Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 612 494
  • 67 889
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Helposti tietää, milloin on perjantai: sitä ennen just on ollut torstai. Tai ei se niin helppoa aina ole.

Se on helppoa aina silloin, kun muistaa, että on ollut torstai. Tällä kertaa muistin, mutta perjantain olin silti unohtanut. Ehkä se on sitä aktiivista unohtamista, poissulkemista, tai jotain. Lukion psykassa siitä jotain oli.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on helppoa aina silloin, kun muistaa, että on ollut torstai. Tällä kertaa muistin, mutta perjantain olin silti unohtanut. Ehkä se on sitä aktiivista unohtamista, poissulkemista, tai jotain. Lukion psykassa siitä jotain oli.

Keskiviikko on ehkä hankalin, mitä sen jälkeen tulee, muttei se mikä tulee ole perjantai, lauantai eikä mikään muukaan lievennyspäivä, vaan jotain ihan hirvittävää on luvassa.

Suosikkijoukkue
Keskiviikko on ehkä hankalin, mitä sen jälkeen tulee, muttei se mikä tulee ole perjantai, lauantai eikä mikään muukaan lievennyspäivä, vaan jotain ihan hirvittävää on luvassa.

Siis perjantai on luvassa? Koska viikonpäivistä puhuttaessa ei ole mitään muuta hirvittävää tulossa. Vai onko sieltä tulossa Rantalainen, repsikkanaan Mattiesko, kohti Mäntsälää? Vai mitä häh?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Mä vetäsen sua turpaan", sanoo Mattiesko perjantaiaamuna, se on varma merkki perjantaista.

Olenkohan ainoa ihminen maailmassa, joka hieman toivoo, että toi Heleniuksen Roope sais käkättimeen niin että luu paistaa? Ettei nyt mitään tuomaripäätöksiä vaan Helenius lattiaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joka päivä on samanlainen. Paitsi pyhäpäivät silloin Alko ei ole auki.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt on paha tauti iskenyt, viimeiset puoli tuntia olen kuunnellut kantria youtubesta. Onkohan tämä vakavaa?

-Tinke
Suosittelen pikaista kuuria äärimetallin äärellä. Tai no Judas Priest ja Iron Maiden käyvät myös.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Autojen riikkarissa pitäs olla kaksi tasoa.

"VITTU PAINA SITÄ KAASUA MULLA ON KIIRE"

ja

"ei mulla varsinaisesti minnekkään kiire oo, mutta josko sitä kohtapuoliin lähettäs liikkumaan näistä liikennevaloista"

Varsinkiin Suomeen tuo jälkimmäinen ois aika bueno.

Tapparakannattajat ottavat joukkueen menestyksestä totisesti ilon irti tälläkin palstalla. Tapparan osioon on kirjoitettu edellinen viesti keskiviikkona vähän puolen päivän jälkeen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tapparakannattajat ottavat joukkueen menestyksestä totisesti ilon irti tälläkin palstalla. Tapparan osioon on kirjoitettu edellinen viesti keskiviikkona vähän puolen päivän jälkeen.
Tappara-osioon on kirjoitettu? Nyt meni iltapaskan etusivu uusiksi!

Suosikkijoukkue
Tappara-osioon on kirjoitettu? Nyt meni iltapaskan etusivu uusiksi!

Varmaan joku ylimielinen lesta käynyt provoilemassa joskus alkukesästä, ja joku Mouhista saanut aikaiseksi murahtaa takaisin.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varmaan joku ylimielinen lesta käynyt provoilemassa joskus alkukesästä, ja joku Mouhista saanut aikaiseksi murahtaa takaisin.
Onko Mouhijärvellä muuta kuin se kauppa jossa myydään kaikkea krääsää? Ja oliko se Ellivuorikin siellä? Nykyäänhän sekin on Sastamalaa.

Suosikkijoukkue
Onko Mouhijärvellä muuta kuin se kauppa jossa myydään kaikkea krääsää? Ja oliko se Ellivuorikin siellä? Nykyäänhän sekin on Sastamalaa.

En osaa sanoa, kun en ole ikinä Mouhijärvellä käynyt. Tai en ainakaan muista käyneeni. Vammalassa olen kyllä käynyt monesti, mutta käsitykseni Mouhijärvestä perustuu puhtaasti hervantalaispropagandaan ja lähinnä hassuttelen hassutellakseni, kun pikkuveljen puolella on tavattu olla hassuja. Ja pikkuveli tarkoittaa tässä 16 mestaruutta hei. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei Mouhijärvellä hirveästi kauppoja ole, koska ei niitä ole hirveästi Vammalassakaan, ja Mouhijärvi on kuitenkin ihan kärpäsenpaska Vammalaan verrattuna.

