Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Audioslavella on yks hyvä biisi, vaikka kova rosteri. Show me how to live.
Eikä ole edes avautumisketju.
Eikä ole edes avautumisketju.
Kauhean vanha se on sinustakin tullut. Poikakin jo ton ikäinen.Minä taaseen lähden poikani kanssa päiväristeilylle perjantaina. Auto mukaan ja menoksi. Maanantaina poika sitten meneekin armeijan harmaisiin.
Ja Pearl Jamilla tasan yksi hyvä levy, se eka. Ja voi veljet - se sitten vasta onkin. Miksei muut levyt onnistuneet? Miksi niissä on pääasiassa tyhmiä biisejä?Audioslavella on yks hyvä biisi, vaikka kova rosteri. Show me how to live.
Ja Pearl Jamilla tasan yksi hyvä levy, se eka. Ja voi veljet - se sitten vasta onkin. Miksei muut levyt onnistuneet? Miksi niissä on pääasiassa tyhmiä biisejä?
Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!7/8
Vähän alkoi tänään jo työväsymys näkymään allekirjoittaneella otteissa. Jokunen moka tulikin tehtyä tänään kassalla mutta ei onneksi mitään kuolemanvakavaa.
Huomenna pistetään sit vihdoin tämä kahdeksan päivän ja yhteensä 54 työtunnin mittainen työputki pakettiin. Ei se kahdeksan jäljellä olevaa tuntia enää tässä vaiheessa tunnu niin isolta urakalta, kun on jo kokonainen viikko ilman vapaapäiviä paiskittu duunia.
Mitä huomiseen iltaan tulee, onneksi jääkaapissa on olutta :)
No nyt en ainakaan halua kertoa!!Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!
Jos ovella ei ole kieltoa yksi- ja kaksisenttisille niin maksa mieluummin niillä!Kerrohan minkä puljun kassalla olet niin tulen maksamaan ostokseni viisisenttisillä!
Kyllä tuonne s-markettiin kelpasi tuossa joku aika sitten kun säästöpossun tyhjensin ja kävin niillä kolikoilla kaupassa.Jos ovella ei ole kieltoa yksi- ja kaksisenttisille niin maksa mieluummin niillä!
Onneksi hän ei tiedä lakia/asetusta, että kaupan ei tarvi vastaanottaa metallirahoja kuin x-määrä kerrallaan, oliko 20?
Mulle tuli joskus grilliin heti aamulla joku 500mk:n setelin kanssa ostamaan jotain hikistä hampurilaista, oiskos mega mitä hän aina söi, onneks oli eilisillan kassa viel siellä, että pystyi myymään, mutta annoin tuolle vähän vihaisen katseen.Kyllä tuonne s-markettiin kelpasi tuossa joku aika sitten kun säästöpossun tyhjensin ja kävin niillä kolikoilla kaupassa.
Kerran taksia ajaessani asiakas maksoi parin kympin kyytinsä pussillisella kolikoita. En jaksanut alkaa siinä niitä laskemaan ja otin tieten pienen riskin, ettei siinä ole tarpeeksi. Mutta sain viitisen euroa ylimääräistäkin.
Edit: Ja vaihtorahaa joksikin aikaa.
Hyvää viikonloppua.8/8
SEURAAVAT KAKSI PÄIVÄÄ VAPAATA! Ei mul tähän muuta lisättävää.
Onnea! Rapakon takanakin juhlivat sinun syntymäpäivääsi.Minulla on tänään syntymäpäivät. Onnea minä. Kipaisin Lidlissä tarkoituksena hakea niitä punaisia halpoja hyviä Olut -oluita, mutta olivat loppuneet niin piti tyytyä nyt Sandelsiin. Sitähän tuntee itsensä melkein rikkaaksi kuin tuommoisia kalliita litkuja ostellee.
Kiitos! Cruisen Tompalta myös mukava ele näytellä pääosaa Syntynyt 4. heinäkuuta -leffassa.Onnea! Rapakon takanakin juhlivat sinun syntymäpäivääsi.
Onnea, älä sit kaikki ajuo kerralla kun nuorelle ihmiselle pienikin määrä alkoholia voi tehdä tepposet.Minulla on tänään syntymäpäivät. Onnea minä. Kipaisin Lidlissä tarkoituksena hakea niitä punaisia halpoja hyviä Olut -oluita, mutta olivat loppuneet niin piti tyytyä nyt Sandelsiin. Sitähän tuntee itsensä melkein rikkaaksi kuin tuommoisia kalliita litkuja ostellee.