penkinlämmittäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Vatanen, Blackhawks
Itkettää. Alkukesästä kuollut siskonpoika pyörii mielessä. Illaksi tulossa vieraita ja kotia pitäisi vähän raikotakin, mutta eipä se nyt paljon onnistu.
Nyt oli niin mielenkiintoisen kuuloinen sana, että pitää kysyä tuon tarkoitusta? Tai mitä murretta tuo on? En muista koskaan kuulleeni.kotia pitäisi vähän raikotakin
Nyt oli niin mielenkiintoisen kuuloinen sana, että pitää kysyä tuon tarkoitusta? Tai mitä murretta tuo on? En muista koskaan kuulleeni.
Enkä ole googlaamassa, täältä saa aina paremmat tiedot.
Sitten se on "ruokota".Veikkaan siivoamista tai yleistä järjestelemistä olevan.
Nyt oli niin mielenkiintoisen kuuloinen sana, että pitää kysyä tuon tarkoitusta? Tai mitä murretta tuo on? En muista koskaan kuulleeni.
Enkä ole googlaamassa, täältä saa aina paremmat tiedot.
Törmäsin Facebookin kirppariryhmässä pariskuntaan, jolla on yhteinen Facebook-tili. Mitä vittua nyt taas? :D
Oliko mustalaisia? Mä oon nähny noita pariskunnan yhteisiä facebook-sivuja useammankin ja aika usein kyseessä on joku Lindeman tai Svart. Eipä siinä, kyllä noita pariskuntia meistä "kantasuomalaisistakin" löytyy. Mulla on yksi tuttu joka on tehny koiralleen oman facebook-sivun, ja ihan oikeasti päivittelee sitä aktiivisesti. Kuva jossa koira järsii luuta ja joku teksti että tässä iltapalalla. Kaikkea sitä.Törmäsin Facebookin kirppariryhmässä pariskuntaan, jolla on yhteinen Facebook-tili. Mitä vittua nyt taas? :D
se oli sellainen poika-tyttö, pelas lätkää, oli hirveen suorapuheinen ja naureskeli jollekin pieruhuumorille muiden poikien kanssa.
Noh tässä kun tuota fb-seinää selailee, niin täytyy melkein toivoa ettei anna mulle sydäntä takaisin. Täällä seinällä on kaikki kliseiset JMT-päivitykset. Jounin kauppaa, MV-lehteä, Adressit.comin adressi kansanedustajien palkkojen pienentämisestä, meemikuvia mamuista, kaiken maailman T&J-arvontoja ja ehkäpä parhaimpana se oli jakanu kaverinsa Suomen rumin tatuointi-kilpailun kuvan jossa tämän käsi oli tatskattu täyteen kirkkoveneitä ja vittu-sanoja.
Ehkä ihan jees ettei menty kihloihin sillon 10-vuotiaana.
Joo, mutta toisaalta ehkä ne ajattelee samoin. Nekin on valinnut oikein. Voivat ryypiskellä mahtavissa kellaribileissä jne, eivätkä joudu vastentahtoisesti kravatti kaulassa painamaan hommia ja heräilemään aamuseiskalta. Se tietenkin riippuu mikä on elämässä tärkeintä. Varsinaisessa elämässähän ei sillä työpaikan tittelillä ole niin väliä. Kaikki saa valita mikä on, paitsi jotkut äärihölmöt. Kolmekymppisenä vielä pystyy menemään kouluun jos niin haluaa, tai vaikka viiskymppisenä, mutta ei kait se ole silleen mikään mittari, paitsi nörteille. Joo on kyllä lottovoitto syntyä Suomeen. Täällä riittää monia, jotka maksaa veroja enemmän kuin itse niistä hyötyvät. Tulevaisuudesta nyt ei voi tietää miten käy.@JYP#44Jännä juttu, sillä viimeisimmät muistot em. porukasta ovat yläasteelta, joka oli aikanaan ylivoimaisesti elämäni helpointa ja huolettominta aikaa. Mutta nykyään samojen kavereiden suhteen jo pelkkä vilkaisu fb-seinälle aiheuttaa suurehkoa epäuskoa. Kai sitä on sitten itse tullut tehtyä elämässä jotain oikein.