Oikea olkapääni leikattiin viime viikolla, ja oikealla kädellä ei saa nyt noin kuukauteen tehdä mitään. Ei ole elo vasurin kanssa kyllä samanlaista. Parempia aikoja odotellessa.
No hyvää kannattaa odottaa, niinhän ne sanoo.
Oikea olkapääni leikattiin viime viikolla, ja oikealla kädellä ei saa nyt noin kuukauteen tehdä mitään. Ei ole elo vasurin kanssa kyllä samanlaista. Parempia aikoja odotellessa.
Et kuitenkaan runkannut tai tehnyt muuta tuhmaa? Pelkästään katsoit vain?
Tällä kertaa tyydyin vain katseluun. Liikaa porukkaa ympärillä.
Helpoin ja kestävin aasinsilta - sekä samalla matlockmainen looginen selitys tapahtuneelle - on se, että ko. nimimerkki on itsekin nainen. Case closed.Koitin keksiä tuosta "asettamassa pihtejä oikein maukkaan näköisen piirakan ympärille" -kohdasta jotain hauskaa aasinsiltaa siihen, että alwahla olisi runkannut farkkupersettä katsoessaan, mutta ei siitä oikein sellaista saa.
Helpoin ja kestävin aasinsilta - sekä samalla matlockmainen looginen selitys tapahtuneelle - on se, että ko. nimimerkki on itsekin nainen. Case closed.
Ikävä tuhota unelmasi, mutta olen mies.
Sanot noin vain koska et halua yv-laatikkoasi täyteen viesteistä, joissa sinua pyydetään kahville tai kaljalle.
No niin, kiva että paljastit minut.Sanot noin vain koska et halua yv-laatikkoasi täyteen viesteistä, joissa sinua pyydetään kahville tai kaljalle.
Pillu sihisee kustessa. Varma tieto.
No niin, kiva että paljastit minut.
Siis jos sinä kuset jonkun pilluun? Pissaleikit eivät ole minun makuuni suuntaan tai toiseen, joten jätän sihinän vesihiidelle hississä.
En voi kertoa sitä, koska tällöin muutama nimimerkki tulee syyttämään minua vitsin selittämisestä ja täten muiden mielipiteiden määrittelystä.
Minusta pilluun kuseminen on jossain määrin moraalitonta.
Kerran on lipsahtanut, muistaakseni. Kännissä toki ja liraus vain, mutta sekin vissiin lasketaan?
Liioittelua. Pillun kustessasihiseminen kuuluu usein hyvin voimallisena suljetunkin wc-oven takaa.Viimeisen vaihtoehdon viihdearvo tietysti kasvaa siitä ajatuksesta, että kuullakseen sihinän täytyy oman korvan olla riittävän lähellä sihinäntuottajaa. Ja jos korva on riittävän lähellä, niin silloin on myös naama, ja ilman hazmat-pukua ei voi välttyä roiskeilta, koska naiset eivät osaa virtsata lähietäisyydeltä yhtä siististi ja täsmäkaarena kuin miehet.
Liioittelua. Pillun kustessasihiseminen kuuluu usein hyvin voimallisena suljetunkin wc-oven takaa.
Joko kuuloni on kovasti hyvä tai sinun huono, mutta kusisihinää olen kuullut lukemattomissa yhteyksissä läpi vuosikymmenten. Luultavasti kuulen lopun ikääni. Nimittäin arvelen, ettei pillukusen sihinä ole verrattavissa esimerkiksi heinäsirkan siritykseen. Siitähän sanotaan, etteivät ikäihmiset enää välttämättä kuule heinäsirkkain takaraajahankausääniä, johtuen äänen korkeasta taajuudesta.
Se on vähän niin, että kun joku asia syöpyy lähtemättömästi mieleen, niin se myös siellä pysyy. Pillun kusisihinä on näitä asioita, sitä ei vaan unohda. Yön hiljaisina tunteina olet kuulevinasi kaukaista suhinaa. Uni ei tule silmään, yrität ajatella jotain muuta. Ei onnistu.Joko kuuloni on kovasti hyvä tai sinun huono, mutta kusisihinää olen kuullut lukemattomissa yhteyksissä läpi vuosikymmenten. Luultavasti kuulen lopun ikääni.