Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 727
  • 68 210
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pillun kusisihinä on näitä asioita, sitä ei vaan unohda. Yön hiljaisina tunteina olet kuulevinasi kaukaista suhinaa.
Syy on osaltaan huonossa nykyrakentamisessa. Elämisen äänet kuuluvat vaivattomasti naapurin puolelle. Öinen kusireissu kuuluttaa tapahtumisestaan huoneuston ulkopuolisuuteen. Karkeinta on äänekäs lammikkoon lorisuttaminen.

Naapurin naisten kusisihinän kuulee vaivattomimmin opiskelijastandardin kerrostaloissa ja halvimmissa lähiörivareissa. Jyskäävät naintiäänet erottaa tietenkin vaivatta, mutta naisellisen kusisihinän kuulemisessa seinän takaa on jotakin sanoisinko lyyrisempää. Öiset sihinät kuulee hengitystä pidättämättäkin, jos talon äänieristys on riittävän viturallaan.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ylen txt-tv:n etusivun sivun 221 otsikko vaihtelee melkoisesti. Ilves johti 3-0 ja otsikko kuului:"Ilves kovassa iskussa". KalPa tuli maalin päähän ja otsikko vaihtui:"Ilves ja KalPa taistelevat tasaväkisesti." Ilves meni 4-2 johtoon ja otsikko muuttui:"Ilves kovassa iskussa SM-liigassa."

Päättäkää jo.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Naapurin naisten kusisihinän kuulee vaivattomimmin opiskelijastandardin kerrostaloissa ja halvimmissa lähiörivareissa. Jyskäävät naintiäänet erottaa tietenkin vaivatta, mutta naisellisen kusisihinän kuulemisessa seinän takaa on jotakin sanoisinko lyyrisempää. Öiset sihinät kuulee hengitystä pidättämättäkin, jos talon äänieristys on riittävän viturallaan.

Minä alan jo pelkäämään sinun kuuloaistiasi, joka taitaa olla ihmislajin yläpuolella ja sijoittuu kissan tai koiran tasolle. Toki huonosti äänieristetyissä taloissa kaikenlainen elämä ja tömistely saattaa kuulua läpi, mutta ihan niin paha tilanne ei ole ollut, että olisin yöllä kuullut naapurin naisten kusisihinöitä seinien lävitse ja viettänyt unettomia öitä sihinän valvottamana. En kyllä saisi nukuttua, jos joka sihinän tai naapurin yskähdyksen kuulisin.

Mutta toisaalta minulla onkin keskimääräistä huonompi kuulo, ja siksi en todennäköisesti tule koskaan tätä naisellista kusisihinää kuulemaan ellen ole sihinän lähteen vieressä.

Suomalainen rakentaminen on joka tapauksessa tälläkin saralla yleensä ala-arvoista. Asunnot tulisi oletusarvoisesti eristää siten, että sieltä ei mikään kuulu läpi, vaikka vaatehuoneessa asustaisi Natascha Kampusch -wannabe kahdeksan vuotta.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Täytyy sanoa että tuo ylläoleva kusikeskustelu pisti mietityttämään asioita yllättävänkin monelta kantilta. Tässä ja nyt veikkaan, olen itse asiassa aika varma, että tuskin tulen tämän päivän työpanokseen kuluttamaan yhtä paljoa aivosolujani, kuin tuon asian miettimiseen, että miltä naisen kuseminen kuulostaa.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jos taas keskitytään puhtaasti tekniseen suorittamiseen, niin pilluun viedyllä jäykistyneellä siittimellä kuseksiminen on erinomaittain hankalaa. Tavattomasti pitää tuolloin irvistää ja ähistää jotta edes vaatimattoman noron saisi liikkeelle.

Minä olen epäilemättä tylsä ja tavanomainen ja mielikuvitukseton ja kaikkea muuta vastaavaa, ja myönnänkin nuo, mutta silti. Tuossa tilanteessa ei kyllä juurikaan tule mieleen, että taidanpa tässä vähän kusaista. Irvistelyä ja ähistämisiä kyllä tapahtuu, mutta muista syistä.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ah niitä aikoja. Minun nuoruudessani katsottiin Pokémonia. Se oli mahtavaa aikaa se.

Nuoruudesta ei ole paljoa aikaa, ensi viikolla tulee ikää mittariin vasta 17 vuotta.

TPS muuten otti kivasti turpaan.

Ei kai tässä muuta tällä erää.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ah niitä aikoja. Minun nuoruudessani katsottiin Pokémonia. Se oli mahtavaa aikaa se.

Nuoruudesta ei ole paljoa aikaa, ensi viikolla tulee ikää mittariin vasta 17 vuotta.

TPS muuten otti kivasti turpaan.

Ei kai tässä muuta tällä erää.

Minunkin nuoruudessani Marko Tuulola hävisi Kerhossa Tupsille finaaleissa.

Katsottiin Nikke Knattertonia ja sitä toista sarjaa, taisi olla Melrose Place.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Minä katsoin pelkästään pokea. Tai no Baywatchia kanssa, mutta sehän olikin melkein pokea. Tai ainakin Pamela oli poke. Suosikista leikattu kuvakin oli vessassa aina mukana. Siis Pamelan kuva. Arvaatte varmaan loput?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olipa todella miellyttävää viettää iltaa ystävien kanssa mutta näin jälkikäteen, kuin myös paikanpäällä tuli todettua, että kaikkea snapseja ne siellä Tanskanmaalla tulevatkin juoneeksi. Oli omassa kodissa ihan korkattava korkkaamaton pullo kylmässä ollutta kuohuviiniä, jotta sain huuhdottua suustani pois sen mitä kammottavimman snapsinmaun. Kaikkea ne siellä Tanskassa suuhunsa kumoavatkin, ei siis mitään sellaista jota ihmiset voivat juoda. Hulluja ne tansklaiset!

vlad.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Minulla on erittäin hatarat muistot niistä ajoista, kun olin itse tuon ikäinen. Luultavasti tein jotain idioottimaista.

Muistan muuten vieläkin sen erään päivän, jolloin tuli tieto Tšernobylin onnettomuudesta ja hälytyksiä alkoi kuulua.
Toinen lapsuuteni varhaisimpiin hetkiin ajoittunut muistikuva puolestaan on Mirin (avaruusasema, jonka hajoamista oli kiva seurata kautta sen olemassaolon) ylilento joskus 80-luvun loppupuolella. Muistan, että oli todella pimeää, mutta en ihan tarkkaan muista vuodenaikaa. Kylmä ilma kuitenkin. Puolet naapurustosta (Keravalla asuin tuolloin) oli kerääntynyt katsomaan samaa ihmettä ja noin viitisen minuuttia myöhemmin koko show oli ohi.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistan kun Janecky veti eikorkeallamailla ratkaisumaalin neljännessä finaalissa. Voi sitä riemun rajaa! Tuo tapahtuma on piirtynyt verkkokalvoihin niin lujaa, että tuskin koskaan lähtee pois. Ja hyvä niin.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Media uutisoi käänteispsykologiaa käyttäen valkoisten tekemistä murhista jotka kääntyvät etnisen taustan mainitsemattomuudella mustien syyksi. Tästä tulee vaikutelma siitä, että maahanmuuttajat tekevät suurimman osan raiskauksista ja murhista yms. Media mustamaalaa ja levittää propagandaa somaleista, kenialaisista, turkkilaisista ja kaikista ilman että kukaan edes huomaa sitä. Se ei edes ole rasismia, koska yhdessäkään uutisessa ei kiihoteta kansanryhmää vastaan.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tuohon Sambovaisin kirjoitukseen liittyen, pari viikkoa sittenhän uutisoitiin välikohtauksesta pääkaupunkiseudulla. Joku teiniporukka oli riehunut bussissa, ja esittänyt siinä samalla rasistisia solvauksia bussikuskia kohtaan. Oliko tilanteessa maahanmuuttajanuoret kantasuomalaisen bussikuskin kimpussa, vai kantasuomalaiset nuoret maahanmuuttajabussikuskin kimpussa? Lukemassani uutisessa asiaa ei kerrottu, mutta jotain voi päätellä siitä, ettei asiasta mehusteltu monikulttuurisuus-keskustelussa.

Mahtoiko tuo bussikuski edes hymyillä...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Meidän joukkueessa eräs peluri teki ensimmäisessä ottelussaan 4+0 jonka jälkeen veti 20 ottelua ilman pisteitä, lopetti jääkiekon ja siirtyi sählyyn. Aika helevetin erikoista!

EDIT: ja kun kerran kysyitte niin ISH voitti joukkueen sisäisen pistepörssin, 20 ottelussa 20+14=34.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Meidän joukkueessa eräs peluri teki ensimmäisessä ottelussaan 4+0 jonka jälkeen veti 20 ottelua ilman pisteitä, lopetti jääkiekon ja siirtyi sählyyn. Aika erikoista.

EDIT: ja kun kerran kysyitte niin ISH voitti joukkueen sisäisen pistepörssin, 20 ottelussa 20+14=34.

Hieno mies ja varmasti kova paneen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokeri-fanit odottavat pippeli pystyssä Teemua. Minä olen tehnyt yhdessä virallisessa jääkiekko-ottelussa yhdeksän maalia. Odottaisivat siis minua.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jokeri-fanit odottavat pippeli pystyssä Teemua. Minä olen tehnyt yhdessä virallisessa jääkiekko-ottelussa yhdeksän maalia. Odottaisivat siis minua.

Hienompi homma, ei muuta kuin soittoa Ilmalaan! Itse olen tehnyt virallisessa aikuisten jääkiekko-ottelussa 12 pistettä (4+8), voin skannata pöytäkirjan jos joku haluaa :D

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

Hienompi homma, ei muuta kuin soittoa Ilmalaan! Itse olen tehnyt virallisessa aikuisten jääkiekko-ottelussa 12 pistettä (4+8), voin skannata pöytäkirjan jos joku haluaa :D

Ootte näköjään kumpikin jossain vaiheessa pelanneet meidän porukkaa vastaan. Mulla muuta.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jollain tavalla liikuttavaa, kun nyt jopa Suomen Pienyrittäjien puheenjohtaja on kovasti huolissaan nuorten syrjäytymisestä (esittäessään siinä sivussa työntekijöiden lakisääteisen työsuhdeturvan poistamista). Onkohan millään teemalla ratsastettu tässä pölhöpopulismin luvatussa maassa yhtä paljon?

Saatanan tunarit!

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jatkoajan tissiasiantuntijat ovat taas koolla Big Brother-ketjussa. Mikäs siinä, jos aihe noin kiinnostaa. Itse tyydyin lukaisemaan vain ne kohdat, joissa mainittiin Leina.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jollain tavalla liikuttavaa, kun nyt jopa Suomen Pienyrittäjien puheenjohtaja on kovasti huolissaan nuorten syrjäytymisestä (esittäessään siinä sivussa työntekijöiden lakisääteisen työsuhdeturvan poistamista). Onkohan millään teemalla ratsastettu tässä pölhöpopulismin luvatussa maassa yhtä paljon?

Saatanan tunarit!
Nuorten syrjäytyminen. Vanhustenhoito. Siinäpä vaaliteemat!

Huvittavaa, kun noilla tyypeillä jotka tuosta nuorten syrjäytymisestä puhuu ei selväsi ole minkäänlaista käsitystä sen syistä/siitä miten ongelmaa voisi hoitaa. Hohhoi, kyllästyttää koko aihe kun keskustelu on tyyliin "pitäs vaan mennä ulos ja tehdä asioista"... no shit? nämä nuoret ei sitä vissiin itse tajunneet?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy