Olen päätellyt että pelkorauhanen on niskassa. Se aktivoituu kun arska vähän kärventää niskaa punertavaksi.
Joo aika pieni oli se joku mielenilmaus äsken. Nyt noita on ollut parikin kertaa viikossa. Mitenhän maalla asuvat selittää sen itselleen kun eivät ole siellä missä tapahtuu? Lehdistä lukevat ja sitten vituttaa. Joo vähän liian vähän actionia täällä Helsingissäkin kyllä tuntuu olevan.
Mutta jos miettii vaikka lätkän MM-finaalia. Eikö siinä väkisinkin vähän vituta jos ei matsin jälkeen pääse Havis Amandalle ja muualle keskustaan. Mulla on joissakin matseissa jopa fiilis että toivoo tappiota.
Palkasta semmosta, että omista huvipuistotöistäni sain jopa kovemman liksan koko kesältä, kun mitä ensimmäisistä "oikeista" kesätöistä. Toki tunnit oli perseestä, koska huvipuistossa sää olet aina töissä sillon kun muut ovat vapaalla. Mutta toisaalta se 10h sunnuntaivuoro kerryttää ihan mukavan potin vaikka perus tuntipalkka on aika perseestä. Eli ihan hyviä kesätöitä ne on.Sain kesäduunin Lintsiltä ja vähän kieltämättä stressaa kuinka huonoa palautetta työ on saanut ympäri nettiä. Onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia? Palkka on huono joo, mut kyllä mä voin kesäduunipalkasta vähän nipistää jos duunipaikka on sellanen mikä itelle sopii. Ja kyllä sitä palkkaa luulis kertyvän ainakin sesonki aikana, kun työtunteja tulee todella paljon. Mut silti vähän mietityttää, kun kaikki tuntuu haukkuvan koko paikan ympäristönä alimpaan helvettiin. Silti aion mennä sinne positiivisella mielellä ja asenteella, mutta uudet asiat tuppaavat aina jännittämään ja stressaamaan etukäteen! :)
Lähiössä sielu lepää. Duunissa joudun käymään keskustassa mutta muuten pidän vierailut minimissä. Eipä sinne asiaa yleensä tulekaan. Lähiössä kaikki on silleen jees, ei pyöri turhantoimittajat jaloissa tärkeen näköisinä.
Nenän niistäminen on ihan saakelin väkinäistä, kun ei kuukauteen ole ajanu naamaa. Miten toi kallion flowfestarijengi pystyy elämään niiden partojensa kanssa?