Eittämättä sinulla lienee kokemusta näistä eniten ja ollet näin ollen paras arvioimaan ulkonäön tuollaiseksi.Kylläpä näyttää Urpilaisen Jutta uutiskuvissa todella saaneen ja juoneen näköiseltä lähiöbaarin kantaruusulta.
Eittämättä sinulla lienee kokemusta näistä eniten ja ollet näin ollen paras arvioimaan ulkonäön tuollaiseksi.Kylläpä näyttää Urpilaisen Jutta uutiskuvissa todella saaneen ja juoneen näköiseltä lähiöbaarin kantaruusulta.
Ihmettelin äsken että mitä rapinaa kuuluu ikkunan luota ja menin kurkistamaan. Orava kurkisti takaisin. Hetken siinä tuijoteltiin toisiamme, sitten orava jatkoi matkaansa. Hassu otus.
Flunssaa on nyt liikkeellä, mutta onko liikkeellä jotain erityisen kevyttä flunssaa?
Mulle tuli pari viikkoa sitten tuollainen flunssa ja vasta nyt keskiviikkona nosti kuumeen. Sitäkään ei missään vaiheessa paljoa ollut, mutta pari päivää olin saikulla. Nyt alkaa taas olemaan vähän terveempi olo.
Flunssaa on nyt liikkeellä, mutta onko liikkeellä jotain erityisen kevyttä flunssaa? Kohta viikon ollut pieniä flunssan oireita ja joka päivä olen odottanut, että nyt tulen kipeäksi mutta sama olo jatkuu. Pientä karheutta ja limaneritystä kurkusta, nuhaa ei ole, jäseniä särkee hieman ja välillä vilunväreitä, ajoittain jopa pientä lämmön tuntua. Aina ennen kun flunssa on tullut niin se on tullut kunnolla, tällaista ei ole tullut ennen vastaan. Ei nyt jaksais mitään mykoplasmaa...
Nenän edessä iso kupillinen lakkarahkaa, on muuten hyvää! Lakkojen kerääminen on aika hikistä hommaa, mutta lopputulos vaikkapa maukkaan rahkan muodossa on vaivan arvoista.
Jösses, mies pyydysti hirviöhauen 5-metrisellä atraimella.
Taas mentiin innoissaan klikkaaman, josko joku olisi napannu parimetrisen ja kymmeniä kiloja painavan hauen. Mutta todellisuus olikin 126 cm pitkä ja 13,4 kiloa painava jötkäle.
Voisi ehkä tuota hirviö-sanan käyttöä vähän pohtia, kun puhutaan hauista. Saa taas sen käsityksen, että hauki on karmea veden pinnan alla ihmislapsia vaaniva peto.
IS kertoi tämän hienon uutisen, jonka teillekin iloksennen linkitin.
Niin no, onhan toi nyt aika saatanan iso hauki. Tiedä mitä plasmanlaajentajaa vetänyt. Ja varmasti voi aiheuttaa pientä pelon ilmapiiriä lapsiperheessä. Itse asiassa minäkin olisin aika kusessa, jos tuollainen lähtisi sukeltaessa uimaan kohti. Eli oikein uutisoitu.
Jösses, mies pyydysti hirviöhauen 5-metrisellä atraimella.
Taas mentiin innoissaan klikkaaman, josko joku olisi napannu parimetrisen ja kymmeniä kiloja painavan hauen. Mutta todellisuus olikin 126 cm pitkä ja 13,4 kiloa painava jötkäle.
Voisi ehkä tuota hirviö-sanan käyttöä vähän pohtia, kun puhutaan hauista. Saa taas sen käsityksen, että hauki on karmea veden pinnan alla ihmislapsia vaaniva peto.
IS kertoi tämän hienon uutisen, jonka teillekin iloksennen linkitin.
Olenko sitten yksin mielipiteineni, mutta mieluummin kohtaan 13,4 kiloisen hauen ollessani pulikoimassa kuin esim. vihaisen hirven marjametsällä.
Olet.
Itse kohtaan mielummin vihaisen hirven. Se ei pure läheskään yhtä pahasti ja sitä on helpompi mennä metsässä karkuun kuin haukea vedessä.
Että silleen...