Voi helvetti. Näin tänään erittäin kauniin naisen, joka noin neljä vuotta sitten kysyi minulta etteikö me voitais seurustella? Hän on mua 19 vuotta nuorempi. Mä täytän tänä vuonna 49, joten voitte tuosta laskea minkä ikäinen hän on. Vastasin tuolloin järjellä, kuten pitikin, että meidän ikäero on aivan liian suuri etkä varmastikaan ole tosissasi.
Nyt vähän mietityttää, että mitä jos se olikin edes puoliksi tosissaan? Eihän siitä mitään tuolla ikäerolla olisi tullut, mutta olisihan se voinut hetken olla kivaa.
Noh, vanhan pervon äijän viisari taas hetkeksi värähti. Ei mulla muuta.
Tänään on kuulemma joku 4.20 päivä. Pitääkö tänään polttaa pilveä, kuunnella stoneria ja katsoa stoner leffoja?
Ei huono tuokaan. Itse taidan luukuttaa Electric Wizardia, Sleeppiä ja Bongripperiä. Ganjaa ei kyllä ole eikä sitä välttämättä tarvita.LSD:n kehittämisestä tuli eilen kuluneeksi 73 vuotta. Kuuntelin sen kunniaksi Grateful Deadia.
En suosittele, sillä se saattaa eheyttää kaiken 'valkoisen nationalismin' pois skinarista, jättäen jäljelle vain paljaan, humaanin ihmisen.Mitenkäs muuten on, käyttävätkö skinarit kannabista?
Kuka mies muka ei vitsailisi kaverille jotain jos se söisi salaattia? No ehkä joku fitness-kuplassa elävä naisellinen hipsteri.Arlan mainos missä mies syö sohvalla jogurttia tmv. ja vaimoke huikkaa jotenkin "äijä syö pinaattia". Ilmeisesti jogu siis sisältää pinaattia. Kyllä minä mieleni pahoitin! Tarkoitus on varmaan ollut hauskuuttaa, mutta ainakin multa meni ohi. Lähinnä todella vanhentunutta sterotypiaa äijäilystä, mikä tässä ajankuvassa on absurdia. Pinaattihan on sitäpaitsi helvetin hyvää ja sitähän se kipparikallekin hamstrasi.
En tiedä, mut oliks niil semmosii kyynel-tatuointeja siinä silmäkulmassa? Eikse tarkota, et on tullu raiskatuks vankilassa?
Jätän tämän vain tähän.Arlan mainos missä mies syö sohvalla jogurttia tmv. ja vaimoke huikkaa jotenkin "äijä syö pinaattia". Ilmeisesti jogu siis sisältää pinaattia. Kyllä minä mieleni pahoitin! Tarkoitus on varmaan ollut hauskuuttaa, mutta ainakin multa meni ohi. Lähinnä todella vanhentunutta sterotypiaa äijäilystä, mikä tässä ajankuvassa on absurdia. Pinaattihan on sitäpaitsi helvetin hyvää ja sitähän se kipparikallekin hamstrasi.