Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 307 852
  • 66 747

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan Malmivaaran Laura Tuntemattomassa sotilaassa? Voisi vetää sotilaspastorin roolin (kai semmonen rooli on tarjolla, tai se voidaan kehittää). Irina Björklund lotaksi. No niin, tää on taas tätä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jokeri-osiossa on kaikkien aikojen hulinat käynnissä. Koko huhtikuu on ollut täyttä tykitystä. Suosittelen lämmittämään popparit valmiiksi ja lukemaan vitutusketjun ja millä fiiliksillä-ketjun huhtikuun ajalta.

PS: Ai niin, harvinaisen vammaisia käsitteitä nuo "luomujääkiekko" sekä "pelikirjajääkiekko". Kuka`han ruudinkeksijä nuokin on lanseerannut suomen kieleen?
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jokeri-osiossa on kaikkien aikojen hulinat käynnissä. Koko huhtikuu on ollut täyttä tykitystä. Suosittelen lämmittämään popparit valmiiksi ja lukemaan vitutusketjun ja millä fiiliksillä-ketjun huhtikuun ajalta.

PS: Ai niin, harvinaisen vammaisia käsitteitä nuo "luomujääkiekko" sekä "pelikirjajääkiekko". Kuka`han ruudinkeksijä nuokin on lanseerannut suomen kieleen?

Kiitti vinkistä!

Sitten omaan asiaan. Liittyy Helsinkiin. Vaimo sanoi käyvänsä "Itiksessä" ja pitäisikö nyt huolestua, kun käyttää tuollaista kansankieltä ja eikö ko. paikka ole entinen Puotinharju. Siellä on, näin minulle kerrottiin, jokin urheiluvälinekauppa (en muista saiko sieltä kanootin vai mitä), mutta eikö "Itiksessä" ole myös rikollisia ja muita häviäjiä. Olen yrittänyt sanoa, että Kalasatamaa idemmäs ei pidä mennä mutta ei nämä nykyajan akat usko. Kyllä te tiedätte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ilmeisesti noi Non Fightingin tyypit hakkas ihmisiä työkseen. Oon kuullu muualtakin heidän tästä harrastuneisuudestaan. Toisena harrastuksena ryöstely.
 
Joo, sit Itikses asu se yks tappeluita rauhottelevan Non fighting generationin yks jäsen. Ite se hakkas meiän silmien edessä mm. lastansa haukkuneen n. 10v tytön.
Nuorena siellä on vitsa väännettävä jos kymmenvuotiaillakin jo lapsia on. No, kivahan se on kun muisteloit, joskus kehuinkin ja edelleen samaa mieltä, lisää vaan.

Minähän olen omat kyseenalaiset tarinani poistanut ja nettijalajälkeni muutenkin minimoinut, mutta siihen liittyvänä jännittävänä yksityiskohtana voisin omasta elämästäni kuitenkin kertoa kuinka näin erään palstahahmon ostavan tänään sipsejä. Taitaa vihollisen matsi kiinnostaa. Mä en jaksa tänään katsoa, tää sarja oli nähty jo ennen kuin Kärpät-Tappara -sarja oli alkanut. Onnea Tappara!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Liigan kolmas finaali oli ja meni. Siirrytäänpä sitten Venäjän liigan tai itä-euroopan liigan vai mikä lie se onkaan pariin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi helvetti. Näin tänään erittäin kauniin naisen, joka noin neljä vuotta sitten kysyi minulta etteikö me voitais seurustella? Hän on mua 19 vuotta nuorempi. Mä täytän tänä vuonna 49, joten voitte tuosta laskea minkä ikäinen hän on. Vastasin tuolloin järjellä, kuten pitikin, että meidän ikäero on aivan liian suuri etkä varmastikaan ole tosissasi.
Nyt vähän mietityttää, että mitä jos se olikin edes puoliksi tosissaan? Eihän siitä mitään tuolla ikäerolla olisi tullut, mutta olisihan se voinut hetken olla kivaa.

Noh, vanhan pervon äijän viisari taas hetkeksi värähti. Ei mulla muuta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto. Miksi ihmeessä tääkin ilta pitäis muka uhrata työnantajalle vaikka huomenna vasta on työpäivä. Siis palkan pitäisi juosta jo nyt. Alkaen vaikka klo 20:00. No ei se firma tästä hyödy, mutta mä uhraan aikaani työnantajalle ja se kait tässä on se olennaisin juttu. Hitto muuten mä ryyppäisin aamuun asti saatana.

Muutenkin vain kaks iltaa viikossa muka saisi elää omaa elämää. Eikö ton suhteen pitäisi olla päinvastainen vai millä logiikalla se noin menee? Naisten logiikalla vai. Mä en ole niin pohjalla että suostuisin tohon skeidaan. Joo en ole isänmaallinen, mutta vapaus on mulle tärkeä asia. Mä en halua olla orjana missään systeemissä tai laitoksessa, miksi monet työpaikat voi laskea. Se on nöyryyttävää. Se on ihmisoikeusrikos. Entä jos kaverit pyytäis vaikka Tallinnaan pariksi päiväksi ryyppäämään? Mua ainakin hävettäisi sanoa ääneen etten pääse kun pitää mennä töihin. Eihän työttömänä vaan mistään tule yhtä säälittävää fiilistä.

Ja muutenkin jos isommassa mittakaavassa miettii niin 10-11 kuukautta töitä ja vain joku kuukausi lomaa on jotain sellaista, mihin ei millään suostuisi alistumaan. Ihan skeidaa sellainen lähestulkoon vankeudessa eläminen tai ainakin vailla itsemääräämisoikeutta.

Tätä maapalloa kun miettii niin valkoinen länkkäri on kyllä aivan pohjalla. Voithan sä joo tehdä mitä haluat, silloin harvoin kun saat aikaa siihen, mutta noin yleisesti ottaen koko systeemi on sua vastaan kun toteutat ihmisen perimmäisiä tarpeita. Me eletään aivan nynny-yhteiskunnassa ja jengi olettaa että kaikkien pitäisi olla sellaisia. En mä lapsena kokenut minkään olevan mikään kilpailu niin en oppinut ahnehtimaan. Mä arvostan materian sijasta aitoja asioita ja sellaisia luonnollisia juttuja.

Joo monesti tuntuu että mä olen ainoa järkevä tällä pallolla. Onkohan mun aivotoiminta sitten vähän kehittyneempää kuin muilla kun mä kykenen ajattelemaan omilla aivoilla enkä joka aamu marssi laput silmillä töihin kuin mikäkin tollo muurahainen. Eikö muita muka yhtään säälitä kun näette sitä alistunutta jengiä aamuruuhkassa tai vaikka metrossa? Mulle tulee niistä tyypeistä mieleen se Another brick in the wallin musavideo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi helvetti. Näin tänään erittäin kauniin naisen, joka noin neljä vuotta sitten kysyi minulta etteikö me voitais seurustella? Hän on mua 19 vuotta nuorempi. Mä täytän tänä vuonna 49, joten voitte tuosta laskea minkä ikäinen hän on. Vastasin tuolloin järjellä, kuten pitikin, että meidän ikäero on aivan liian suuri etkä varmastikaan ole tosissasi.
Nyt vähän mietityttää, että mitä jos se olikin edes puoliksi tosissaan? Eihän siitä mitään tuolla ikäerolla olisi tullut, mutta olisihan se voinut hetken olla kivaa.

Noh, vanhan pervon äijän viisari taas hetkeksi värähti. Ei mulla muuta.

Mulle tulee tästä tarinasta mieleen, onko mielisairautta suvussa laajemminkin. Sä siis kieltäydyit ja vielä "järjellä" että ei nyt voi. Mikä sua vaivaa? Homous tietysti on mahdollisuus hulluuden lisäksi. Siis ootko sä homo vai muuten vaan hullu? Jos sulle tullaan tarjoutumaan niin sä sanot ei. Taitaa olla pelikirja vähän sekasin, käy Väistyvän luona, se voi neuvoo sut takasin ladulle (sillähän on se kuuma tytärkin joka hyvällä tuurilla on just kyläilees isin luona, pane sitä).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään on kuulemma joku 4.20 päivä. Pitääkö tänään polttaa pilveä, kuunnella stoneria ja katsoa stoner leffoja?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
LSD:n kehittämisestä tuli eilen kuluneeksi 73 vuotta. Kuuntelin sen kunniaksi Grateful Deadia.
Ei huono tuokaan. Itse taidan luukuttaa Electric Wizardia, Sleeppiä ja Bongripperiä. Ganjaa ei kyllä ole eikä sitä välttämättä tarvita.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tänään voi myös piirrellä hakaristejä pilvipäissään möllöttävien narkkiksien otsiin sekä heittää jokaiseen Jatkiksen ketjuun Hitler-kortin, sillä onhan tänään Adolf Hitlerin syntymäpäivä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos huumeet olisivat laillisia, Posti voisi leikata ruohoa, ja hallitus ruohosta.
 
