Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Halvattu, joutui tuossa lähiketjussa puhumaan melkein asiaa, ei se sovi mulle.
Maailma on liian asiallinen.
Maailma on liian asiallinen.
Minulle ei ole kukaan koskaan lähettänyt selvitystä yhteyden katkeamisesta. Asia on selvinnyt vasta muutama viikko tapahtuman jälkeen. Jos ei kerta minun jutut kelpaa, niin en minä sille mitään mahda.Mulle on käynyt kolmesti niin, että on irtisanouduttu FB-kaveruudesta, ja lähetetty oikein yyveetä, missä kerrotaan teon vaikuttimet. "Olet varmaan huomannut, että poistin sinut kavereistani..." Vittu kun en ollut huomannut.
Minulle ei ole kukaan koskaan lähettänyt selvitystä yhteyden katkeamisesta. Asia on selvinnyt vasta muutama viikko tapahtuman jälkeen. Jos ei kerta minun jutut kelpaa, niin en minä sille mitään mahda.
On vain yksi Roy, yksi Arponen ja ihminen pieni poloinen..On se perkele, kun nukahtaminen on niin vaikea asia aina joskus. Tässä on saanut taas valmistautua nukkumaan neljän tunnin ajan ja tunnin ehdin sängyssä jo miettiä maailman menoa. Sitten tulin siihen tulokseen, että ei nukuta ja tässä sitä ollaan.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.On vain yksi Roy, yksi Arponen ja ihminen pieni poloinen..
Monesko Scorpionsin viimeinen keikka ikinä Suomessa?Illaksi Scorpionsin keikalle.
En tiedä, mutta minulle ensimmäinen ja viimeinen Scorpionsin keikka. Luulin jo, että jäi käymättä, joten onneksi vielä ehtii.Monesko Scorpionsin viimeinen keikka ikinä Suomessa?
Itse asiassa minullakin on vielä näkemättä ja tahtoisin nähdä, ei vaan ollu ollut SUomessa minulle sopivaan aikaan ja sopivassa paikassa. Nauti päivästä ja illasta.En tiedä, mutta minulle ensimmäinen ja viimeinen Scorpionsin keikka. Luulin jo, että jäi käymättä, joten onneksi vielä ehtii.
"One more year".