Jes, internet-tappelu, vastassa porilainen, nostalgiaa!
Kas, sieltähän sitä laukataan paikalle kiiltävässä haarniskassa, perinteiseen tapaan idioottimaisesti kärjistäen.
Tämäkö ei ole idioottimaista kärjistämistä:
"vaan siitä mentiinkin Viasatin lässyttäjäkaksikon verbaalioksennusten pariin. Lukematta paskaa." Aika monen mielestä on. Se johtuu siitä, että se on sitä, vaikka sanoja itse olisi loppuikänsä toista mieltä ja vittuilisi kommentoijalle.
Tuossa ensimmäisessä lainauksessani on jo kummallisen monta virhettä. En mitenkään laukannut paikalle. Satuin lukemaan tätä ketjua ja ääretön ylimielisyytesi ja kaikkivoipaisuutesi oli niin pöljää, että kirjoitin kommentin siihen liittyen. Jos sinulla on joku mielikuva, jossa vaikka olisin täällä kuusimetrinen penis ojossa ja päälläni olisi samanlainen asu kuin vaikkapa Tarzanilla, niin se on vain sinun mielikuvasi eikä todellisuutta. Ihan mielenkiintoista sinänsä, että näet laukkaavia haarniskaheppuja jos joku kommentoi pöljää viestiäsi. No mutta hei, kaikilla meillä on
fetissimme, en paheksu.
Olen kirjoittanut tälle palstalle yli 6000 viestiä ja muistini mukaan en ole ikinä kommentoinut yhtäkään viestiäsi. On melko epäuskottavaa väittää, että olisit juuri minun kommenttiani odotellut.
Sen mitä on Seppästä ja Mäkistä saanut seurata ja heidän tekstejään lukea, ei tuo kaksikko ole mielestäni osunut maaliin päinkään.
Aiemmin sanoit, että lukematta paskaa, mikä antaa hyvin perustein olettaa, että silloin ei ole ikinä luettu. Sen lisäksi mainitsen, että en mitenkään fanita kumpaakaan henkilöä, eli Mäkistä ja Seppästä. Sielläpä kekkuloikoot.
Jää toki mittailemaan virtuaalipenistäsi
En minä virtuaalipeniksestä kirjoittanut vaan siitä oikeasta. Ei riittänyt metrimitta. Täytyy soittaa huomenna tielaitokselle, että olisiko niillä pitempää mittaa.
Mut hei, tsemppiä sinne.