Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suomi ei ole paska maa, ja marraskuu on kaunis.
Suomi ei ole paska maa, ja marraskuu on kaunis.
Näemmekö tässä nyt kaksi faktaa vai kaksi sarkastista väitettä?
Kuka Jatkoajan Tappara-fani oli tänään matkamessuilla Tappara-logo poskeen maalattuna ?
Kelasin tässä, että voisi joskus taas yrittää kotikaljan tekemistä. Kerran olen elämäni aikana kotikaljaa tehnyt ja lopputulos oli aika kitkerän makuista paskaa, mutta uskoisin nyt olevani parempi keittelijä kuin tuolloin.
Ai ihan semmosta, missä ei oo prosentteja? Miks? Tee kotiviiniä, kihahtaa hattuun ja pysyy hatussa pitkään. Sima on aika hyvää.
Pitäs jonkun tehdä ketju, missä keitetään pontikkaa. Varmaan joku viiniketju ainakin on olemassa. Kunnon hifistelyä (ärsyttävä termi) siihen pontikkaketjuun. Oon melko varma, että esim. oululaiset osallistuisivat innolla ketjuun. Oulussahan ei oo viinakauppaa kun siellä on lestiksiä. Lestiä vaan heitetään Raksilassa.
Mut tsemppii kotikaljan tekoon!
Minä puolestani pysähdyin aivan sattumalta kanavasurffaillessani Neloselle, jossa esiintyi kerrassaan äärisympaattinen, suorastaan mykistävän hehkeä porilaisneito. En vain ymmärrä, mitä hän teki jossakin täysin turhanpäiväisessä bulkkikykykilpailussa, kun päivätyönsä (?) on insertin mukaan sairaalamuusikkona, joka esiintyy sairaille ja vanhuksille hoitolaitoksissa.Tämä on tarina korkeammasta voimasta. Minulla on kova kuume. Menin paskalle ja juuri kun olin alkamassa pyyhkiä kuulin vaimean äänen: "älä persettä sukalla". Ääni toistui: "älä persettä sukalla". Siinä vaiheessa huomasin, että paperin sijasta minulla oli kädessäni sukka. Uskooko kukaan suojelusenkeleihin?
Kyllä tarkotuksena oli ihan sellanen kotipolttoinen, jossa on prosenttejakin. En vaan keksinyt kotikaljaa parempaa termiä kuvailemaan asiaa, vaikka se sekoittuukin siihen alkoholittomaan kotikalja-juomaan, jota saa kaupasta. Kotipolttoinen olut kun kuulostaa liian väitöskirjamaiselta, jotta sitä voisi käyttää.
Niin, onko millasta termiä olemassa kotona tehdylle oluelle? Olutta muuten, vähän pilkkua viilaan (sori), pannaan, eikä polteta. Paneminen on terminä paremmin tunnettu vähän muulla elämänalueella ("pannaan jalalla koreasti") ja olutpano jotenkin jäänyt unholaan. Harmi.
Laiskat jenkit. Martin Burger Kingin päivä ei olekaan ilmeisesti uneksijan itsensä syntymäpäivä, vaan aina maanantai.
Voisi tuota tietysti soveltaa Suomessa vaikkapa itsenäisyyspäivään.
Ylläolevaan: On täällä näemmä joku korvamatoketjukin.
Ja vaihdetaan samalla kaikki arkipyhät siihen, että jokaisen parittoman vuoden karkauspäivästä tehdään kollektiivinen vapaapäivä, jolloin palkka maksetaan 50-kertaisena. Laskutan EK:ta tästä konsultoinnista erikseen.Joo eiköhän siirretä Itsenäisyyspäivä aina sunnuntaille ja Joulu- ja Tapaninpäivät viikonloppuun. Niputetaan kaikki juhlapäivät vielä kesäkuukausille.
Joo eiköhän siirretä Itsenäisyyspäivä aina sunnuntaille ja Joulu- ja Tapaninpäivät viikonloppuun. Niputetaan kaikki juhlapäivät vielä kesäkuukausille.
Niin, onko millasta termiä olemassa kotona tehdylle oluelle? Olutta muuten, vähän pilkkua viilaan (sori), pannaan, eikä polteta. Paneminen on terminä paremmin tunnettu vähän muulla elämänalueella ("pannaan jalalla koreasti") ja olutpano jotenkin jäänyt unholaan. Harmi.
Otsikko Tuomo Ruudusta, kuva Tuomo Ruudusta, pieni pätkä tekstiä Tuomo Ruudusta ja linkistä pääsee tietenkin artikkeliin Tuomo R...eipäs, vaan siitä mentiinkin Viasatin lässyttäjäkaksikon verbaalioksennusten pariin. Lukematta paskaa.
Eli kun jotkut ihmiset työkseen seuraavat jotakin asiaa, niin heidän kommenttinsa asioista ovat lukematta paskaa.Otsikko Tuomo Ruudusta, kuva Tuomo Ruudusta, pieni pätkä tekstiä Tuomo Ruudusta ja linkistä pääsee tietenkin artikkeliin Tuomo R...eipäs, vaan siitä mentiinkin Viasatin lässyttäjäkaksikon verbaalioksennusten pariin. Lukematta paskaa.