Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 218
  • 66 813

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirvet huomatessani rukoilin, että toivottavasti koirani ei näe niitä. Se kuitenkin huomasi hirvet ja lähti haukkumaan niitä kohti. Pian koira kuitenkin ymmärsi pienuutensa ja palasi minun luo, hirvet perässä.

– Pakoon ei kerta kaikkiaan kerennyt. Sitten tuli monta sorkaniskua ja kävi kipeää. Siinä maassa maatessani ajattelin vain, että nyt lähtee henki. Tästä ei hengissä selviä.

Vanha kunnon ”yksi soittaa suutaan ja toinen kantaa seuraukset” -tilanne. Varmaan ollut kyse juuri sellaisesta stereotyyppisestä pikkukoirasta, joka tykkää räksyttää omistajan jalkojen takaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

Vanha kunnon ”yksi soittaa suutaan ja toinen kantaa seuraukset” -tilanne. Varmaan ollut kyse juuri sellaisesta stereotyyppisestä pikkukoirasta, joka tykkää räksyttää omistajan jalkojen takaa.
Onkohan hauvelin nimi Jere.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Homma, joka lukeutuu vittumaisempien tehtävien joukkoon eli varastokopin muutto oli taas edessä, tosin kyseessä on vain väliaikainen siirto, koska kyseisessä paikassa suoritetaan remontti. Neljän neliön koppiin mahtuu yllättävän paljon kamaa ja suoraan sanottuna pelkkää roskaa, kun tuon kyseisen kopin tavaroiden haltijana on oma äitini, joka täyttää hoarder -määritelmän sataprosenttisen tarkasti. Mitään ei saa heittää pois, vaan kaikki kamat täytyy säilyttää, jonka vuoksi kopista löytyy ainakin viiden pöydän pöytälevyt jalkoineen päivineen sekä erinäinen kokoelma jämäpaloja vanhoista Ikean hyllyköistä.

Kroppa on aika hajalla tällä hetkellä, sillä jouduin käytännössä yksin suorittamaan siirron tai ainakin osan siitä, koska äitini on sairas vanha ihminen, jolla on lisäksi ärsyttävä tapa jäädä seisoskelemaan keskelle käytävää, kun yrittää kuskata tavaroita kopista pois ja koska hän katsoo velvollisuudekseen varmistaa sen, että hän näkee jokaisen tavaran, jota olen siirtämässä. Onneksi suurin osa hommasta on tehty ja vaikka huomenna menee taas pari tuntia loppujen kamojen siirtämisessä, ollaan jo voiton puolella. Juuri tällaisissa tilanteissa sitä toivoisi, että vanhempani olisivat saaneet vielä toisen pojan, jota olisi voinut käyttää kuormajuhtana.
 
Viimeksi muokattu:

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Haluis vaan nukkua mutta ei sitten vaan väsytä tippaakaan. Nukkuminen on niin jees.
Haluis vaan upota tohon patjaan, laittaa peitto päälle ja sanoa hyvää yötä. Heräis sit joskus kun huvittaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nukkuminen on niin jees.
Haluis vaan upota tohon patjaan, laittaa peitto päälle ja sanoa hyvää yötä. Heräis sit joskus kun huvittaa.
Sanoitit jotenkin hyvin miltä minusta välillä tuntuu. Kun haluaisi vain käpertyä rullalle ja nukkua pois. Minä en koskaan ole halunnut tappaa itseäni... muuta kuin joskus kännissä enkä silloinkaan varmaan ollut kovin tosissani. Mutta usein ajattelen että olisi hyvä vain nukkua pois. Kun elämä on niin rasittavaa ja vaatii minulta niin paljon jaksamista ja yrittämistä tehdä oikein.

Ja kyllä minä tiedostan että minulla on asiat hyvin. Perhe, koti, työ, harrastuksia ja ystäviä eikä suurempia terveyshuolia. Eikä taloushuolia ole. Olen näistä tyytyväinen, joskus jopa onnellinen. Kolikon toinen puoli on se että elämä rasittaa minua joskus paljonkin. Olen kirjolla. Se kuormittaa minua (tai se miten koen elämän). Ja ahdistuneisuushäiriö kiusaa minua välillä. Ja nyt traumaperäinen stressihäiriö aiheuttaa ongelmia. On päiviä kun vain haluaisi nukkua ja iltoja joina toivoo ettei aamulla herää. Vaikka tajuaa että se tekisi monista surullisia. Mutta luonnollinen kuolema oli pako tästä elämästä...

En tiedä mitä enää sanoa. Olen varsin sekava paletti elämää ja siihen väsymistä....
Jaksamista sinulle kuitenkin!
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Sanoitit jotenkin hyvin miltä minusta välillä tuntuu. Kun haluaisi vain käpertyä rullalle ja nukkua pois. Minä en koskaan ole halunnut tappaa itseäni... muuta kuin joskus kännissä enkä silloinkaan varmaan ollut kovin tosissani. Mutta usein ajattelen että olisi hyvä vain nukkua pois. Kun elämä on niin rasittavaa ja vaatii minulta niin paljon jaksamista ja yrittämistä tehdä oikein.

Ja kyllä minä tiedostan että minulla on asiat hyvin. Perhe, koti, työ, harrastuksia ja ystäviä eikä suurempia terveyshuolia. Eikä taloushuolia ole. Olen näistä tyytyväinen, joskus jopa onnellinen. Kolikon toinen puoli on se että elämä rasittaa minua joskus paljonkin. Olen kirjolla. Se kuormittaa minua (tai se miten koen elämän). Ja ahdistuneisuushäiriö kiusaa minua välillä. Ja nyt traumaperäinen stressihäiriö aiheuttaa ongelmia. On päiviä kun vain haluaisi nukkua ja iltoja joina toivoo ettei aamulla herää. Vaikka tajuaa että se tekisi monista surullisia. Mutta luonnollinen kuolema oli pako tästä elämästä...

En tiedä mitä enää sanoa. Olen varsin sekava paletti elämää ja siihen väsymistä....
Jaksamista sinulle kuitenkin!
Ymmärrän sua ihan täysin!
Sitä itsekkin toivoo usein että voisi vaan paeta tai kadota johonkin. Jaksamisia ja voimia sulle ja pidä hyvä viikonloppu <3
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
"Muutto" suoritettu ja nyt olo on aikas raukea. Luultavasti ainakin pari viikkoa voi ottaa rennosti ennen kuin edessä on taas siirtoruljanssi.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Mulla olis ihan helvetisti tehtävää mutta ehkä kaikki mun velvollisuudet vaan katoaa jos en ajattele niitä <3
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Juuri kotiuduttu ja elämän ensimmäinen kolmen kimppa koettu. Ja kyllä, allekirjoittanut sekä kaksi muutaman vuoden vanhempaa daamia.

Ei muuten homma mene ihan kuin aikuisviihde-elokuvissa. Ainutlaatuinen kokemus silti.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juuri kotiuduttu ja elämän ensimmäinen kolmen kimppa koettu. Ja kyllä, allekirjoittanut sekä kaksi muutaman vuoden vanhempaa daamia.

Ei muuten homma mene ihan kuin aikuisviihde-elokuvissa. Ainutlaatuinen kokemus silti.
Hmm, kerro lisää. Tapahtuiko spontaanisti vai oliko suunniteltu? Kuka tuli ensin?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hmm, kerro lisää. Tapahtuiko spontaanisti vai oliko suunniteltu? Kuka tuli ensin?

No olipas nyt class act lähestyminen. Tähän huumorivaraus.

Baarissa kohtasin ensimmäisen tapauksen, bondattiin ja kaverinsa saapui paikalle. Siitä sitten iltaa joka päättyi odottamattomasti toisen luokse.

Nyt olisi toinen pyytämässä yöksi tänään vielä. Joo, saattaa vaatia pohtimista.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt olisi toinen pyytämässä yöksi tänään vielä. Joo, saattaa vaatia pohtimista.

Itsekeskeisenä lainattava omaa viestiä ja todettava ettei vaatinut pohtimista.

Sen voin taata että tällaisissa merkeissä ei allekirjoittaneelta uutta infoa tule(höhö). Elämä yllättää joskus näin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Fidel Castro käytti Rolexin kelloja, kahta samassa kädessä. Kummasti kapitalistisen hapatus kelpasi, rusinat pullasta jne.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tosi kiva mennä harjoitteluun. Kävellenkin oli vaikeaa pysyä pystyssä.
 

Liitteet

  • 20240318_094310.jpg
    20240318_094310.jpg
    1,7 MB · kertaa luettu: 96

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Tekis ihan vitusti mieli syödä jotain mutta en sit tiiä mitä söisin :D
Ei ole edes nälkä.
 
Suosikkijoukkue
FC Barcelona
En löytäny sopivaa ketjua, niin pistin sitten tänne.

Meillä on 3 pientä lasta ja tori on ollut kovalla käytöllä, nyt se kuitenkin on muuttunut käyttökelvottomaksi. Onko suositella jotain vastaavaa paikkaa?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuleeko teillä usein hirveä himo kirjoittaa sellainen provo, jolla melko varmasti tulisi pelikieltoa? Kuitenkin järki sanoo, ettei se olisi sen arvoista. Mulla olis tosi oivaltava mielessä Liigan kyseenalaisten taklausten ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös