Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 666 811
  • 67 931

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Samaan aikaan kun tuhannet ihmiset marssivat Stadissa jonkun asian puolesta meikäläinen tsiigaili ihan rauhassa nuorten naisten perseitä Pirkkolassa. Kummassakin paikassa osanottajat olivat tyytyväisiä.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Viis minsaa kuuntelin mielenosoitushöpinöitä Radio Helsingistä, sitten riitti. En toki mainitse omahyväistä suvaitsevaistoa tässä yhteydessä, koska sinänsä tää mielenilmaus hieno veto ja sillä on korkea-arvoisine tukijoineen vahva symbolinen merkitys sen suhteen, kuinka esim. jo suomalaistuneita maahanmuuttajia käsitellään hieman koventuneessa asenneilmastossa.

Radio Helsinki. Kanava jonka kuuntelun suuri ja mahtava Juha Hiiteläkin (twiittien mukaan) lopetti, koska siellä sijaitsee "punavihreän kuplan ydin ja suvaitsevaisuudesta huutajat, jotka itse eivät suvaitse erilaisuutta". Myös huono musiikki, huonot juontajat ja lällättely ajankohtaisissa asioissa mainittu.

Ei annos Radio Helsinkiä sillon tällön pahaa tee, kuhan ei jää jumittamaan. Mielenosotusta sivuten, marraskuussa Norpan maailmassa vierailivat YLEläiset Ruben Stiller ja Marko Gustafsson tarkoituksena puhua, no, ihan mistä huvittaa. Päätyivät tabuihin, asioihin joista on jotenkin vaikea puhua, ja yksi oli keskustelu maahanmuutosta. MG: "Meneppä sanomaan Radio Helsingin kuuluvuusalueella julkisesti olevasi semi-maahanmuuttokriittinen, kyllä Iltasanomat sut lööppaa ja leimaa rasistiksi". Stiller komppas: "Suvaitsevaisuus on monimutkainen asia, Etäsyyden päästä voi suvaita ketä tahansa". Ja Norppa: "Mää oon kyllä maahanmuuttokriittinen"

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hyvin harvoin tulee eksyttyä Radio Helsingin taajuudelle, koska heidän soittama musiikki ei juurikaan osu yksiin oman musiikkimakuni kanssa. Lisäksi Njassan ääni on todella rasittava ja "Olet ystävien seurassa"-slogan kuulostaa niin masentavalta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä en oo koskaan ollut kauhean innostunut NHL:stä, mutta Eric Fehrin takia hiukan kiinnostuin Washington Capitalsista. Olenko nyt mieshuora, jos jatkossa olen kiinnostunut Eric Fehrin ansiosta Pitsburg Penguinsista?

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Olenko nyt mieshuora, jos jatkossa olen kiinnostunut Eric Fehrin ansiosta Pitsburg Penguinsista?
Et, aikoinaan aloin kannattaa pikkupoikana ManUa kun siellä pelas CR7 ja Rooney. CR7 lähdön myötä silti kannatan ManUa, vaikken enää niin aktiivisesti seuraa jalkapalloa. NHL:ää olen aina seurannut, ja voin myöntää rehellisesti että jos MacKinnon myydään niin vaihdan myös joukkuetta (luultavasti). Tosin riippuen siitä onko se joukkueen vai pelaajan vika että myydään pois. Mutta ei onneksi ole hätää, koska häntä tuskin tullaan myymään pois pitkään aikaan.

E: Oikeastaan NHL:ssä se on iha sama mitä joukkuetta kukin seuraa, enemmän näen mieshuorana jos vaikka Liigassa kääntäisi takkia siksi, että joku pelaaja vaihtaa leiriä (kyseessä siis esimerkiksi tilanne jossa OMAN kaupungin joukkue on kannatuksessa).

Ralph

Jäsen
Olenko nyt mieshuora, jos jatkossa olen kiinnostunut Eric Fehrin ansiosta Pitsburg Penguinsista?
Et, vaan todellinen Kerhon mies. Onhan tuo Penguinsin rosteri ollut vähintään viimeiset kymmenen vuotta ihan hajuton ja mauton, joten hyvä että Fehr tuo kunnolla väriä harmauteen.

