Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 811
  • 66 844

Rocco

Jäsen
1936 Berliinin Olympialaisten avajaisissa vapautettiin taivaalle 25.000 kyyhkystä. Melkein heti perään ammuttiin tykillä kunnialaukauksia, ja sen seurauksena stadionin yllä lentäneet linnut säikähdyksissään tyhjensivät suolensa, ja minnekä muualle se lentäisi, kuin katsomoihin ja kentälle, Shit happens.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Herolla menee parhaillaan elokuva Hachiko - Tarina uskollisuudesta. Tämä leffa saa kerta toisensa jälkeen minut herkistymään sekä löytämään kyyneleet poskipäiltä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jos se on se koiraleffa niin ymmärrän. Aikoinaan kun olin vielä päiväkodissa niin silloinen koiramme, Anu nimeltään, tuli aina hakemaan minut oikean oven takaa ja kun kerran eivät antaneet minua faijan mukaan kun se oli liian kännissä niin Anu ei suostunut lähtemään faijan mukaan vaan oli jäänyt päiväkodin pihaan odottamaan minua. Äiti tuli sitten hakemaan minut sekä Anun. Koirat ovat aikamoisia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Juurikin se leffa. Itselläni on koira joka seuraa minua paikasta toiseen ja on maailman paras lenkkikaveri ja ystävä. No, nyt iski vähän liikaa taas tunteisiin...

Koirat ovat kaikista lojaalimpia ystäviä eivätkä osaa näytellä tunteitaan. Jos se häntä heiluu niin ovat oikeasti iloisia kun taas jos miehellä seisoo niin se voi olla viagaran ansiota.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jahas kuulostaisi vähän siltä että naapurissa on taas ryypätty koko pääsiäinen ja maanantaina taas karu todellisuus rupeaa iskemään vasten kasvoja.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Itse pakenen tota tunnetta vielä tämän päivän ja huomenna alkaa taas kunnon elämä. Tai keskiviikkona, koska huominen menee sikiöasennossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kaikkien aikojen hauskin pääsiäinen ja vielä ilman krapulaa. Tästä on hyvä jatkaa. Kummelissa sanottaisiin, että LEGENDAARISTA!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hyvähän se on @penkinlämmittäjä n keulia kun JYP menee tänään jatkoon, Vatanen on Ducksien ykköspakki ja Chicago puolustava mestari änärissä. Ei mullakaan tule krapulaa vasta kuin huomenna ja huomiseen on vielä pitkä aika.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Nyt lähden viemään meidän mustaa sussaria ulos ja onneksi asutaan omakotitaloalueella ja tuolla pellolla on tilaa minun kaatua ja koiran juosta.
 

sinikettu

Jäsen
Lidlissä kun kävin, niin oli taas jenkkakahvaisia siideripissiksiä tiukissa vaatteissaan ostamassa alkomaholijuomia. Panetus oli sen verran kova, että meinasi ottaa eteen siinä takansa kun seisoin. Yhdellä oli aika hyvä persekin. Pitää purkaa eroottinen aggressio jääkiekon katsomiseen ja vitun kalliin japanilaisen teen juontiin. Mälläilemään en arkipyhänä ala. Jotain moraalia minulla sentään tallessa on.
 
höhhöhhöö, tulee ihanan vahingoniloinen olo kun miettii kuinka sinikettu paperinarumatolleen lootusasentoon asettuneena yrittää keskittyä vihreän teen aistimiseen, mutta seisova kyrpä pilaa feng shuin. HA! Internet provides.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kävin ns. mukahassuttelemassa AC/DC-ketjussa, saas nähä jos joku hermostuis. Hihi. Siellähän on fanitus niin vankalla pohjalla, että jos laulusolisti vaihtuu niin fanitus loppuu. Meillähän fanitus jatkuu vaikka kaikki muu vaihtuu paitsi laulusolisti.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tähän sitä on nyt sit tultu. Huomenna on se päivä jota on odoteltu ja pelätty viime syksystä saakka. Nimittäin VAKAVA kokeen pääsykoemateriaali ilmestyy huomenna postiluukusta sisään. Sitten alkaa kuukauden mittainen kilpajuoksu kohti koepäivää. Vähän sekalaiset fiilikset, että kuinka selviää, kun tämä seuraava kuukausi on suunnan näyttäjänä mahdollisesti koko loppuelämälle. Ikinä en oo tykänny siitä, että suuri työ kulminoituu siihen kahden tunnin settiin sitten 3.5. Pelottaa, että koko korttitalo sitten romahtaa siellä ratkaisupaikassa ja sitten onkin pitä vuosi odotella uutta koetta. Prkl pitkän pennin maksoin valmennuskurssistakin. Lukusuunnitelmat ja kaikki on valmiina, tää tuleva vklp katsellaan mitä kirja sisältää ja sitten maanantaista alkaen aletaan tykittää tosissaan tavaraa naamariin.

Elämä, nähdään kuukauden päästä. Ainii mut sillo onki jo kesäduunia. No elämä ei nähdä enää koskaan! :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä jatkuva selvänä oleminen on helkkarin rasittavaa puuhaa. Kaikenlaisiin vedonlyönteihin sitä tuleekin lähdettyä mukaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuntelen koneen kaiuttimien kautta Teksti-TV 666:tta ja taustalla televisiossa menee taitoluistelua. Sopii yllättävän hyvin koreografioihin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saatana kun menin katsastamaan tuon fiktiivisen hahmon kuolema -ketjun. Parista tällä hetkellä pyörivästä sarjasta, joiden katsomisen olen ajatellut jossain vaiheessa aloittaa, tuli kivasti pari spoileria silmille. No, oma vika.
 

Nick Neim

Jäsen
Saatana kun menin katsastamaan tuon fiktiivisen hahmon kuolema -ketjun. Parista tällä hetkellä pyörivästä sarjasta, joiden katsomisen olen ajatellut jossain vaiheessa aloittaa, tuli kivasti pari spoileria silmille. No, oma vika.
Sama. Perkele, että vituttaa oma tyhmyys kun heti avausviestissä spoilereistakin mainittiin, mutta tyhmänä piti jatkaa lukemista. Nyt vituttaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Ooks sä vähän runkkari! Eihän tuo ketään haittaa, että tietää jonkun vitun Boromirin kuolevan jossain rinkula runkkailuissa
Hei hei, otetaanpas rauhallisesti siellä!

The Wireen liittyvä viesti enimmäkseen vitutti, kun sarjaa on tullut katsottua jo useampi tuotantokausi. Ja nyt sitten tietää, kuka ainakin kuolee vielä pois. Hemmetti. Noh, kuten jo aikaisemminkin todettiin, omaa tyhmyyttä. Helkkari.

Boromirin kuoleman taasen tietää jo näyttelijästä, joten spoilaantumisvaaraa ei ole. Niih!
 

Nick Neim

Jäsen
Mä olen ollut 14-vuotias ja lukenut palstaa vieraana, kun Mr Scarface avasi legendaarisen mustan miehen kana -ketjun. Ja perkele siitä on jo 10 vuotta aikaa. Eikö tästäkään paikasta pääse millään eroon?

Kaikkea turhaa sitä näemmä jää muistiin, mutta ne oikeasti tärkeät ja hyödylliset tiedot kyllä tuppaavat unohtumaan. Että joo. Esimerkiksi mä en edes muista, mitä koppa kaljaa maksaa lähikaupassa. Sekin olisi hyödyllisempi tieto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös