Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 895
  • 66 728

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ei kun Poirot ja Tintti ovat juuri oikeat henkilöt tähän tehtävään. A) Belgialaisina heillä on voimakas motiivi ratkaista Brysselin räjähdykset ja B) täällä euroopassa ratkaistaan tälläiset ikävätkin asiat sivistyneesti. Tosin Milou voi purra muutamaa terroristia nilkkaan.
 

Ralph

Jäsen
Ostin kaupasta NHL-suklaamunan, koska NHL. Sain sieltä Wildin avaimenperän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina soittavat radiosta kun oot kaljaa kitannut. Ja koskaan ei tiedä tuleeko jotain lähetykseen. Kerran olin hirveässä kännissä ostamassa lisää kaljaa kun yhdestäkin soittivat. Ei musta ollut puhumaan. En mä edes kuullut mitä ne siellä selitteli. Huusin vaan etten kuule ja löin luurin korvaan.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ostin kaupasta NHL-suklaamunan, koska NHL. Sain sieltä Wildin avaimenperän.
Kiitos tästä. Nyt metsästämään Red Wingsin avaimenperää.

Missähän kaupassa noita myydään? Koirani puolesta kyselen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mua äsken ehdotettiin vetäjäksi paneeliin, jossa olisi ollut Jari Litmanen. Kieltäydyin, koska en voi sietää toista panelistia enkä ole mikään "vetäjä". Jumalauta. Kirjotin melko kitkerän kielteisen vastauksen. Mulle ei tarvii vittuilla kuin kerran. Se on sitten hyvästi. Vaikka Litin kanssa olis ollut kiva puhella tietenkin. Ehkä siihen tulee joskus vielä mahdollisuus. Oululaiset tyrivät tämän, mulla on nyt lyhyellä ajanjaksolla kaksi paskaa kokemusta oululaisista kulttuuri-ihmisistä. Kolmatta ei ihan heti tule. Oulu on nyt boikotissa. Muuten diggaan oululaisista (esim. tämän palstan järkisimmät tyypit on järkijään Oulusta).
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Aamulla tuli uutisista, että Brasilialaiset ovat pienipäistä kansaa ja siellä on kaiken lisäksi pienipäisyys taas lisääntynyt. No futisihmisenä tämä selittääkin minulle sen, miksi Brasilliasta tulee niin harvoin hyviä pääpelaajia.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yksi tuttu oli about noin kuukausi takaperin ollut ulkomailla, en muista maata kun asia ei sinällään itseäni kiinnosta, jollain virtuaalimaailma messuilla tai sen tyylisillä. Virtuaalilasit, kyllä te tiedätte. Ja eipä tää kaveri ole juuri muusta puhunut sen jälkeen, virtuaali sitä ja virtuaali tätä. No sitten huvikseni googlettelin olemattomilla tietokoneenkäyttötaidoillani asiasta ja aloin ihmettelemään yhtä asiaa. Ja se asia on seuraava. Siihen aikaan kun itse olin lapsi tai nuori, niin aina kiellettiin katsomasta televisiota liian läheltä. No nykyään se televisio tai liikkuva kuva (mitä nyt kulloinkin virtuaalilaseillaan katsoo) tuodaan sitten näillä virtuaalilaseilla silmämuniin kiinni. Jossain nyt mättää.....
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Brasilialaiset on jotenkin vähä-älyisiä, asiasta oli jossain ketjussa pari viikkoa sitten puhetta, kun Neymar oli ottanut tatuoinnin.

Silmäthän tässä tietokoneella menee, voin vain kuvitella millaista on virtuaalilasien jäljiltä. Mut hei, markkinoiden on toimittava.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Olen päätellyt että pelkorauhanen on niskassa. Se aktivoituu kun arska vähän kärventää niskaa punertavaksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aika pieni oli se joku mielenilmaus äsken. Nyt noita on ollut parikin kertaa viikossa. Mitenhän maalla asuvat selittää sen itselleen kun eivät ole siellä missä tapahtuu? Lehdistä lukevat ja sitten vituttaa. Joo vähän liian vähän actionia täällä Helsingissäkin kyllä tuntuu olevan.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Joo aika pieni oli se joku mielenilmaus äsken. Nyt noita on ollut parikin kertaa viikossa. Mitenhän maalla asuvat selittää sen itselleen kun eivät ole siellä missä tapahtuu? Lehdistä lukevat ja sitten vituttaa. Joo vähän liian vähän actionia täällä Helsingissäkin kyllä tuntuu olevan.

