sinnepäinsä
Jäsen
Huhhu.. Ikaalisten kohdalla meni rengas puhki eikä tässä kaverin autossa ollut vararengasta. Onneksi Rengascenteriltä sai nopeaa huoltoapua ja matka jatkuu kohti Mansesteria. Meinas tulla jännäkakka.
Hjallis mainostaa ohjelmansa tulevia vieraita tyyliin "Ville Niinistö - opposition räksyttäjä". Arhiksen kohdalla tuon ostaisin, VNiinistön miellän kyllä olevan sieltä asialinjassa pidättäytyvämmässä päässä. Olkoonkin ettei hänkään ole immuuni populismiin sortumiseen polittisessa retoriikassa. Ehkä on räksyttäjä Hjalliksen maailmasta katsottuna.
Sitä vuorikiipeilyohjelmaa kyllä voi katsoa. Kaikki muu näkemättä paskaa.No, minä en möykkärin ohjelmia katso. Pressiklubi tulee illalla TV1:ltä.
Minusta Niinistökin on räksyttävä oppositiojohtaja. Tämä siksi että Niinistö ei kaihda henkilökohtaisuuksiin menoa(on mm. sanonut Sanni Grahn-Laasosta paskaksi ministeriksi) ja onhan hän erittäin aktiivisesti haukkunut hallitusta.Arhiksen kohdalla tuon ostaisin, VNiinistön miellän kyllä olevan sieltä asialinjassa pidättäytyvämmässä päässä.
Jostain syystä vihaan Tapparan Peltolaa. En muista ainakaan että olisi koskaan mitään erityisemmän törkeää tehnyt, mutta jostain syystä Peltolan nimen kuullessa tulee järjetön vitutus.
Juuri tämmöisiä asioita varten aikoinani tämän ketjun avasin. Asia jonka haluaa päästää ilmoille, ihan niinkuin väkisin, mutta ei mikään olemassa oleva ketju sovi siihen ja uuttakaan ei moisen asian takia viitsi avata. En avannut tätä yleiseksi spämmiketjuksi, johon välillä itsekin olen syyllistynyt. Kiitos ja anteeksi.
Mistä lähtien noin 70 000 euron 5-sarjan diesel Bemari on ollut "loistoauto"? Tuosta puuttuu hinnasta kai ALV, joten onhan se kallis, mutta vielä kuitenkin ihan normiauto. Loistoautoja ovat Rollsit, Bentleyt tms.
Olisiko ok, jos tekisi molemmat? Minulla kun meinaa olla nuo molemmat puolet.Mut muistakaa: ÄLKÄÄ VIHATKO SYYLLISTÄ, VAAN RAKASTAKAA UHRIA!!!
Love
Peace
Unity
Siitä lähtien, kun lukija päättää alkaa lukea iltapäivälehtiä.
Yleensähän nämä ovat olleet noiden ns. paskalehtien mukaan "ökyautoja."Mistä lähtien noin 70 000 euron 5-sarjan diesel Bemari on ollut "loistoauto"? Tuosta puuttuu hinnasta kai ALV, joten onhan se kallis, mutta vielä kuitenkin ihan normiauto. Loistoautoja ovat Rollsit, Bentleyt tms.
Linkki Iltalehden uutiseen, jossa kerrotaan eduskunnan puhemiehistölle hankitun uudet loistoautot.