Ralph

Jäsen
Perkele, kun oli kaupasta loppu ne jalapenot, joita yleensä ostan. Piti ostaa jotain erilaisia ja ajattelin, että kai nämä menee siinä missä ne toisetkin. Mutta ei, nää on liian tulisia mun herkälle suulle.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minuakin väsyttää niin maan perkeleesti, jo toista aamua putkeen. Onneksi huomenna on vapaapäivä, koko viikon ainoa tosin..

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu näitä tietokoneita. Tarinan mukaan Whatsappin saa myös sellaisille. Muutamaa tuntia myöhemmin, kun on ensin puhdistanut koneen selainkaappauksesta, asentanut Chromen uudelleen ja säätänyt vaikka mitä eri softilla.

Mitäpä vittu luulette toimiiko Whatsapp tässä nyt tietokoneella, että ei tartte kuin nakutella viestejä menemään?

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mitäpä vittu luulette toimiiko Whatsapp tässä nyt tietokoneella, että ei tartte kuin nakutella viestejä menemään?
WhatsApp ei toimi koneella, jos se ei ole yhdistettynä kännykkään. Eli WhatsAppia ei voi käyttää koneella, jos esim. kännykkä on kiinni.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
WhatsApp ei toimi koneella, jos se ei ole yhdistettynä kännykkään. Eli WhatsAppia ei voi käyttää koneella, jos esim. kännykkä on kiinni.

Sitä varten se emulaattori on, että pitäisi toimia ja ohjeiden ja videoiden mukaan toimii. Mutta ei tietenkään toimi, kun ei nämä koskaan toimi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Helvetti tätä ihmisporukkaa. Sovitaan tapaaminen huomiseksi, joka on tänään, mutta sillä tavalla että huomenna, joka on tänään, määritellään aika tarkemmin. No voi vittu, ja määrittelyn väline on FB, eikä mulla oo mitään älypuhelinta, mutta nämä kirotut ääliöt luulevat että maailma on niin kuin he ovat. Eikä kuulu mitään. Muutenkin vituttaa ihmiskunta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen kuullut että jotkut pitävät avokadopastan (vaihtoehtoinen kirj.muoto: avocadopasta) syömistä junttina meininkinä. Tämä ei ole totta, sillä avokadopasta on hyvää ja miellyttävä hetki elämässä on syödä avokadopastaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muutenkin vituttaa ihmiskunta.
Sama täällä. Jos paikkakunta vituttaa, niin aina voi vaihtaa paikkakuntaa. Jos tietty valtio juilii, niin valtiosta voi muuttaa muualle. Jos koko maanosa kammottaa, niin voi muuttaa toiseen maanosaan. Vaan minkäpä tekee, jos koko ihmiskunta ahdistaa. Jos elossa meinaa olla, niin ei voi muuttaa Kuuhun. Jos voisi, kaukoputkella tiirailisi Maahan, että siellä ne tupenrapinat ovat nyt alkaneet. Jos vain alkaisi tupen rapinat, niin asiat olisivat paremmin. Paitsi merkkejä ei passaisi siinäkään näyttää ja kehitella, on nimittäin korttiringeissä puukko viuhunut joillakuilla, sitten on henki kaikonnut ruumiista, eikä se aina ole tavoiteltava tilanne.

Kerkesihän tässä kuitenkin elää kohtalaisen pitkän elämän noin niin kuin ihmiskunnan keskimääräiseen ihmisikään verrattuna. Antiikin Roomassa kuolivat keskimäärin 28-vuotiaana. Antiikin Roomassa olisin ehtinyt kuolla, ennen kuin olisin saanut kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roomassa siis elettiin vanhemmaksi kuin rocktähtien maailmankaikkeudessa, jossa kuollaan 27-vuotiaana. Tai no, Cobain nyt oli vain grungetähti. Mutta moni muu oli rocktähti.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ostin tänä vuonna jonkun kirjan Cobainin kurtusta. Oli sen verran tylsä, että jäi kesken jo pari kappaleen jälkeen. Ei kiinnosta ei.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nirvana on myös hyvin tylsä ja jää kesken jo parin kappaleen jälkeen. Ei kiinnosta ei. Okei okei, Pennyroyal Tea In Uterolta on ihan menettelevä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy