskännejä ennen työpäivää. Kyllähän siitä väkisinkin tulee edes pieni alemmuudentunne kun näkee muut kalja kädessä. Sama juttu on parisuhteessa.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikun nyt mä vasta hoksasin. Perjantaina en vetänyt kuin 12 kun lauantaina piti olla lasten kemuissa ja torstainakin tuli aika himmaillen otettua kun väsytti. Siitä tää fiilis nyt johtuu. Ei voinut vetää normaalia viikon nollausta. No aina voi saikuttaa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Kuinka hölmöjä SOK:n johtajat oikein ovat? Tässä mielensäpahoittajien ja some-paskamyrskyjen luvatussa maassa ilmoittavat aloittavansa yksittäisen tuotteen tarkkuudella tapahtuvan ostosten rekisteröinnin. Ei tarvise edes pukeutua foliohattuun, että ei kuulosta kivalta. Yksi paskimpia pr-temppuja ikinä. Uudistuksen keksijä olisi voinut kysyä vaika muijansa/ukkonsa kantaa asiaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hertsikan Tokmannin kassalla on ollut duunissa ainakin puolen vuoden ajan erittäin viehättävä brunetti, joka on osoittautunut varsinaiseksi onnettareksi. Olen ostanut häneltä tähän toistakymmentä arpaa ja lähes jokaisessa niistä on ollut voitto. Suurin on ollut 100 euroa pienimmän voiton ollessa pari euroa. Nätti flikka. Ihan tässä vanha peräkammarin poika himostuu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hertsikan Tokmannin kassalla on ollut duunissa ainakin puolen vuoden ajan erittäin viehättävä brunetti, joka on osoittautunut varsinaiseksi onnettareksi. Olen ostanut häneltä tähän toistakymmentä arpaa ja lähes jokaisessa niistä on ollut voitto. Suurin on ollut 100 euroa pienimmän voiton ollessa pari euroa. Nätti flikka. Ihan tässä vanha peräkammarin poika himostuu.
Pakko käydä katsomassa, mutta ei tänään kun ryyppään. Alepasta hain ensin pari krapulakaljaa, jotka vetäsin tossa metriksen vieressä ja sitten Itiksen Cittarista asti hain repullisen 83 sentin Tuborgia. Tänään jäi Lidli väliin. Eilen hain sieltä ja Subwayn tytöiltä patongin, jonka vetäsin tuolla jossain puistossa. Tokmannilla oon käynyt viimeksi varmaan vuosi sitten.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naiset on kyllä outoja. Olin kirjoittamassa jo vuodatusta vitutusketjuun, mutta yksi viesti kaiken muuttaa voi. Tai sitten minä olen outo. Tiiä näistä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naiset on kyllä outoja. Olin kirjoittamassa jo vuodatusta vitutusketjuun, mutta yksi viesti kaiken muuttaa voi.

Naisia pitää vaan yrittää ymmärtää kuten meitä miehiäkin. Silloin homma toimii.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän äksöniä Gabriellalla oli ollut, kun aamulla autokaistoilla oli vastassa poliiseja ja ainakin yhdellä jotkut mellakkavarusteiden tapaiset päällä? Vai onko tuo normaali menettely nykyään? Pelkäsin jo, että joku on vasikoinut minulla olevan enemmän olutta takakontissa kuin vain Ahvenanmaalta tullessa saisi tuoda...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitähän äksöniä Gabriellalla oli ollut, kun aamulla autokaistoilla oli vastassa poliiseja ja ainakin yhdellä jotkut mellakkavarusteiden tapaiset päällä? Vai onko tuo normaali menettely nykyään? Pelkäsin jo, että joku on vasikoinut minulla olevan enemmän olutta takakontissa kuin vain Ahvenanmaalta tullessa saisi tuoda...

Raiskaus varmaankin, niitähän noilla tapahtuu.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raiskaus varmaankin, niitähän noilla tapahtuu.
Se kävi mielessä, mutta liekö autokansi ensimmäinen paikka, mistä raiskaajaa metsästettäisiin. Tietysti, äkkiäkö sitä kautta joku jalkamieskin pääsisi livahtamaan karkuun.

IFK Mariehamn oli ilmeisesti myös laivalla. Ainakin niiden bussi peruutti Maarianhaminassa laivaan sisään. Ehkä poliisit turvasivat niitä, jos olivat saaneet vihiä, että kyydissä on myös joku huippuvaarallinen IFK-fani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minulla on taas tällä hetkellä pitkästä aikaan lähes päinvastainen tilanne. Se nyt vituttaa aina, että kärsin uniongelmista, mutta siihenkin onneksi lähes tottuu.

Toi on hyvä, että päinvastanen tilanne. Ihan oikeesti oon sitä mieltä. Enkä vaan sano.

Tuolla yhessä paikassa yks vitun pösilö kerto erinomasuudestaan ja se vitutti. Saa sitä kertoo, joo, mutta pikkasen nöyryyttä. Eikä sille voinut sanoa mitään kun kärsinyt ja niin edelleen.

Yks paikka = Facevitunbook.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Toi on hyvä, että päinvastanen tilanne. Ihan oikeesti oon sitä mieltä. Enkä vaan sano.

Tuolla yhessä paikassa yks vitun pösilö kerto erinomasuudestaan ja se vitutti. Saa sitä kertoo, joo, mutta pikkasen nöyryyttä. Eikä sille voinut sanoa mitään kun kärsinyt ja niin edelleen.

Yks paikka = Facevitunbook.
Kiitän, on tässä menty aikamoista vuoristorataa taas viimeajat ja kyydissä yhä ollaan. Ja just tällä hetkellä on se mukava ja mahaa kutkutava vaihe menossa, mutta aamulla tilanne saattaa tietty olla toinen.

Nöyryys on nykyään monelle tuntematon käsite.

Facebookin kanssa tulee toimeen, kun ei ota sitä liian vakavasti ja jos ottaa, niin poistaa niiden "kavereiden" jutun syötteestä, joiden jutut vituttaa. Minun joutui tehdä niin, kun pakolaiskeskustelu oli kuumimmillaan. En kestänyt rasistisien kavereiden mukafaktoja ja sen jälkeen fb on ollutkin mukava paikka, paitsi luurilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minulla on taas tällä hetkellä pitkästä aikaan lähes päinvastainen tilanne.

Täsmälleen vuosi sitten yhden todella hyvän työpaikan piti olla aika saletti, mutta sitten valitsivatkin toisen. Oli myös tyttöviritys mikä meni sitten puihin.

Tämän vuoden elokuussa on työsopimus allekirjoitettu ja tyttö aivan rakastunut juuri minuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös