Ja Piällikkökin lähti penkin takaa.Hurjaa tuo että Jukurit menetti 15 parhaasta pistemiehestään 14. Joku 17 pisteen pakki ainoa joka jäi top15-pelaajista Mikkeliin.
Kyllä siitä ääntä tulee, älä pelkää hiljaisuutta päivisin.Hiukan mietityttää näin etukäteen kun täällä missä asun kerrostalossa niin tullaan vaihtamaan kaukolämpö maalämpöön. Minulle itselleni hieman vieraampia asioita nämä mutta äsken olin infotilaisuudessa mikä järjestettiin tuossa kerrostalojen pihalla osakkeen omistajille ja asukkaille.
Mitä olin ymmärtäväni ja muistavani niin noin syyskuun puolivälissä alkaa poraukset. Niistä voi tulla jonkun verran meluhaittaa vaikka suurin osa äänestä on maan alla.
Kärköläläisen kerrostalon kaikki 26 vuokra-asuntoa ovat olleet ilman lämmintä vettä heinäkuun alusta asti.
Asukkaiden mukaan vuokraisäntä, taloyhtiön omistaja, on luvannut kerta toisensa jälkeen asian hoituvan, mutta mitään ei ole tapahtunut. Asukkaat ovat turhautuneita siihen, että rehellisiä vastauksia ei tule, eikä omistaja välttämättä vastaa viesteihin ollenkaan.
Siis hetkinen. Postimerkki lähetettiin kaverillesi, mutta hait sen pois, koska kaveri ei suostunut maksamaan, vai? Yritän ymmärtää siis tätä kuviota. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten kaverisi perustelee maksamattomuutta?Lähetti postilla kamulleni ja hain sieltä pois, sovittiin hinta ja kamu ei nyt suostu maksamaan koko paskaa.
Ei, näytin kuvaa Nato-merkistä ->Siis hetkinen. Postimerkki lähetettiin kaverillesi, mutta hait sen pois, koska kaveri ei suostunut maksamaan, vai? Yritän ymmärtää siis tätä kuviota. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten kaverisi perustelee maksamattomuutta?
Ihmiset osaavat kyllä olla outoja. Kuka jaksaa heittäytyä noin hankalaksi 10 euron tähden.
Miksi Scooter-soosia ole missään?No hitto kun Rolling Stones -kastikkeita ei löytynyt mistään. Pakko oli tyytyä näihin Motörhead bbq-kastikkeisiin. Leppävaaran Cittarissa eurolla. Selkä vääränä nyt kantelen näitä kotiin.
No jos laihduttaa. Mä taas vetäsin pari tuntia sitten kahdeksan täytteen pizzan.Tilasin kebabin salaatilla. Tuplalihalla. Kotiinkuljetuksella. Mikähän mielenhäiriö kävi tässä
Vähän myöhässä tulee, mutta tilaustasi odotellessasi ehdit hyvin keittämään vaikka riisin siihen kylkeen. Itse otan poikkeuksetta aina tuplalihalla ja salaatilla, ei tule sellaista ähkyä aterioinnin jälkeen.Tilasin kebabin salaatilla. Tuplalihalla. Kotiinkuljetuksella. Mikähän mielenhäiriö kävi tässä
Mitä, etkö sinä jo eilen käynyt kaljaostoksilla ja huomannut että alv-verokanta muuttui 25,5 prosenttiin eli nosti hintoja.Konkurssi! Katastrofi! Lidlin punainen oli kallistunut sentillä.