Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 689
  • 66 802

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tänään Hertsikan metriksellä n. 30-vuotiaan miehen Lidlin sininen tölkki kädessään ja ensimmäinen ajatukseni oli: onkohan tuo pettter.
Heh. Joskus kahden aikoihin käppäilin siitä ohi, mutta kaikki kaljat oli repussa. Nollakelillä kädessäkin olis varmaan ollut yks. Joo matkalla Lidliin koukkaan monesti sen metroaseman kautta kun siellä näkyy teinityttöjen perseitä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Miksi mä yhdistän pettterin samannäköiseksi kuin Nygårdin Petri. Kalastajanhattu, aurinkolasit, farkut jalassa ja kaljatölkki kädessä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Brasseille oli ennen MM-futiksen ratkaisuottelua 1950 annettu kultakellot, joihin oli kaiverrettu "maailmanmestareille". Uruguay sitten lopulta voitti 2-1. Varmaan se on opettanut ympäri urheilumaailmaa että ei kannata teettää liian personoituja palkintoja.

Kun Jokerit voitti SM-kultaa 1994, jaettiin pelin ratkettua mestareille siitä kertovat lippalakit. Vuotta myöhemmin, kun TPS juhli mestaruutta samassa hallissa, ei lippalakkeja jaettu. Viikko tästä, niin Jukka Koivu oli HPR:ssä vieraana ja hän antoi Rantalaiselle ja Sarasvuolle TPS:n mestaruuslakit ja sanoi, että näitä ei painatettu etukäteen. Eli ei siitä ole kuin vähän yli 20 vuotta, kun tuollaisella pääsi ivailemaan. Nykyään ivaa taitaa tulla siitä, jos mestareille ei ole lippalakkeja jaettavaksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suurin piirtein tänään tulee täyteen 5 vuotta ilman huumeita. Enpä olisi uskonut silloin, kun muutoksen laitoin alulle, että tähän päivään selviän,
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Suurin piirtein tänään tulee täyteen 5 vuotta ilman huumeita. Enpä olisi uskonut silloin, kun muutoksen laitoin alulle, että tähän päivään selviän,

Hienoa!

Kun näin Lunaticon viestineen tähän ketjuun, ajattelin, että siinähän on se mies joka pani elämänsä kuntoon. Sitten klikkasin ja näin viestin sisällön.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mietin, että vuoden 2016 sykähdyttävin urheiluhetki leinee selviö.

Henkilökohtaisesti Junnukullasta voi ohi nousta vain 2 mahdollista tapahtumaa

KalPan Suomenmestaruus tai kolmoisvoitto olympiakeihäästä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mahtava toi uusi pakolaisketju! Ei muuta.

PS: kun katsoo rotuteoreetikkoja, alkaa vähän epäillä, josko niitä rotuja sittenkin on, tai kenties on kyse toiveesta.

Edit: Hermostuukohan joku mun Teemu-viestistä. Voi olla, että kirjotin liian asiallisesti ja perustellusti, ei semmoseen oikeen saa kiinni, kaunasuus on vain tunteena.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Joo, ei mulla mitään asiaa ole. Tai no, keksitään joku asia: katsoin asiakseni kirjoittaa välillä viestin tänne.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään näin ekan kerran jo lähes puolivuosisataisen elämäni aikana, kun joku sai ruokakaupasta ruokaa A4-paperilla. Tai niitä papereita oli kolme, joista kaksi jäi kauppaan ja yksi sille "ostajalle". En tiennyt, että jostain(ilmeisesti sossusta) saa tällaisia maksusitoumuksia. Olen aina luullut, että maksetaan vaan jotain rahaa tilille millä sitten pitäisi pärjätä. Johtuuko tuollainen maksusitoumus siitä, että muuten se raha ei menisi ruokaan, joten sille(rahalle) pitää määrätä kirjallisesti osoite ja käyttötarkoitus?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuodenvaihteen ympärys tuntuu olevan usein livekeikkojen aika köyhä. Ei ole tälle viikonlopulle tai lähiajoille oikein mitään kiinnostavaa missään. Sellosalissa esiintyisi ensi viikonloppuna The Aristocrats, mutta tuo ei varmaan ole se perhe-esitys, mihin kuuluu isä, äiti, poika, tytär ja koira?
 

Nick Neim

Jäsen
Onko Kapasten klaanissa tummempaa verta lähisukupolvissa? Esimerkiksi Kasperi Kapasen kasvonpiirteet viittaavat siihen suuntaan hyvin vahvasti.

