Kun mietin isänmaatani Suomea, valtaa minun kehoni ja mieleni kaihoisa mielentila. Kauas ovat lipuneet ne ajat, kun Oikean Suomalaisuuden voimin tätä hienoa maata puolustettiin viimeiseen mieheen ja veripisaraan saakka. Suomalaisuus... minulle tämä käsite merkitsee montaakin asiaa. Suomalainen mies tai nainen on ahkera, sisukas ja tekee kovasti töitä jotta kaikilla olisi hyvä olla. Näin se valtiokin rakennettiin maantasalta kukoistukseen, yhteistyöllä ja sisulla. Vaan kuten sanoin, Oikea Suomalaisuus on alkanut rappeutumaan. Joka ikinen päivä kansakuntaamme syövyttää yksi iljettävä vähemmistö, joka vahvistuu päivä päivältä. Näitä klovneja on paapottu Rakkaassa Isänmaassamme jo 80-luvulta saakka. Se tekee minut surulliseksi.
Tämän kansanryhmän joukot kasvavat päivä päivältä. Kun mietin tilannetta, missä Isänmaani on kolmenkymmenen vuoden päästä, vierii kyynel poskelleni. Mitä jää jäljelle kauniista yhteiskunnastamme, kun tämä yksi saastaista agendaa toteuttava ryhmä haluaa ehdointahdoin raiskata sen? Pian olemme samassa tilanteessa kuin Syyria. Naiset pysyköön kotona, miehet metsästäköön riistaa. Homot takaisin kaappeihin, uskonnolliset arvot yli lain ja moraalikäsityksen. Ja me annamme tämän kaiken tapahtua.
Toki eräiltä tahoilta on tullut ehdotuksia tilanteen ratkaisemiseksi. "Lähetetään ne takaisin!" "Viedään ne Ahvenanmaalle!" Mutta nämä ajatukset on torpattu idioottien puheina. Minä alan viimeinkin kallistua sille kannalle, että jotain tuon suuntaista on pakko tehdä, jotta Suomalaiset arvot ja kulttuuri voivat kukoistaa jatkossakin. Jo riittää, sanon minä. Näiden uuvattien perseilyä on kestetty liian kauan. Perussuomalaiset Timo Soinin ja Jussi Halla-Ahon johdolla, painukaa sinne saunan taakse jotta ahkeruus, tasa-arvo ja lojaalius ihmiskuntaa kohtaan voi taas nostaa päätään tässä kauniissa maassa.
We will fight until the end for our homeland and one true Finnish nation. The victory will be ours