Arlan mainos missä mies syö sohvalla jogurttia tmv. ja vaimoke huikkaa jotenkin "äijä syö pinaattia". Ilmeisesti jogu siis sisältää pinaattia. Kyllä minä mieleni pahoitin! Tarkoitus on varmaan ollut hauskuuttaa, mutta ainakin multa meni ohi. Lähinnä todella vanhentunutta sterotypiaa äijäilystä, mikä tässä ajankuvassa on absurdia. Pinaattihan on sitäpaitsi helvetin hyvää ja sitähän se kipparikallekin hamstrasi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jalka meni sitten ei ihan paskaksi mutta vähän. Kaksi kertaa kuitenkin kävin kevätkaudella sählyä pelaamassa. Se on ihan hyvin.

Tuohon pinaattijuttuun sen verran, että Kanavassa oli juttua jostain opettajille jaetusta "tasa-arvo"-läpyskästä, jota kirjoittaja vertasi klassiseen 70-lukulaiseen Pirkkalan monisteeseen. Hyvä että joku sanoo noista feministien hulluuksista, kun heitä ei tasa-arvo kiinnosta vaan "tasa-arvo". Mielestäni on huvittavaa, että kun perustetaan sukupuolentutkimus yliopistoon, tuohon kähminnän linnakkeeseen, niin sitten tämä sukupuolentutkimus on vielä pahempi kuin yliopisto. Ihan oikeesti naiset ja naisenmieliset, pitäskö teiltä ottaa äänioikeus pois kun ette näköjään osaa sitä käyttää. Ja muut tasa-arvon merkit. Kun ei näytä sujuvan. En edes viitsi mainita Emma Karia, todella kamalaa viherfasistia, joka on valmis tappamaan paremman maailmansa eteen. Eikö nää jutut oo jo nähty niin monta kertaa, ettei enää viittis.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arlan mainos missä mies syö sohvalla jogurttia tmv. ja vaimoke huikkaa jotenkin "äijä syö pinaattia". Ilmeisesti jogu siis sisältää pinaattia. Kyllä minä mieleni pahoitin! Tarkoitus on varmaan ollut hauskuuttaa, mutta ainakin multa meni ohi. Lähinnä todella vanhentunutta sterotypiaa äijäilystä, mikä tässä ajankuvassa on absurdia. Pinaattihan on sitäpaitsi helvetin hyvää ja sitähän se kipparikallekin hamstrasi.
Kuka mies muka ei vitsailisi kaverille jotain jos se söisi salaattia? No ehkä joku fitness-kuplassa elävä naisellinen hipsteri.

Joo pinaatti oli kyllä ihan hyvää silloin peruskoulussa. Mä tykkäsin. Vasta taisin jostain Ristorante-pakastepizzastakin saada pinaattia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko jossain hyvien toimittajien ketjua. Ihan söpöä lähetellä tälläisiä.
--
Viides jääkiekkofinaali tänään Helsingissä

Lauantai 23.4.2016 klo 03.38

Jääkiekkoliigan viides loppuottelu pelataan tänään Helsingissä.

Tilanne finaalisarjassa HIFK:n ja Tapparan välillä on 2-2, kun Tappara tasoitti voitot eilisiltana 3-0-kotivoitollaan. Kaikki sarjan neljä ottelua ovat päättyneet kotivoittoihin.

Mestaruuteen vaaditaan neljä voittoa. Ottelu Helsingin jäähallissa alkaa tänään kello 17.
STT
--

Tietenkin, jos STT ei näitä laittaisi, niin alkaisi kauhea raivo kuinka STT on ihan paska ja eivätkö ne mitään osaa uutisoida.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin kaupassa ja siellä oli kolme jamppaa, joiden nahkaliivien selässä luki United Brotherhood. Eikö nahkaliivit ole aika homoa? Yhtynyt Veljestö on vissiin jokin homojärjestö, ainakin nimen ja pukeutumisen perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös