Foliohattu päähän. Nim. Kemikaalivirasto on likvidoitu Ylempien Tahojen toimesta. Tämä ketju on niin täynnä turhaa paskaa että tätä nyt ei kukaan jaksa moderoida. Eihän? Kuka tahansa meistä voi olla seuraava. Milloin tahansa voi osua omalle kohdalle. Jos Kemikaalivirasto poistettiin viestien puutteellisen tason vuoksi (§1), poistetaanko minutkin? Olenko uhan alla? Tulisiko minun pitää matalaa profiilia kunnes käyttäjätunnukseni on useamman vuoden vanha? Joko sitten uskaltaa laittaa viestiä pelkäämättä jokaisen viestin kohdalla, että se on viimeiseni? Mielivaltaista. Pelottaa. --
Kuka tahansa meistä voi olla seuraava.
Jatkoajan moderaattorit on Suomen hallituksen peitenimi. Kemikaalivirasto poistettiin kaikessa hiljaisuudessa ja menoleikkauksia tehtiin kansalta salaa. Veikkaanpa, että Kemikaalivirasto oli hallituksen luoma nimimerkki, joka voitiin poistaa, ennen kuin teki lähtemättömän vaikutuksen palstalle. Onneksi palstalta löytyy valveutuneita veronmaksajia, jotka ovat aina valmiina kyseenalaistamaan "isoveljen" toimintaa.
Odotettavissa on, että palstalle ilmestyy lähiviikkoina ainakin nimimerkit Maahanmuuttovirasto, Puolustusvoimat, Kangasala ja Virkkunen
Hitto pitäisikö se pokkana ostaa jotkut talvikengät. Sellaiset mitä lapsena käytettiin, isommat vaan, ja vähän eri mallia olevat.
Itse olen todella pettynyt ettei Islanders käytä tulevassa talviklassikossa kalastajapaitojaan. Onhan kyseessä kuitenkin joukkueen, ehkä legendaarisimmat jerseyt.
On mulla monetkin villasukat. Ja saattaa ne jopa mahtua noihin Superstareihin kun vähän naruja löystää. Joo parempi se on niin. Tai jotkut välimallin sukat hommaan. On se tylsää palella pakkasella.Älä suotta. Hommaa villasukat. Ne on halvemmatkin.
Hän on saapunut ja kaunis tarina voi alkaa.
Jos olet turkulainen, niin tarinan kauneudesta voi olla montaa eri mieltä.
Rööki-Ana asuu Turussa, muuta siitä kaupungista ei tarvitse tietää.
On 28. tammikuuta 2014. Tänä armon päivänä Jatkoajan keskustelupalstan Alaskan scouting-osaston löytö: sateentekijä, messias, soihdunkantaja myös nimimerkki "öljylantiona" tunnettu palstan tulevaisuuden toivo saapui isojen valojen alle ensimmäisen kerran. Pitäkää pojat silmät auki ja pää ylhäällä. Hän on saapunut ja kaunis tarina voi alkaa.
Onnittelut myös Jatkoajan ehdottomasti homoeroottisimmasta nimimerkistä. Absolutely fabulous!
Ei sinunkaan nimimerkki mitään heteromiehen härskiltä päiväunelta kuullosta. Ehkä tuo å-kirjain muuttaa seksuaalisuusasteikolla mittarin miinuksen puolelle.
Tåuché
Ja tällä viestillä sait miekkailijatkin näyttämään homoilta.
Ovatko miekkailijat joskus olleet heteroita? Miekkailu, jos mikä, on homojen hommaa.
Zorro ja mitä näitä nyt on, heteromiehiltä vaikuttavat.
Ai Zårrå vai? No ähhihi.