E: Eiku oonhan mä siitä autokyydissä monesti läpi mennyt, mutta ei sitä oikein huomaa, kun siinä on vaan peltoa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En osaa sanoa, kun en ole ikinä Mouhijärvellä käynyt. Tai en ainakaan muista käyneeni. Vammalassa olen kyllä käynyt monesti, mutta käsitykseni Mouhijärvestä perustuu puhtaasti hervantalaispropagandaan ja lähinnä hassuttelen hassutellakseni, kun pikkuveljen puolella on tavattu olla hassuja. Ja pikkuveli tarkoittaa tässä 16 mestaruutta hei. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei Mouhijärvellä hirveästi kauppoja ole, koska ei niitä ole hirveästi Vammalassakaan, ja Mouhijärvi on kuitenkin ihan kärpäsenpaska Vammalaan verrattuna.
Vammalassa on yksi maamme parhaista kirjakaupoista. Sieltä on moni aarre löytänyt tiensä kotiini. Mouhijärvellä on yksi ihan hyvä citymarketin korvikeliike. Siellä myytiin ainakin jokunen vuosi sitten hyvällä valikoimalla, levyjä, leffoja, kirjoja, ruokaa, vaelluskamaa ja muuta sellaista pientä kivaa. Ai niin ja Vammalassa on joku Mauri Kunnaksen talo tms. ja pari vanhaa kirkkoa. Tms.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hervannassahan on niitä ulisevia retaleita.

Suosikkijoukkue
Niitähän siellä. Farkkuvolvo jne.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja työväenluokkainen flanellipaita ja mitä niitä oli, farkut ja lenkkarit. Heitetään sinne napalmia!

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara
Voin ylpeydellä sanoa asuneeni Mouhijärvellä. Tämä tapahtui vuonna 1999 ollessani 6-vuotias, ja kesti noin kaksi kuukautta. Ehkä siitä syystä minusta kehkeytyi Tapparan mies, en kyllä yhtään muista mistä lähtien niin olen sanonut. Luultavasti kuitenkin Mouhin ansiota.

Jälkeenpäin kun miettii niin oli kyllä todella eksoottinen kokemus. Tampereelta muutettiin ja Tampereelle muutettiin, mutta Mouhijärvi pysyi minussa. Kauppaa ei ollut ainakaan siinä osassa Mouhijärveä, vaan kauppa-auto ajoi pihaan. Sinne aina innolla hypättiin äidin ja veljien kanssa, oli maailman hienoin asia. Esikoulu oli ala-asteen yhteydessä ja sinnekin mentiin taksilla, mikä oli pelottavaa. Koulussa en saanut kavereita esikoululaisten yhteydestä, mutta kuutosluokkalaiset ottivat minut porukkaansa ja pelattiin purkkista. Söin ensimmäistä kertaa mustaa makkaraa siellä, enkä silloin vielä pitänyt.

Naapurin poika oli kolmosluokkalainen, joka ajeli omalla autollaan ja osasi jo laittaa sitä. Siihenkin peltoautoon oli revitty osia ties kuinka monesta autosta, isäukkonsa oli opettanut. Siellä hiekkateillä ajeli vapaasti, vanhemmat eivät tainneet antaa meidän mennä kyytiin.

Lopulta muutettiin pois, koska meille myyty talo oli täysin paskassa kunnossa ja kusetusta. Vedet täytyi itse lämmittää jne, kauppa ilmeisesti purettiin. Täytyy kysyä isältä vielä tarkemmin että miten se meni.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä minäkin kerran perjantaissa öyhötän. Tiesittekö, että tätä viestiä kirjoittaessa yksi neekeri tappoi maitonaaman idän puolella ja siihen päälle vitun NBC rullaa vaan Cheersin uusintoja kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kyllä minäkin kerran perjantaissa öyhötän. Tiesittekö, että tätä viestiä kirjoittaessa yksi neekeri tappoi maitonaaman idän puolella ja siihen päälle vitun NBC rullaa vaan Cheersin uusintoja kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Noh #Blacklivesmatter jne.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suvakkimedia hiljenee vaan. Minua suorastaan ärsyttää, että nämä obamat ja muut saa rellestää ilman hiillostusta vanhoista pilvireissuista, tai Michael Moore ja dokkarit. Sekin varmasti dullaaja, koska muuten ei pääse siihen kuntoon. Kunhan trumppi tulee, niin kansa saa tietää!

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suvakkimedia hiljenee vaan. Minua suorastaan ärsyttää, että nämä obamat ja muut saa rellestää ilman hiillostusta vanhoista pilvireissuista, tai Michael Moore ja dokkarit. Sekin varmasti dullaaja, koska muuten ei pääse siihen kuntoon. Kunhan trumppi tulee, niin kansa saa tietää!
KYLLÄ KANSA TIETÄÄ!!!! Putinilla, Saddamilla ja Mao Zedongilla oli myös huikeat kannatusluvut.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun nyt en äkkiseltään sitä mummojen suusta ketjua löytänyt niin pistetään tänne.

Olin veljeni kanssa mummoa moikkaamassa. Siinä sitten nousi keskustelun aiheeksi äitini uusi miesystävä ja se kuinka hän on tekeväistä sorttia (meinaa tulla saunaa kunnostamaan ja muuta sääntöä ns. vitusti). Mummo sitten kysyy veljeltäni:
Maksaakos äitisi sille muuten kuin luonnossa?

Ja minä menin viereiseen huoneeseen putoilemaan.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Itkettää. Alkukesästä kuollut siskonpoika pyörii mielessä. Illaksi tulossa vieraita ja kotia pitäisi vähän raikotakin, mutta eipä se nyt paljon onnistu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy