Jos joskus kävelet rakennuksen ohi, jossa lukee "kirjasto", en suosittele käymään sisään. Rakennuksen sisältö saattaa aiheuttaa sen verta pahan järkytyksen.Tosi monesta Jatkoajan ketjusta mä mietin että miksi ihmeessä jotkut jaksaa mietiskellä jotain tuollaisia juttuja ja varsinkin kirjoitella niistä aiheista.
Kyllä mä käyn kirjastossa ja joskus olin siellä töissäkin.Jos joskus kävelet rakennuksen ohi, jossa lukee "kirjasto", en suosittele käymään sisään. Rakennuksen sisältö saattaa aiheuttaa sen verta pahan järkytyksen.
Jos joskus kävelet rakennuksen ohi, jossa lukee "kirjasto", en suosittele käymään sisään. Rakennuksen sisältö saattaa aiheuttaa sen verta pahan järkytyksen.
Minä en ole rasisti, vihaan tasaisesti kaikkia. Ja ryssähän se on.Huomenna on taas se aika vuodesta, kun "en ole rasisti" -tyypit ryssittelevät, mutta eivät pidä itseään rasisteina.
Huomenna on taas se aika vuodesta, kun "en ole rasisti" -tyypit ryssittelevät, mutta eivät pidä itseään rasisteina.
Jos ne on esimerkiksi tämmöset lasit, niin ottaa vaan pois päästä. Ei tarvi edes on/off-nappia. Kätevää.Se on aina jotenkin hauskaa, kun jossain arvioidaan oman suosikin olevan ykkönen ja kirjoitetaan perään "ilman värilaseja". Onko värilaseissa joku on/off-toiminto, jolla ne laitetaan välillä päälle ja pois, tilanteen mukaan?
Noiden lasien läpi katsoessa ei nää asioita sinivalkoisesti vaan normaali väreillä, koska linssejä ei ole lainkaan, vaan noiden reikien läpi tarkkaillaan maailmaa. Joten ihan tuollaisista värilaseista ei puhunut.Jos ne on esimerkiksi tämmöset lasit, niin ottaa vaan pois päästä. Ei tarvi edes on/off-nappia. Kätevää.
Diggaan tästä kansainvälisestä meiningistä. Meillä on Barkov, heillä on Lauta, ruotsalaisilla domskandal. Sellasta elämä on. Better luck next time, fuckers. Tai kuten toisella kotimaisella sanotaan: kyss fittan.