Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 329 197
  • 66 848
Arlan mainos missä mies syö sohvalla jogurttia tmv. ja vaimoke huikkaa jotenkin "äijä syö pinaattia". Ilmeisesti jogu siis sisältää pinaattia. Kyllä minä mieleni pahoitin! Tarkoitus on varmaan ollut hauskuuttaa, mutta ainakin multa meni ohi. Lähinnä todella vanhentunutta sterotypiaa äijäilystä, mikä tässä ajankuvassa on absurdia. Pinaattihan on sitäpaitsi helvetin hyvää ja sitähän se kipparikallekin hamstrasi.
Jätän tämän vain tähän.
Kyllä, tämä keskustelu oikeasti käytiin televisiossa ja se kertoo Suomi-viihteestä kaiken | Televisio | HS
 

sinikettu

Jäsen
Kelailin tässä, että olisi aika masentavaa elää normaalia työssäkäyvän suomalaisen elämää. Vitusti ankeata duunia maanantaista perjantaihin, viinaa pää täyteen viikonloppuna ja sunnuntaina krapulassa ahdistuksen kourissa odotella maanantaita. Aina illalla Ylen uutisista töllöttää, kuinka Stubbendahlit ja kumppanit vetävät kansaa täysillä hanuriin. Kerran viidessätoista vuodessa juhlia mömmöm-kisoja torilla. Kesällä yrittää karistella pahimmat burn-outin oireet pois kahden viikon mökkilomalla samalla käristellen grillissä sepelvaltimoita tukkoon. Sellaista olisi elämä se.

Onneksi maailma on valintoja täynnä.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Lauantai ilta ja kirjoittelen jatkoajan kierrätyskeskuksee.. no menee se ilta näinkin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eräs mimmi laittoi pari päivää sitten kaveripyynnön facessa. Olen hänet nähnyt viimeksi joskus 90- luvun alkupuolella kun samoissa piireissä pyörittiin ja onhan meillä lärvärissä yhteisiä tuttujakin. Luonnollisesti. Hieman vaan tätä ihmettelin jostain syystä. No, katsoin hänen statuksensa ja laitoin merkille, että hän on mukana eräässä verkostomarkkinointiketjussa. Sitten olikin eilen illalla tullut viesti mesen kautta. Se meni näin: "Moi. Mitä sulle kuuluu?"

Siitä se sitten lähtee ja seuraava viesti todennäköisesti on tyyliin: " Nyt olis kuule hyvä tilaisuus rikastua..."
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän väsyttää toi eilisen matsin "puinti". Ei vittu jaksa. Diggaan muuten Tamperetta tosi paljon ja Tapparaa, vaikken tietenkään Tapparaa kannusta kun vastassa on HIFK, olisihan se kummallista jos niin tekisin.

Näkykö tuolla töllössä Vardyn muija? Huh...

Noin viikko takaperin kahvilassa viereisessä pöydässä verkostomarkkinoitiin, @Vanha Len .
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetkinen. Mihin 15 vuotta katosi? Vittu nyt on 2016. On oikeasti. Vähän vaan löysäsin pullosta korkkia ja enää ei teinitytöiltä heru. Siis mikä tää juttu on.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ai vittu että mun sormia syyhyttää kirjoittaa tonne HIFKn "Nothing is over" ketjuun it's all over, mutta ei ne kuitenkaan ymmärtäis mun huumoria. Parempi pysyy pois. Sinällään ihan hyvä ketjun idea ja tarkoitus, ei siinä mitään, mutta olisihan tossa tosiaan paikka veljelliselle maksakoukulle.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Suomessa on tällä viikolla satanut lunta, siis huhtikuussa. Princellä on sellainen biisi kuin Sometimes it snows in April. Prince kuoli samalla huhtikuun viikolla, kun Suomessa satoi lunta.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai vittu että mun sormia syyhyttää kirjoittaa tonne HIFKn "Nothing is over" ketjuun it's all over, mutta ei ne kuitenkaan ymmärtäis mun huumoria. Parempi pysyy pois. Sinällään ihan hyvä ketjun idea ja tarkoitus, ei siinä mitään, mutta olisihan tossa tosiaan paikka veljelliselle maksakoukulle.

Mietin ihan samaa, nyt olisi paikka aiheuttaa mielipahaa oikein kunnolla.. Odotan mielenkiinnolla, että koska jytkähtää..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Muista huomenna, että vaikka kävisikin niin että Los Blancos häviää ekan osaottelun, niin siinä parissa Nothing is over!

Tulispa CR7 auttamaan huomenna Hifkiä ja sitten kävis Englannin Tampereella tekemässä loistavia asioita. Mulle on muuten ihan fine, jos L. Suarez voittaa Golden Shoen. Kunhan ei Messi eikä varsinkaan se yks Neymar. Okei, Messikin saa voittaa mutta Neymar on sitten rajan toisella puolella vaikka miten kaveri siirtelis partavaahtoa kentällä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jos Super-Mac ois todellinen, Golden Shoe olisi aina sen. Kuin kaksi marjaa, Wayne Rooney-Super Mac. Buster oli muutenkin asialehti. Ei taida nykyään nuorisolle olla enää tuollaisia lehtiä. Sääli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa Hertsikan metroaseman vieressä on pieni aukio, jossa on kiva vetää parit kaljat ennen kuin lähtee pitemmälle, mutta nyt ne suunnittelee siihen jotain taukotilaa. Siis joka aseman vieressä kyllä pitäis olla joku paikka, missä saisi rauhassa tempasta parit kaljat. Ethän sä hirveässä krapulassa edes uskalla sinne metroon ilman että kaupasta haet pari. Ja samalla näet bussia odottelevien tyttöjen peffoja.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä olen niin ilonen, että kohta on MM-kisat. Sitten saa Jatkiskansa omla edes pääosin samaa mieltä.

Helvetin raskasta tämä palstailu nyt, kun kaikki ketjut tuntuu olevan täynnä vittuilua ja riitelyä. Finaaliketjussa ei oikeen kukaan sanoa mitään järkevää ilman hurveää pirua yms..

Paljonko pelikieltoja (Jatkikseen) näiden play offien takia on tullut? :)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen niin ilonen, että kohta on MM-kisat. Sitten saa Jatkiskansa omla edes pääosin samaa mieltä.

Helvetin raskasta tämä palstailu nyt, kun kaikki ketjut tuntuu olevan täynnä vittuilua ja riitelyä. Finaaliketjussa ei oikeen kukaan sanoa mitään järkevää ilman hurveää pirua yms..
No joo, mutta onhan tuo MM-kisojen ja muiden arvokisojen aika ihan yhtälailla sellaista, ettei jotain liveseurantaa varsinkaan jaksa pahemmin tai oikeastaan periaatepäätöksellä yhtään lukea.

Siellähän on jo ensimmäisen nihkeän alkusarjapelin älkeen haistatettu vitut koko jengille ja turnaukselle, kaikki on taas pelkkää paskaa ja mistään ei tule mitään. Hyvää yötä jne..

Ja kappas, pari viikkoa myöhemmin onkin taas Suomi loppuottelussa.

Paras jättää kaikki kisaketjut ja -seurannat lukematta hermojensa säästämiseksi, sama se on kaikissa kisoissa aikuisten ja nuorten tasolla. Eniten ärsyttää nuo luovuttajat, jotka tosiaan alkulohkossa toivottaa koko jengin hyville öille ja vaihtoon, kun tunnetusti Suomella sitä menestystä viime aikoina ei jääkiekossa ole tullut millään maajoukkuetasolla ja vaikeuksista ei ikinä ole ennenkään noustu voittoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko oli hakea aamulla Mynthonia. Ei yhden päivän himmailulla välttämättä vielä nollia puhalla. Vicksiä olisin muuten ostanut, mutta hitto ne kaikki on sokerittomia. Kuka niitä oikein ostelee? Näyttäkää mulle sen jätkän kuva joka vetää jotain light-limuja.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Törmäsin sattumalta Sekatrio-nimiseen indonesialaiseen naamakirjakäyttäjään, jonka profiilikuvassa sälli istuu kitara sylissään. Pisti miettimään mahtavatko soittaa tangoa vai humppaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkkärissä mä otan aina Tropicana-mehua, mutta Burger Kingissä on pakko tunkea aina litra limua naamariin kun sitä saa santsata. Hitto äskenkin sai aivan turvoksissa kävellä himaan. Väkisin sai kaljaakin kaataa kurkusta alas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös