Räikkösen Kimi ainakin on kerran myöntänyt käyneensä.
Käykö naiset muka kakalla?
Pamela Anderson ei ainakaan parikymmentä vuotta sitten käynyt.
Räikkösen Kimi ainakin on kerran myöntänyt käyneensä.
Käyko "julkkikset" muka paskalla?
Kakkoskerralla kakkoseen velttona? Jos muistan ja yhdistän oikein, niin sama nimimerkki on ilmoittanut tällä palstalla hankkineensa miesten välisistä takatuuppaushommista oikein omakohtaista kokemusta.Muuan tämän palstan nimimerkki, joka viittaa isoon mulkkuun, on lähetellyt minulle jo useiden kuukausien ajan aina silloin tällöin (yleensä aamuyöllä) yksityisviestejä, joissa hän ensin kertoi, että kuinka hän haaveilee kolmannesmetrisen "suonikkaansa" työntämisestä perseeseeni. Seuraavalla kerralla hän mainitsi haaveilevansa "neljännesmetrisen suonikkaansa" työntämisestä perseeseeni. Mitä on tapahtunut, 8,33 cm on häipynyt!
Niin, siis hänen tyylinsä on haparoiva ja vietävissä oleva. Kyllähän tuon huomaa, eikä siitä mitään myötähäpeää synny, kun sen tajuaa. Vähän sama kuin jonkun Leikolan kanssa. Sun pitää vain ostaa uusi huumorintaju.
Mutta en kyllä jaksaisi tästä tässä ketjussa.
Mun mielestäni se yleensä toimiin. En kyllä aina sen jutuille sen enempää lämpene, mutta siinä määrin kuitenkin, ettei ne muutamat epäonnistuneet jutut haittaa. Mutta kukin toki makunsa mukaan, eikä siitä tarvitse tykätä.Pirjo Heikkilän komiikan ongelma on siinä, että hän yrittää näyttää siltä, että olisi haparoiva ja vietävissä oleva, mutta ei valitettavasti onnistu siinä riittävän hyvin. Tästä syntyy hauskuuden sijaan myötähäpeä, en minä sille mitään mahda. Ero on hiuksenhieno, mutta niinhän se usein on aidon ja taitavasti tehdyn väärennöksen välillä.
Kuin myös.Sitäpaitsi huumorintajuani ei edes myydä normikuluttajille, se on mittatilauksena käsin tehty yksittäiskappale vain minua varten.
Muuan tämän palstan nimimerkki, joka viittaa isoon mulkkuun, on lähetellyt minulle jo useiden kuukausien ajan aina silloin tällöin (yleensä aamuyöllä) yksityisviestejä, joissa hän ensin kertoi, että kuinka hän haaveilee kolmannesmetrisen "suonikkaansa" työntämisestä perseeseeni.
Se on pojat melkonen ukonilma taas. Muutaman tunnin ajan on tullut vettä sitä tahtia että äänen perusteella täällä on vähintään niagaran putoukset lähistöllä. Ja kyllähän tuo aika hienoa valoshowtakin aina välillä esittelee.
Pahalta näyttää miehenkin kainalokarvat. Esim. keihäänheittäjillä pistää pahasti silmään.
Ja missä vaiheessa ihminen alkaa olla liian vanha harrastamaan bailausta?
Nykäsen Matti ratkesi juomaan kahden vuoden tauon jälkeen. Susannakin jätti.
Edellisestä viestistä tulikin mieleen juttu, jonka luin aiemmin kesällä. Joku Lycerius niminen kaveri on pelannut 10 vuotta samaa civilization II peliä, ei siis pelkästään kyseistä peliä, vaan samaa "tehtävää".Ei välttämättä kovin nautinnollista enää tuossa vaiheessa, mutta kukin tavallaan.