Esimerkiksi tässä Instagramin kuvassa huomion vie poikkeuksellisen suuri, ja ennen kaikkea poikkeuksellisen leveä nenä, joka on afrikkalaisilla huomattavasti yleisempää kuin meillä pohjolalaisilla. Mä nyt vaan aloin epäilemään vähän, enkä halua loukata ketään. En edes Kapasia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä oli myös huomionarvoisa kommentti:

miiilyyy123 Asutko äitisi kanssa vai yksin

Ai niin... onkohan huomiohuora Atik Ismail jotenkin kommentoinut melkein-sukulaisensa saavutusta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Kapasten klaanissa tummempaa verta lähisukupolvissa? Esimerkiksi Kasperi Kapasen kasvonpiirteet viittaavat siihen suuntaan hyvin vahvasti.
Kyllähän kieltämättä Kimmo Kapasen olemus voisi saada epäilemään, että Hanneksen vaimo on käynyt kokeilemassa mustaa makkaraa, mutta Kimmossa on myös paljon niin Hanneksen kuin Samin näköä, joissa ainakaan minä en näe afrikkalaisia piirteitä. Ehkäpä sitten äidin puolelta on tullut jotain geenejä?

Geenit tietysti ovat aika mystisiä. Minäkin sain tietää vasta aikuisiällä, että suonissani virtaa tilkka kiinalaista verta, vaikka olen olemukseltani jokseenkin niin kaukana kiinalaisesta kuin valkoihoinen voi olla. Kun se on tullut vielä pelkästään naispuolisista esihenkilöistä, niin aika varmuudella se tosiaan pitää paikkansa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tänään näin ekan kerran jo lähes puolivuosisataisen elämäni aikana, kun joku sai ruokakaupasta ruokaa A4-paperilla. Tai niitä papereita oli kolme, joista kaksi jäi kauppaan ja yksi sille "ostajalle". En tiennyt, että jostain(ilmeisesti sossusta) saa tällaisia maksusitoumuksia. Olen aina luullut, että maksetaan vaan jotain rahaa tilille millä sitten pitäisi pärjätä. Johtuuko tuollainen maksusitoumus siitä, että muuten se raha ei menisi ruokaan, joten sille(rahalle) pitää määrätä kirjallisesti osoite ja käyttötarkoitus?

Törmäsin joulun alla tapaukseen, jossa lapsiperhe maksoi lapulla jouluruokiaan. Pisti vihaksi se tilanne, koska kassatytöt eivät osanneet käyttää kassakonetta oikein niiden kanssa ja tilanne kesti ja kesti. Onneksi oli hiljainen aika, mutta olihan se inhottavaa katsella, miten heitä nöyryytetään siinä tilanteessa, joka ei varmasti ollut muutenkaan helppo.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskustassa näkyi yllättävän paljon poliisiautoja, tai sitten se sama ajeli koko ajan vastaan. Onkohan jossain jotain erikoista vai terroristitko ne iskee. Eilen luin sitä jotain ketjua täällä. Jos joku pommi räjähtäisi niin mä ainakin haluaisin olla paikalla, vähän kuten kaikissa mellakoissakin. Sais edes jotain äksöniä tähän arkeen. Itse asiassa mun suurin haaveeni on joutua lento-onnettomuuteen. Kone syöksyisi vaikka Alpeille tai mielummin jonnekin Siperiaan, missä olisi -30 ja eloonjääneet taistelisivat elämästä ja kuolemasta. Kuukauden odottelun jälkeen pitäisi vaellella tuhat kilsaa ihmisten ilmoille kun kukaan ei löytänyt hylkyä. Hitto siinä otettais miehestä mittaa. Mä en mitään urheilujuttujakaan harrastele kun en halua muiden kanssa kilpailla.

Jonkun tytön kyllä söisin ensimmäisenä. Ja sitäkin mä oon miettinyt että maahansyöksyssä känninen pää kestää varmaan paremmin iskuja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Törmäsin joulun alla tapaukseen, jossa lapsiperhe maksoi lapulla jouluruokiaan. Pisti vihaksi se tilanne, koska kassatytöt eivät osanneet käyttää kassakonetta oikein niiden kanssa ja tilanne kesti ja kesti. Onneksi oli hiljainen aika, mutta olihan se inhottavaa katsella, miten heitä nöyryytetään siinä tilanteessa, joka ei varmasti ollut muutenkaan helppo.

Tätä ei mitenkään pysty ymmärtämään miten henkilökunta sekoaa täysin, kun tulee jotain vähän erikoisempaa vastaan. Jos koulutus ja opastus on kunnossa, niin hieman helpommin näistä pitäisi selvitä. Ei voi olettaa, että kukaan näitä kaikkia ulkoa suoraan muistaisi, mutta kun ei ole mitään tietoa mistään mitä tässä nyt pitäisi tehdä ja miten edetä.

Olen joutunut lentämään valtiorajojen yli A4-paperilla ja kenelläkään iloisesti hymyilevistä check-inin asiakaspalvelijoista ei ollut aavistustakaan kuinka toimia.

Keskustassa näkyi yllättävän paljon poliisiautoja, tai sitten se sama ajeli koko ajan vastaan. Onkohan jossain jotain erikoista vai terroristitko ne iskee.

Puolet savolaisista on Nordiksella. Poliisi ei tiedä sitä, että ne ovat täysin harmittomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös