Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 306
  • 66 865

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Diggaan tästä kansainvälisestä meiningistä. Meillä on Barkov, heillä on Lauta, ruotsalaisilla domskandal. Sellasta elämä on. Better luck next time, fuckers. Tai kuten toisella kotimaisella sanotaan: kyss fittan.

Mä muuten ryssittelen ja hurrittelen. Joskus tulee neekerikin (tähän voi "tarttua"). Ihan ajan ja paikan mukaan toimin. En kai nyt mene jollekin skidille sanomaan jotain noloo. Eikö tää oo päivänselvää. Mutta pelin tuoksinassa tulee kaikkee huudeltua, se on mun mielestä ihan okei. Homot.
 

Ralph

Jäsen
Se on aina jotenkin hauskaa, kun jossain arvioidaan oman suosikin olevan ykkönen ja kirjoitetaan perään "ilman värilaseja". Onko värilaseissa joku on/off-toiminto, jolla ne laitetaan välillä päälle ja pois, tilanteen mukaan?
 

Ralph

Jäsen
Jos ne on esimerkiksi tämmöset lasit, niin ottaa vaan pois päästä. Ei tarvi edes on/off-nappia. Kätevää.
Noiden lasien läpi katsoessa ei nää asioita sinivalkoisesti vaan normaali väreillä, koska linssejä ei ole lainkaan, vaan noiden reikien läpi tarkkaillaan maailmaa. Joten ihan tuollaisista värilaseista ei puhunut.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Diggaan tästä kansainvälisestä meiningistä. Meillä on Barkov, heillä on Lauta, ruotsalaisilla domskandal. Sellasta elämä on. Better luck next time, fuckers. Tai kuten toisella kotimaisella sanotaan: kyss fittan.

Niin minäkin. Ja kun ihan tarkkoja ollaan, niin ei tänäänkään loppuottelussa kohtaa Suomi ja Venäjä, vaan Suomen jääkiekkoliiton alainen maajoukkue ja Venäjän jääkiekkoliiton alainen maajoukkue. Eli älkää tuomitko niitä, jotka eivät kannusta tänään Suomea. Ehkä he vain pitävät Venäjän jääkiekkoliitosta enemmän kuin Suomen, vaikka suomalaisia olisivatkin.

Oi suuri ja mahtava Jääkiekkoliitto...
Ja Kummolan johdolla taistoissa, työssä me kasvoimme kuntohon sankarityön.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla ihmetyttää, että jotkut tulee Suomi-ketjuun haukkumaan Suomea voiton jälkeen. Kummallista touhua, kyllähän sen tietää mitä palautetta sitten saa. Ehkä se on tarkoituskin?
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Olen nyt muutaman kerran kuullut harvinaisen ärsyttävän biisin duunissa aamuisin. Ei hajua esittäjästä, mutta koko aika hoetaan "mä en taaahdo olla enää kärii". Sanat on aivan kamalat ja kuka vitun käri vai gary? En tiedä, eikä oikeastaan kiinnosta, kai tuokin biisi on suoraan "jonkun elämästä" ja voi samaistua. VMP.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko vissiin kaivella jotain lämpimämpiä vaatteita kaapista, tai ei niitä kyllä hirveästi löydy. Sormikkaistakin näkee läpi ja piposta kanssa. Mitään lasten talvikenkiä en kyllä suostu jalkaani laittamaan. Siinä menee raja. Luulisi että ihminen muuttaisi sitä ennen etelämmäs.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Pakko vissiin kaivella jotain lämpimämpiä vaatteita kaapista, tai ei niitä kyllä hirveästi löydy. Sormikkaistakin näkee läpi ja piposta kanssa. Mitään lasten talvikenkiä en kyllä suostu jalkaani laittamaan. Siinä menee raja. Luulisi että ihminen muuttaisi sitä ennen etelämmäs.
Osta toki aikuisten talvikenkiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joskus on vähän huolestunut olo, että miten pettter pärjää kovassa ja kylmässä maailmassa. Kai se pärjää. Iso mies kuitenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus on vähän huolestunut olo, että miten pettter pärjää kovassa ja kylmässä maailmassa. Kai se pärjää. Iso mies kuitenkin.
No helvetti on tää yksinäistä. Tosi harvoin pääsee itsensä veroiseen seuraan. Joidenkin rokkijätkien kanssa festareilla ja Sihteeriopiston tyyppien kanssa Tallinnassa tulee ensimmäisenä mieleen. Silloin vallitsee sellainen ymmärrys toiseen ihmiseen. Ei tarvitse edes puhua mitään. Naama on virneessä kun jo näkee toisen tyypin ja tietää miten se ajattelee.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo bussissa oli mahtava meininki. Jengi oli matkalla keskustaan. Sitä mä vaan mietin että mille torille ne jyväskyläläiset tai savonlinnalaiset menee. Ettei vaan olis joku ankea paikallinen. Just tän takia mä en suostu asumaan missään muualla Suomessa. Kesällähän vastaavia juttuja on joka viikko. Miksi telkkari ei näytä millainen fiilis on nyt jossain Kuopion torilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No helvetti on tää yksinäistä.

Oletko koskaan käynyt Puolassa? Siellä saisit uusia ulottuvuuksia kuitenkaan ilman, että kaikki olisi aivan täysin erilaista. No, kieli tietenkin, mutta kyllä ne englantia osaavat ja hinnatkin ovat huomattavasti Tallinnaa halvempia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko koskaan käynyt Puolassa? Siellä saisit uusia ulottuvuuksia kuitenkaan ilman, että kaikki olisi aivan täysin erilaista. No, kieli tietenkin, mutta kyllä ne englantia osaavat ja hinnatkin ovat huomattavasti Tallinnaa halvempia.
Ei voi olla totta. Just reilun viikon päästä menen taas sinne. Tytöt saa tuta! Syyskuussa kävin viimeksi. Ei hitto mä etsin akan itselleni, ellen sitten ryyppää koko lomaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei voi olla totta. Just reilun viikon päästä menen taas sinne. Tytöt saa tuta! Syyskuussa kävin viimeksi. Ei hitto mä etsin akan itselleni, ellen sitten ryyppää koko lomaa.

Sitten saatat jo tietää, mutta kerrotaan varmuudeksi katujuopottelun olevan erittäin kiellettyä ja siihen puututaan. Vaikka ei sitä ehkä samalla tavalla tule pakkasessa edes harrastettua, niin säännöt on hyvä tuntea. Myöskään pamppua ei tule samalla lailla niin kuin eräissä naapurimaissa, mutta en silti suosittele sitä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosta Rantasesta pistää silmään puhevammaisuus. Mun mielestä kapteeniksi ei pitäisi valita tyyppiä, jota suurin osa vihaa kun se avaa suunsa. Puljujärvi ja Aho nyt on ääripäitä siinä. Miksi ne ei vaan voi olla hiljaa haastatteluissa. Näyttäisi vaikka peukkua ja hymyilisi. Ylellä on vissiin joku vastuu päästää kaikki vähemmistöryhmätkin ääneen. Saamelaisilla oli se joku sketsisarjakin. Kyllä maahanmuuttajat on sata kertaa kivempia kuin maaltamuuttajat. Joo en ole ihan selvin päin. Piti mennä tonne pippaloihin, mutta heräsin äsken.

Tossa Kapasessa on kyllä insinööriainesta. Jotenkin henkisesti heikko. Jossain haastattelussakin se sanoi että näytti epäilijöille. Eikö noin ajattele vain jotkut koulukiusatut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Piti mennä tonne pippaloihin, mutta heräsin äsken.

Tästähän nämä pippalot näkyy Areenasta. Olen sitä ennenkin ihmetellyt saamatta koskaan vastausta. Vain sekunteja ottelun ratkeamisen jälkeen kuvataan valmennusjohtoa ja heti joku vapaaehtoinen tai joku tulee ojentamaan herroille mestaruuslippikset.

Mitä tapahtuu hävinneiden joukkueiden lippiksille? Meneekö avaamaton pahvilaatikko suoraan roskikseen? Tai kulkeeko Afrikassa ihmisiä kyseiset lakit päässä? Tai myydäänkö niitä jossain UFFin liikkeessä Nordiksen vieressä tai saako eBaysta ostaa? Tai voiko palauttaa tehtaalle vääränä tuotteena?

EDIT:

Ja siis tämä räppipaskahan on vielä kammottavampaa tällä tavalla nähtynä. Taas yksi näistä asioista missä ennen oli paremmin. Vai luuleeko joku oikeasti, että Niklas Hagman kavereineen kuunteli pukukopissa 1998 jotain tälläistä ihan silkkaa sontaa? Muuan nimimerkki (muistan kyllä, helvetti) sanoi ihmettelyketjussa toiseen asiaan liittyen, että kyllähän nykyäänkin on tehty hyvää musiikkia. En tiedä onko, en ainakaan ole kuullut. Joku esimerkki olisi kiva kuulla.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapurissa paneskellaan äänekkäästi, mutta monesti oon miettinyt että huutaako toi naapurin akka lujempaa kuin ne akat mun pokevideoilla. Ja ihmetteleeköhän naapurit kun kolme kertaa päivässä täältä raikaa akkojen ulinat. No viime aikoina kyllä miehetkin on huutanut kun pallien potkimista yms. oon paljon katsellut. Mitä sitten häh?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tästähän nämä pippalot näkyy Areenasta. Olen sitä ennenkin ihmetellyt saamatta koskaan vastausta. Vain sekunteja ottelun ratkeamisen jälkeen kuvataan valmennusjohtoa ja heti joku vapaaehtoinen tai joku tulee ojentamaan herroille mestaruuslippikset.

Mitä tapahtuu hävinneiden joukkueiden lippiksille? Meneekö avaamaton pahvilaatikko suoraan roskikseen?
Ysiviis (nevöföget) hurrit antoivat tilaamansa kultakypärät suomalaisille. Näissä junnujen kisoissa kisaisäntä oli ilmeisesti teettänyt geneeriset mestaruuslippikset ilman voittajajoukkueen logoja. Ne voitiin siis antaa huoletta voittajalle, olisi se ollut vaikka Venäjä. Onneksi ei ollut.

En kyllä ihmettelisi vaikka sellaisia olisi valmiiksi joskus teetetty ja myöhemmin vaivihkaa tuhottu kun kyseinen joukkue ei ole voittanutkaan mestaruutta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oon viittä vaille että alan Florida Panthersin kannattajaksi. Eli olen glory hunter. Taidan muuttaa nimeni VilleBarcaksi. Mutta, puolustaudun, onhan se hienoa, että tuolla niemen kärjessä on alettu voittaa ja parikin finskiä siellä veivaa. Mutta entä kun ne finskit häipyy? Entä kun Luongo häipyy? Niin. Alkuperäinen rakkauteni on kuitenkin Edmonton Oilers, fakta, jota ei tarvitse selittää vähän varttuneemmille. Diggaan jopa New York Rangersista, muistan kun Reksa lähti sinne ja Rangers kävi Suomessa pelaamassa. Ihmettelin kun Urheiluruudussa sanottiin Reinsöös. Sellaista se on kun on joutunut maalla asumaan. Aika harvaa kiekkoilijaa arvostaa ihmisenä, Reksa vissiin on okei. Olli Jokista arvostan ja tietty näitä Koivuja, harmi että Stadista on tullut juntteja Tikkasesta Ruudun Jarkkoon. Jännä muuten, että Oulun suunnalta tulee jatkuvalla syötöllä fiksua porukkaa, enkä tarkoita pelkästään urheilijoita, tunnen jopa älykkään toimittajan, joka on Oulusta. Tuli iltavuoro tästäkin päivästä, mitään en oo vielä tehnyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on uusi mielikuvitustyttöystävä. 18-vuotias uuh. Vähän tuollainen venäläisen näköinen ja varmaan se joku sellainen onkin. Pystytissit ja mua päätä pitempi. Nappisilmät ja otsatukka. Joo en ole ihan selvin päin.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ysiviis (nevöföget) hurrit antoivat tilaamansa kultakypärät suomalaisille. Näissä junnujen kisoissa kisaisäntä oli ilmeisesti teettänyt geneeriset mestaruuslippikset ilman voittajajoukkueen logoja. Ne voitiin siis antaa huoletta voittajalle, olisi se ollut vaikka Venäjä. Onneksi ei ollut.

En kyllä ihmettelisi vaikka sellaisia olisi valmiiksi joskus teetetty ja myöhemmin vaivihkaa tuhottu kun kyseinen joukkue ei ole voittanutkaan mestaruutta.

Brasseille oli ennen MM-futiksen ratkaisuottelua 1950 annettu kultakellot, joihin oli kaiverrettu "maailmanmestareille". Uruguay sitten lopulta voitti 2-1. Varmaan se on opettanut ympäri urheilumaailmaa että ei kannata teettää liian personoituja palkintoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös