Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 402
  • 66 860

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu toi marjamettämainos on kaamee. Jäi Rick Nash näkemättä kun ei vaan pystynyt. Rick Nash on varmaan kaamein pelaaja, mutta marjamettämainos on kaamein asia. Rick Nash on ihmislajia. Henrik miettii miten tästä eteenpäin kuin porilainen tuli kylään, vittu Manhattanille ihan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Luin parit viimeiset sivut tuota "kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa". Porilaisessa hulluudessa taitaa olla meneillään depressiivinen jakso.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vammaisille nauraminen on vapauttavaa, olisipa joku viherkyrpä tai punatussu lähistöllä niin hän voisi ajatella, että tuossa kaveri nauraa perussuomalaisille. Hah-haa, enpäs naurakaan! Mutta ei ole. Yleisradio kertoo.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähän lamassa tämä tärkein ketju. Kondorikotka on Connor McDavid, pointtistreikki on ns. hämmentävä jo.

Miksei Saarisen Jussi ole jo käynyt haastattelemassa tö nekst väniä, tsenereissönäl talenttia, to ju ting juu ar tö nekst sitni kröspi ant mario lemiöö ant vein kretski? vatapaut tö pressyyrs apaut peink tö nekst vani? tu ju vant to ran ant hait nau?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Näin tänään nuoruuden ihastukseni. Kylläpä siinä näkyi ajetut kilometrit jo aika pahasti. Onneksi minussa ei näy.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Näin tänään nuoruuden ihastukseni. Kylläpä siinä näkyi ajetut kilometrit jo aika pahasti. Onneksi minussa ei näy.

Eiks se oo sillain, että miehet vaan tulee komeemmaksi vanhetessaan ja nuoria misuja alkaa pyöriä ympärillä? Naisilla kilometrit peittyy vaan paksummalla pakkelikerroksella, miehet vetää mennenit niskaan ja taas olla vetreitä! NI.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko tänään joku palkkapäivä, kun taas joka puolella mölötetään rahasta. No, onhan se kivaa vaihtelua sille, kun kuukauden muina päivinä ulistaan politiikasta ja uskonnosta. Raha se on sentään terveen ihmiselämän osa-alue nykyään, joten ihan hyvä aihe sinänsä. Mua se ei sinänsä niin hirmuisesti kiinnosta, lähinnä häiritsee, kun on lompakossa liikaa kolikkoja. Kun on liikaa kolikkoja, se yleensä tarkoittaa sitä, että olen tarjoamisaltis. Toki sitä rahaa on hyvä sillain olla, että voi tehdä "mitä huvittaa"."Mitä huvittaa" tarkoittaa tässä sitä, ettei ole perse ruvella, kun käy kerran viikossa muutamalla kaljalla, tankkaa auton tai käy siivillä. No okei, kerran viikossa en tankkaa auto enkä käy siivilllä, mutta en nyt jaksa ajatella lauserakennetta kuntoon. Hain vaan sitä takaa, ettei ole koko ajan joku max. kymppi taskussa.

E: Ai niin tänään on perjantai. Mietinkin, että mikä se on tänään taas niin rieponut ja ollut paha päivä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Helposti tietää, milloin on perjantai: sitä ennen just on ollut torstai. Tai ei se niin helppoa aina ole.

Se on helppoa aina silloin, kun muistaa, että on ollut torstai. Tällä kertaa muistin, mutta perjantain olin silti unohtanut. Ehkä se on sitä aktiivista unohtamista, poissulkemista, tai jotain. Lukion psykassa siitä jotain oli.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se on helppoa aina silloin, kun muistaa, että on ollut torstai. Tällä kertaa muistin, mutta perjantain olin silti unohtanut. Ehkä se on sitä aktiivista unohtamista, poissulkemista, tai jotain. Lukion psykassa siitä jotain oli.

Keskiviikko on ehkä hankalin, mitä sen jälkeen tulee, muttei se mikä tulee ole perjantai, lauantai eikä mikään muukaan lievennyspäivä, vaan jotain ihan hirvittävää on luvassa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Keskiviikko on ehkä hankalin, mitä sen jälkeen tulee, muttei se mikä tulee ole perjantai, lauantai eikä mikään muukaan lievennyspäivä, vaan jotain ihan hirvittävää on luvassa.

Siis perjantai on luvassa? Koska viikonpäivistä puhuttaessa ei ole mitään muuta hirvittävää tulossa. Vai onko sieltä tulossa Rantalainen, repsikkanaan Mattiesko, kohti Mäntsälää? Vai mitä häh?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Mä vetäsen sua turpaan", sanoo Mattiesko perjantaiaamuna, se on varma merkki perjantaista.

