:)
Tää nyt on ehkä kaikkien aikojen naurettavin otsikko! Veikkaanpa, että toi avaus on kirjoitettu Haagan ammattikoulun atk-luokassa?
Muutenkin oikein säälittää, jos tolla kylmäksi ajelulla tarkoitetaan jotain uusia kostomielessä tehtyjä polvitaklauksia! Jos HIFK:ssa on yhtään munaa, niin toi kuitti tehdään nykyisellä miehistöllä ja reilusti nyrkein!
Ja sitten tosta itse niitistä... siis mun näkemän mukaan se ei täyttänyt minkään törkeän polvitaklauksen kriteerejä. Ehkä toi kymmenen ottelun panna on kuitenkin ihan oikein!
Mun mielestä Sihvonen lähti hakemaan avojääntaklausta ja Ruutu yritti väistää. Tuomon väistöliike tuli kuitenkin liian myöhään ja Ruudun jalka osui ohi ajaneeseen Sihvoseen. Kaverin lähettämästä klipistä katsoin niitin pari kertaa hidastettuna ja polvitaklauksella tyypillisiä (luistimien etäisyys 1,0 m) ei todellakaan ollut etsimälläkään nähtävissä. Myöskin Sihvosen olkapää oli selvästi lähempänä Ruutua kuin jalka. Selvästikin Sihvonen yritti puhdasta avojään pommia ja todella huonosta tuurista johtuen kävi miten kävi. Tapaus oli tottakai valitettava niin kuin kaikki loukkaantumiset mutta mielestäni taklaus ei ollut törkeä vaan aiheutui Ruudun väistöyrityksestä.
Nyt rupeaa kyllä sm-liigalta menemään uskottavuus, kun siitä Vopat episodistakin annettiin penaltia. Lukekaa mun aikaisempi viesti perusteluineen.
Samoin tämä case Nikke oli kyllä osittain Niken omaa syytä! Ei kai kukaan itsevaiston omaava pelaaja mene laitaan selvässä kumarassa! Ok, se Hentusen pommi tuli ehkä vähän takaviistosta, mutta tollaisia nähtiin pelissä puolin ja toisin muutamia. Eniten ehkä *ituttaa se, että pelikiellot ja rangaistukset korreloi aina sitä, loukkaantuiko pelaaja vai ei. Jotenkin vaan tuli mieleen, että #6 pelaa yksinkertaisesti väärässä sarjassa.
Ja ok, se AJ:n juttu oli ihan selvä korkea maila ja siitä kuuluukin saada penaltia.
Mutta jos sille kostolinjalle nyt lähdetään, niin se pitäisi tehdä miehekkäästi nykyisellä kokoonpanolla ja reilusti nyrkein. Kuitenkin olen 99 % varma, että seuraava kohtaaminen 30. päivä tulee olemaan siistiä ja varovaista peliä.
ps. Zemppiä Tuomo! Eniten mua ehkä huolestuttaa, että rupeaako jo toinen vakava polvivamma väkisinkin muuttamaan pelityyliä varovaisempaan suuntan?