Maalla asumisen pointti on juuri siinä, että siellä ihminen saa olla rauhassa ilman että ikkunan alla pyörii hippejä osoittamassa mieltään ties mistä hippiasiasta.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Masturboiva ninja piinaa opiskelijoita Yhdysvalloissa. Tämä siis erään viihdelehden mukaan. Naurahdin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotenkin noloja noi mielenosotukset. Kerran olin sellasessa joskus 25 vuotta sitten ja ehdotin, että mennään sisälle, kun oltiin siinä eduskunnan edessä. Ehdotus ei saanut lainkaan kannatusta, Suti Aittoniemi kävi meitä vilkasemassa ja lähti sitten takasin lämpimään, ulkona sato ja oli kylmä. Ei niitä paljon muita edustajia Sutin lisäksi näkynyt, eikä Suti tietenkään meille "tiedostaville" lainkaan kelvannut. Joku opiskelijamielenosotus se oli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta jos miettii vaikka lätkän MM-finaalia. Eikö siinä väkisinkin vähän vituta jos ei matsin jälkeen pääse Havis Amandalle ja muualle keskustaan. Mulla on joissakin matseissa jopa fiilis että toivoo tappiota.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mitä ihmettä sitä tekisi? Ei voi juoda bisseä, ei voi mennä vielä nukkumaan kuitenkaan... jos katsoisi Suitsia ja polttelisi tupakkaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta jos miettii vaikka lätkän MM-finaalia. Eikö siinä väkisinkin vähän vituta jos ei matsin jälkeen pääse Havis Amandalle ja muualle keskustaan. Mulla on joissakin matseissa jopa fiilis että toivoo tappiota.

Joskus tulee mieleen, miten hankala lähiön junttien on tulla tänne keskustaan ja ihmekö sitten että sekoilevat, kun kerran on oikein "ytimeen" päästy. Toivoisin että Sörkan takaiset pysyisivät lähiöissään. Mutta on vappua ja muuta kansanjuhlaa, jolloin änkeävät tänne. Nyt kun saadaan tämä länsimetro, niin ehdotan, että suljetaan kaikki asemat väliltä Sörnäinen - Kamppi, jolloin ei täällä tarvitse enää katsella metrosta tulevia juntteja. Oikeastaan pannaan Kalasatamakin kiinni, kun sieltä niitä helposti tulee tänne, eikä Kulosaaren metroasemalla koskaan ole ketään, joten Hertsikan jälkeen seuraavaksi asemaksi Ruoholahti. Tai Lauttasaari. Siinä on juntilla miettimistä, kun pään yläpuolella ja kallion takana on kaikkee ihmeellistä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sain kesäduunin Lintsiltä ja vähän kieltämättä stressaa kuinka huonoa palautetta työ on saanut ympäri nettiä. Onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia? Palkka on huono joo, mut kyllä mä voin kesäduunipalkasta vähän nipistää jos duunipaikka on sellanen mikä itelle sopii. Ja kyllä sitä palkkaa luulis kertyvän ainakin sesonki aikana, kun työtunteja tulee todella paljon. Mut silti vähän mietityttää, kun kaikki tuntuu haukkuvan koko paikan ympäristönä alimpaan helvettiin. Silti aion mennä sinne positiivisella mielellä ja asenteella, mutta uudet asiat tuppaavat aina jännittämään ja stressaamaan etukäteen! :)
 

Pausima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Wild
Sain kesäduunin Lintsiltä ja vähän kieltämättä stressaa kuinka huonoa palautetta työ on saanut ympäri nettiä. Onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia? Palkka on huono joo, mut kyllä mä voin kesäduunipalkasta vähän nipistää jos duunipaikka on sellanen mikä itelle sopii. Ja kyllä sitä palkkaa luulis kertyvän ainakin sesonki aikana, kun työtunteja tulee todella paljon. Mut silti vähän mietityttää, kun kaikki tuntuu haukkuvan koko paikan ympäristönä alimpaan helvettiin. Silti aion mennä sinne positiivisella mielellä ja asenteella, mutta uudet asiat tuppaavat aina jännittämään ja stressaamaan etukäteen! :)
Palkasta semmosta, että omista huvipuistotöistäni sain jopa kovemman liksan koko kesältä, kun mitä ensimmäisistä "oikeista" kesätöistä. Toki tunnit oli perseestä, koska huvipuistossa sää olet aina töissä sillon kun muut ovat vapaalla. Mutta toisaalta se 10h sunnuntaivuoro kerryttää ihan mukavan potin vaikka perus tuntipalkka on aika perseestä. Eli ihan hyviä kesätöitä ne on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kysymys heteronaisille, bi-ihmisille ja ja homomiehille:

Kumman kaa olisit mieluummin, Elastisen vai Hjalliksen?
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Hifkiä kannattava kaveri on maansa myynyt. Mitä se vielä luovuttaa. Mulla taitaa olla kovempi luotto julleihin kuin tällä ikijullilla. Hifk jatkoon 4-2.

Joku mainitsi, että lähiön junttien kandee pysyä poissa ytimestä. Itse lähiöjunttina (Hertsika) vältän keskustaa. Jos sovin kahvit/kaljat/lounaan jonkun tutun kanssa, mieluummin vaikka Kurvissa tai Hakiksessa kuin keskustassa. Täällä lähiössä ei oo mielenosoituksia. Tosin nää ituhippihipsterisuvakit järjestää harvasen viikko jonkun ravintolapäivän tai pihakirppiksen. Siitä ei aiheudu onneksi meteliä, vain ruuhkaa jalkakäytävälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös