Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 344 041
  • 66 863

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Puljulla on jo nyt änärileuka, millanen se on sen jälkeen, kun NHl-joukkue on antanut hänelle kesäharjoitteet, niin. Leuka-Puljujärvi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään, Aina kummä lämmään.

Maalit on kivoja, mutta kieltämättä Suomen vähämaalisissa voitoissakin olisi puolensa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seitsemän tuntia mennyt, joten panemisen voi lopettaa.
Huh, ihan hiki tuli! Meni kaksi litraa käsirasvaa ja kuudet puutarhan näppylähanskat.
Kerran vielä hieman kivuliaasti Jatkoaika.com:n kunniaksi.

Ne oluetkin ovat jo varmaan ehtineet jäätyä pakastimeen...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On se vaan toi Knights of Cydonia vaan kova biisi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan VilleLeino DefenseFirstin ja TOJ:n lapsi. Jotenkin tuommoinen digiajan versio näistä kahdesta jantterista on tämä "Canadan" "kannattaja".
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Are you VilleLeino?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miten niin?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miten penin sanaoppi liittyy mihinkään mitenkään?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mä vaan sanoin: Give me the boarding pass, please. Ja perkele ne antoi semmoisen syötön, että samantien ku sain vastaan, tuli kaveri numeroihin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lemmy sanoi työskenneellensä vanhalle homolle nimeltä Brownsword, tokaisi ettei edes Monty Python pystyisi keksimään parempaa. Ruskeamiekka on kyllä varsin oiva nimi vanhalle hinttarille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi monesta Jatkoajan ketjusta mä mietin että miksi ihmeessä jotkut jaksaa mietiskellä jotain tuollaisia juttuja ja varsinkin kirjoitella niistä aiheista.
 

sinikettu

Jäsen
Tosi monesta Jatkoajan ketjusta mä mietin että miksi ihmeessä jotkut jaksaa mietiskellä jotain tuollaisia juttuja ja varsinkin kirjoitella niistä aiheista.
Jos joskus kävelet rakennuksen ohi, jossa lukee "kirjasto", en suosittele käymään sisään. Rakennuksen sisältö saattaa aiheuttaa sen verta pahan järkytyksen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos joskus kävelet rakennuksen ohi, jossa lukee "kirjasto", en suosittele käymään sisään. Rakennuksen sisältö saattaa aiheuttaa sen verta pahan järkytyksen.

Mistäköhän tässä voi olla kyse? Kävelin äsken matkalla kaljakauppaan rakennuksen ohi missä luki "kirjasto". Eihän se auki ollut, mutta huomenna varmaan on. Hyvä tietää, että ei kannata sisään mennä. Menee mielummin vaikka sitten pubin ovesta sisään.
 

Snagari

Jäsen
Eilen yöllä ABC:llä kävin hakemassa iltapalasta. Siinä kassalle jonottaessani taakse ilmestyi Raineri vaimoineen "jonottamaan". Raineri paineli tyhjälle kassalle odottaen että häntä palvellaan siihen, no ei palveltu joten takaisin minun taakseni. Siinä Rainer hengaili kunnes tuli minun vuoroni ja yritti painella huomaamattani ohi, mutta olin hereillä ja otin terävän askeleen eteen ja löin ostokset tiskille. Tästähän manne riemastui ja alkoi kovaäänisesti kuiskutella vaimo-Magdaleenalle että "oho, rohkee kaveri" ym. paskaa. Härskejä ovat perkeleet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on valkolaisen vika, kun ollaan ajettu Rainer marginaaliin. Kerran tämä yks parkkeerasi paikalleni mutta ajoin auton sen takapuskuriin kiinni. Pääsi se siitä nurmikon kautta pois eikä enää toistamiseen ajanut. Ei se siitä kaunaa kantanut, vaan äitinsä kanssa tuli mulle myöhemmin huumeitakin kauppaamaan. En ensin tajunnut mitä se eukko selvitti ("ruvetaanko kaupoilleeee" - "täh? kauppa on tossa kulman takana" - "ei kun kaupoilleeee" - "jaa"), mutta olin just tulossa kaupasta kaljapaksin kanssa ja vetosin sen olemassaoloon kieltävässä vastauksessani. Ei niille kyllä vittuilla tee mieli, mutta asiallisesti voi kieltäytyä (huumeet) ja osoittaa rajan (parkkiruutu).
 

sinikettu

Jäsen
Tuossa Suomen ottelun erätauolla näytettiin joitain maaleja ja samalla soi Game of thronesin tunnari taustalla. Äsken katsoin telkku.comia ja siellähän tulee monta jaksoa Game of thronesia seuraavan ottelun jälkeen. Yrittääkö Yle suggestoida ihmisiä katsomaan telkkaria koko loppuillan?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään kävin leffateatterissa katsomassa kaks leffaa putkeen. Hitto hirveä krapula vaivasi niin pakko oli hakea vähän tasoittavaa. Kait siellä nyt saa ottaa huikkaa. Limpparia ne muut kyllä tuntuu aina imevän. No kyllä mä katselin että on vähän hämärämpi kohtaus menossa.
 

Ralph

Jäsen
Huomenna on taas se aika vuodesta, kun "en ole rasisti" -tyypit ryssittelevät, mutta eivät pidä itseään rasisteina.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjoitellaankohan Kanadassa paikalliseen jatkoaikaan näitä "väärin voitettu" -paskaa ja onko siellä kanukkeja jotka nauttii suomalaisten epäonnesta? Paikallisia VilleLeinoja. Vai onko tämä pelkkä suomalaisten ominaisuus?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupesin katsomaan tallennetta Suomi-Ruotsi-matsista ja luin samalla otteluseurantaketjua. Ruotsin maali tuli niin ketjussa kuin ruudussa melkein samaan aikaan. Täytyykin koittaa pysyä koko matsi tahdissa, niin on hauskaa.

Tosin eipä tässä taida koko matsia jaksaa enää tänään katsoa. Nyt meni jo rytmi sekaisin. "Ei ollut paitsio - oli se" tuli ketjussa liian aikaisin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös