Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 411 493
  • 67 124

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Noni. Kohta se alkaa taas. Kävin äsken kaupassa ja mennessä pohdin pitäiskö ostaa lisää olutta vai ei. Vastauksen sain löytäessäni Malmin S-Marketista KOFF 24-packin kohtuulliseen 18,50 euron hintaan. Nyt on purkit ähisty jääkaappiin ja odotetellaan kylmenemistä. Tosin aika viileitä olivat jo, kun ostin ne. Mutta hiljaa hyvä tulee, ei ihan vielä.
Pillua tekis mieli...
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Sammuin sohvalle, uuni ja liesitaso jäivät päälle, musiikki soi täysillä, takaovi auki, oksennusta eteinen täynnä, ja myös vähän muuallakin.

Emäntä oli kotiin tullessaan todella iloinen. No hyvä että tuli, niin ei kämppä sentään palanut. Jos ottaisi pari loiventavaa, niin lähtisi tämäkin päivä rullaamaan. Kohta saa syödä ählämin paistamaa pizzaa, ja itse en enää kännissä tee mitään ruokaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Emäntä oli kotiin tullessaan todella iloinen. No hyvä että tuli, niin ei kämppä sentään palanut.

Tein joskus itseni kanssa sopimuksen, että jurrissa ei saa tehdä ruokaa, kuin mikrossa. Opin kerrasta.
Mutta nautihan karvaranteen tekemästä lätystä ja kippis...

Edit

Hei jätkät, onks tässä mitään järkeä?

Soita nyt helvetti sille ja sano, että on välttämätöntä nähdä tänään. Sitten vaikka menet kävelylle tai jonnekkin. Joko palaatte samaamatkaa tai sitten noup, mutta ainakin saat selvyyden. Mitä enemmän sä jahkailet, niin kohta huomaat, että joku toinen laittaa sitä...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tää tuntuu olevan enemmänkin muodissa Jatkoaikalaisten keskuudessa tämä kämpän polttaminen kännisellä ruuanlaitolla. Onneksi itellä on induktiotaso joka ei kuumene ilman astiaa vaikka jäisikin päälle.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää tuntuu olevan enemmänkin muodissa Jatkoaikalaisten keskuudessa tämä kämpän polttaminen kännisellä ruuanlaitolla. Onneksi itellä on induktiotaso joka ei kuumene ilman astiaa vaikka jäisikin päälle.

Kaverin kaksi peräkkäistä tyttöystävää sulattivat humalassa kahvinkeittimen. Tosin tämä tyyppi pitää sitä liedellä, koska hänellä ei ole muutakaan paikkaa sille...saa toki syyttää itseään, kun sitä sellaisessa paikassa pitää. Outoa on myös se että kummallakin kerralla tytöt olivat olleet keskenään tuolla kämpällä eivätkä olleet tehneet edes ruokaa. Oli sitten kotiin tullessa ihmetellyt kun kahvin keitin näytti olevan jotenkin vinossa ja savuavan perkeleesti. Hyviä havaintoja alkoholihuuruissa...
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tein saman sopimuksen puoli tuntia sitten oksennuksia kuuratessani lattiasta

Tuo on muuten melkoisen opettavaista, joskus kännipäissäni kymäsin lattialle ja olin aivan liian naamat kyetäkseni siivoilemaan niitä siinä vaiheessa, eli eiku vaan metrin päähän poikittain ja aamulla herätys armottomaan jysäriin. Kaikin tavoin paskainen olo ja kun huomasi ne laatoitukset siinä vieressä ni eikun vaan hakemaan ämpäriä ja luuttua. siinä kun kontillaan puunaili lattiaa ja oksennuksen haistaessaan oksensi lisää niin oravanpyörä oli valmis. Vasta kun vatsalaukusta ei löytynyt enää mitään mitä oksentaa, sain lattian "puhtaaksi". Tosin siinä vaiheessa tuli oltua vielä sen verran kaasuissa että seuraavana päivänä komea ja melkoisen pahanhajuinen läntti lattiasta löytyi.

En mä tosin tuosta mitään muuta oppinut kuin sen, että krapulassa ei kannata siivota.
 
Mä oon vaan pitkästä aikaan onnellinen. Nainen. :)

Hyvä että edes jollakin on nainen. Lähetitkö rahaa postissa vai ihan runollako lähestyit?

Olis muuten kiva kuulla palstan naisilta, että kuinka paljon välitätte runoista? Siis tykkääkö nainen jos joku mies sellaisen lähettää. Riippuuko se vaan lähettäjästä, että pitääkö nainen siitä vai ei?
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
:)

Olis muuten kiva kuulla palstan naisilta, että kuinka paljon välitätte runoista? Siis tykkääkö nainen jos joku mies sellaisen lähettää. Riippuuko se vaan lähettäjästä, että pitääkö nainen siitä vai ei?
Runot on kauniita ja useimmat naiset pitävät runoista. Jos mies lähettää naiselle runon niin täytyy olla jotenkin outo jos ei sellaisesta tykkää.
Minä olen niin ihastunut runoihin, että lähettelen niitä miehillekin. Toisinaan vahingossa toisinaan ihan tahallani.
Kaikki ovat tykänneet runoistani. Eli se toimii toisinpäinkin.

Terveisin koo
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hyvä että edes jollakin on nainen. Lähetitkö rahaa postissa vai ihan runollako lähestyit?

Pyysin tiistaina terassille ja samalla reissulla ollaan. Eikä ennestään tunneta toisiamme. Kokeile samaa, tosin pyydä kahville, kun ikä ei taida terassille vielä sun tapauksessa riittää. Ja oon mä nyt sitten tietenkin soittanut ja laulanut omatekemän balladin, tottakai ;)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sammuin sohvalle, uuni ja liesitaso jäivät päälle, musiikki soi täysillä, takaovi auki, oksennusta eteinen täynnä, ja myös vähän muuallakin.

Emäntä oli kotiin tullessaan todella iloinen. No hyvä että tuli, niin ei kämppä sentään palanut. Jos ottaisi pari loiventavaa, niin lähtisi tämäkin päivä rullaamaan. Kohta saa syödä ählämin paistamaa pizzaa, ja itse en enää kännissä tee mitään ruokaa.

Rakas toveri Hespeler.

Nyt on sanottava, että niin mukava, kohtelias, söötti ja lutuinen kuin oletkin, olen kovin onnellinen siitä, että se en ole minä, joka asuu sinun kanssasi... *hymiö*
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Huomasiko kukaan muu miten helevetin hienoa lentopalloa Suomen maajoukkue esitti Brasiliaa vastaan? 3-2 voitto. Upeaaa ja mahtavaa...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olihan se mahtavaa voittaa brassit! Vielä jos joskus sama tapahtuisi jalkapalloilun saralla, niin voisin kusta hunajaa. Vaan olihan se tämäkin jo jotakin. Hemmetin hienoa!
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
Pelattiin beachia eilen. Meni vastaanotossa peukku. Tais tulla samalla tavalla kuin koriksessa yleensä eli sormi ihan suorana ja pallo tärähtää siihen. Hieman jäykkä vielä. Ajattelin vain, että mitenköhän miesten lentopallo peleissä käy, kun ne vetää mielettömällä vauhdilla sen pallon, notta murtuiskohan sormi siitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämä päivä on vietetty suurilta osin migreenissä. Huomenna pitää ensin pestä auto - mikä on muuten sangen suuritöinen toimenpide miljardien kuolleiden hyönteisten vuoksi. Iltasella lähden ajamaan Töysään eukon mökille ja maanataina matka jatkuu Turenkiin , jossa eukon paras ystävä pitää majaansa aviomiehensä kanssa.

Tiistai-iltana starttaa laiva kohti Tallinnaa. Edessä siis luultavasti ryypiskelyä ja kävelyä kaupungissa, joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Ehkäpä siellä voisi käydä tsekkaamassa neuvostosotilaiden muistomerkin, kusta sen juurelle. Toinen mesta missä pitää visiteerata on paikka, johon legendan mukaan laskeutui taivaasta Tanskan lippu jossakin freakin' sodassa. T

anskan lippu on muuten maailman vanhin lippu. Ja Tallinnahan tarkoittaa Tanskan linnaa. Hyvät ovat olleet Viron ja Tanskan suhteet aikoinaan. Pitänee mölkyttää siansaksansekaista ruotsia paikallisille, niin pitävät juuttina ja palvelu pelaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pelattiin beachia eilen. Meni vastaanotossa peukku. Tais tulla samalla tavalla kuin koriksessa yleensä eli sormi ihan suorana ja pallo tärähtää siihen. Hieman jäykkä vielä. Ajattelin vain, että mitenköhän miesten lentopallo peleissä käy, kun ne vetää mielettömällä vauhdilla sen pallon, notta murtuiskohan sormi siitä.

Silloin kun on itsellä tullut pelattua lentopalloa (aikoinaan se oli jopa harrastus), ovat kovien syöttöjen vastaanottamiset aiheuttaneet suurta tuskaa esimerkiksi kyynärvarsiin nostopalautuksessa. Kerran pelasin erästä 17-vuotiasta tyttöjunioria vastaan höpölentistä. Syöttönsä hänellä olivat kuni ikään kanuunalla oltaisiin ammuttu lentopallo ballistiselle radalle.

Ja minä olin vastaanottamassa syöttöä. Vastaanotto toki nousi ilmaan, mutta kumpikin kyynärvarsi oli syötön jälkeen punainen kuin rapu. Ja se oli tosiaan 17-vuotias juniori. Ilmeisesti maailman huippulentopallossa on pelaajilta tunto kadonnut kyynärvarsista. Kun esim brassien Dante hakkaa pallon verkolta vastustajan puolelle, ainakin minulla lähtiisi nahka käsistä ja kenties ne myös katkeaisivat, jos pallon tielle sattuisi ehtimään...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Varmaankin onnellisuusketjukamaa, mutten jaksa sitä etsiä. Se paha, että nukkuminen on viime aikoina päässyt melkein unohtumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös