Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Ei Cheekki ymmärtänyt hyvän perscheekin päälle, surullista.Ei ollut Cicciolinan jumalainen perse kyseessä. Cheek halusi vähän etnisempiin perseisiin läiskiä postimerkkejä.
Ei Cheekki ymmärtänyt hyvän perscheekin päälle, surullista.Ei ollut Cicciolinan jumalainen perse kyseessä. Cheek halusi vähän etnisempiin perseisiin läiskiä postimerkkejä.
Elton Johnilla oli vitun tyylikkäät verkkarit.
Miten niin? Elton John on julkisestikin vitun homo.Elton John ja vittu samassa lauseessa herättää hämmennystä.
Puhutaanko jatkossa Kojosta ja Kulta-Jukasta?
SM-liigan voimasuhteet -ketjussa puhutaan Aaron Gagnonista ja Jani Lajusesta. Eräs puheterapeuttina työskentelevä kaverini sanoi, että Jani Lajusen nimi sanottuna ääneen kuulostaa siltä kuin ihminen puhuisi suu puudutettuna. Jani Lajunen. Joo, ei tosiaan kuulosta hyvältä. Ei lennä nesteet näppäimistölle, vaan valuvat syliin.
Ette ottaneet puheeksi miksi jannelahti on aina jannelahti? Moni muu pelaaja on selostajien puhekielessä onnistuttu otteluselostuksissa nimeämään vain sukunimeltä, mutta jannelahti on aina jannelahti. Mä oon aina miettinyt miksei se voi olla vain Lahti? Eihän Lukossa pelaa edes muita samalla sukunimellä? Mutta ei, se on sama mitä hän kentällä tekee, se on aina jannelahti. En nyt tiedä ärsyttääkö se varsinaisesti, mutta en voi itsekään enää puhua Lahdesta. Se on vaan jannelahti!
Selostajat ovat ilmeisesti kuunnelleet Ylex:ää silloin, kun niillä oli Juha Lahti, ei se kaupunki.
Tšekkiläinen kaverini luuli, että Vesa Viitakoski ja Timo Saarikoski ovat sukua toisilleen. Nuoremmille lukijoille on kerrottava, että nämä kaksi herraa pelasivat siinä maajoukkueessa, joka voitti Suomen ensimmäisen MM-mitalin Prahassa 1992. Janne "Lelu" Laukkanen teki välierässä hienon ja tärkeän maalin.
Mutta kokeilkaapa nyt lausua Jani Lajunen. Kuulostaa todella munattomalta nimeltä. Vaikka suomen kieli perustuu vokaalisointuihin, pitäisi konsonanteissa olla edes vähän slaavilaista kovuutta. Oskari Korpikari on hieno nimi.
Jani Lajunen on silti parempi kuin Aaron Gagnon ja huomattavasti helpompi ääntää. Kaiken lisäksi Gagnon on peluutettu loppuun jouluun mennessä.
Ette ottaneet puheeksi miksi jannelahti on aina jannelahti? Moni muu pelaaja on selostajien puhekielessä onnistuttu otteluselostuksissa nimeämään vain sukunimeltä, mutta jannelahti on aina jannelahti. Mä oon aina miettinyt miksei se voi olla vain Lahti? Eihän Lukossa pelaa edes muita samalla sukunimellä? Mutta ei, se on sama mitä hän kentällä tekee, se on aina jannelahti. En nyt tiedä ärsyttääkö se varsinaisesti, mutta en voi itsekään enää puhua Lahdesta. Se on vaan jannelahti!
Miksei vain selkeästi ja tiiviisti "Alexei" ja "Roman"? Ja "Sergei", kunhan se kasvaa maajoukkuetasolle.
Näin tänään nuoruuden ihastukseni. Kylläpä siinä näkyi ajetut kilometrit jo aika pahasti. Onneksi minussa ei näy.