Olenkohan ainoa ihminen maailmassa, joka hieman toivoo, että toi Heleniuksen Roope sais käkättimeen niin että luu paistaa? Ettei nyt mitään tuomaripäätöksiä vaan Helenius lattiaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joka päivä on samanlainen. Paitsi pyhäpäivät silloin Alko ei ole auki.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt on paha tauti iskenyt, viimeiset puoli tuntia olen kuunnellut kantria youtubesta. Onkohan tämä vakavaa?

-Tinke
Suosittelen pikaista kuuria äärimetallin äärellä. Tai no Judas Priest ja Iron Maiden käyvät myös.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Autojen riikkarissa pitäs olla kaksi tasoa.

"VITTU PAINA SITÄ KAASUA MULLA ON KIIRE"

ja

"ei mulla varsinaisesti minnekkään kiire oo, mutta josko sitä kohtapuoliin lähettäs liikkumaan näistä liikennevaloista"

Varsinkiin Suomeen tuo jälkimmäinen ois aika bueno.
 
Tapparakannattajat ottavat joukkueen menestyksestä totisesti ilon irti tälläkin palstalla. Tapparan osioon on kirjoitettu edellinen viesti keskiviikkona vähän puolen päivän jälkeen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tapparakannattajat ottavat joukkueen menestyksestä totisesti ilon irti tälläkin palstalla. Tapparan osioon on kirjoitettu edellinen viesti keskiviikkona vähän puolen päivän jälkeen.
Tappara-osioon on kirjoitettu? Nyt meni iltapaskan etusivu uusiksi!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tappara-osioon on kirjoitettu? Nyt meni iltapaskan etusivu uusiksi!

Varmaan joku ylimielinen lesta käynyt provoilemassa joskus alkukesästä, ja joku Mouhista saanut aikaiseksi murahtaa takaisin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Varmaan joku ylimielinen lesta käynyt provoilemassa joskus alkukesästä, ja joku Mouhista saanut aikaiseksi murahtaa takaisin.
Onko Mouhijärvellä muuta kuin se kauppa jossa myydään kaikkea krääsää? Ja oliko se Ellivuorikin siellä? Nykyäänhän sekin on Sastamalaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Mouhijärvellä muuta kuin se kauppa jossa myydään kaikkea krääsää? Ja oliko se Ellivuorikin siellä? Nykyäänhän sekin on Sastamalaa.

En osaa sanoa, kun en ole ikinä Mouhijärvellä käynyt. Tai en ainakaan muista käyneeni. Vammalassa olen kyllä käynyt monesti, mutta käsitykseni Mouhijärvestä perustuu puhtaasti hervantalaispropagandaan ja lähinnä hassuttelen hassutellakseni, kun pikkuveljen puolella on tavattu olla hassuja. Ja pikkuveli tarkoittaa tässä 16 mestaruutta hei. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei Mouhijärvellä hirveästi kauppoja ole, koska ei niitä ole hirveästi Vammalassakaan, ja Mouhijärvi on kuitenkin ihan kärpäsenpaska Vammalaan verrattuna.

E: Eiku oonhan mä siitä autokyydissä monesti läpi mennyt, mutta ei sitä oikein huomaa, kun siinä on vaan peltoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En osaa sanoa, kun en ole ikinä Mouhijärvellä käynyt. Tai en ainakaan muista käyneeni. Vammalassa olen kyllä käynyt monesti, mutta käsitykseni Mouhijärvestä perustuu puhtaasti hervantalaispropagandaan ja lähinnä hassuttelen hassutellakseni, kun pikkuveljen puolella on tavattu olla hassuja. Ja pikkuveli tarkoittaa tässä 16 mestaruutta hei. Voisin kuitenkin kuvitella, ettei Mouhijärvellä hirveästi kauppoja ole, koska ei niitä ole hirveästi Vammalassakaan, ja Mouhijärvi on kuitenkin ihan kärpäsenpaska Vammalaan verrattuna.
Vammalassa on yksi maamme parhaista kirjakaupoista. Sieltä on moni aarre löytänyt tiensä kotiini. Mouhijärvellä on yksi ihan hyvä citymarketin korvikeliike. Siellä myytiin ainakin jokunen vuosi sitten hyvällä valikoimalla, levyjä, leffoja, kirjoja, ruokaa, vaelluskamaa ja muuta sellaista pientä kivaa. Ai niin ja Vammalassa on joku Mauri Kunnaksen talo tms. ja pari vanhaa kirkkoa. Tms.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Hervannassahan on niitä ulisevia retaleita.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Niitähän siellä. Farkkuvolvo jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös