Ilmeisen kova tälli. Noin pitkän tajunnan- tai muistinmenetyksen jäljiltä kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin.Kun törmäät vanhaan työtoveriin illalla ja sitten huomaatkin yhtäkkiä, että kello on 03:15...
Ilmeisen kova tälli. Noin pitkän tajunnan- tai muistinmenetyksen jäljiltä kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin.Kun törmäät vanhaan työtoveriin illalla ja sitten huomaatkin yhtäkkiä, että kello on 03:15...
Tai lopettaa se juominen, mikä nyt on se tavoite.Ilmeisen kova tälli. Noin pitkän tajunnan- tai muistinmenetyksen jäljiltä kannattaa ehdottomasti hakeutua lääkäriin.
Nyt en saanut kyllä yhtään kiinni mitä yrität sanoa?Onko pisteitä missä voisi hiihtolenkin jälkeen saada mustikkakeittoo tai lumumbaa? Sprayaan tähän @pettter Malmi on kuulemani mukaan jo rauhaton.
Yödisko aseman vieressä, joka oli auki aamukuuteen ja jonka panivat tunniksi kiinni siivouksen ajaksi aamulla perkeleet. Alkoholia tietysti ei myyty kuin lupien aikana.
Haha! Omasta mielestäni toi oli ihan selkee. Ja jopa poistin viestistäni ennen lähettämistä kolme kappaletta 80-luvun hulluista vuosista Malmilla. Ei näitä espoolaiset tsennaa.Nyt en saanut kyllä yhtään kiinni mitä yrität sanoa?
Ei ole Malmin kulmat kovin tuttuja ei. Mutta tuskin siellä Epsanjassa pahemmin hiihtolenkkejä edes voi vedellä? Vai Suomessako olet.Haha! Omasta mielestäni toi oli ihan selkee. Ja jopa poistin viestistäni ennen lähettämistä kolme kappaletta 80-luvun hulluista vuosista Malmilla. Ei näitä espoolaiset tsennaa.
Whou whou siellä! Jos Epsanjaan mennään niin on siellä Granadassa eurooppalaisittain kuule isoja mäkiä: Granada ja Sierra huitsin Nevada! Nuo jäähuippuiset vuoret, joita kaipaan ma ain.Ei ole Malmin kulmat kovin tuttuja ei. Mutta tuskin siellä Epsanjassa pahemmin hiihtolenkkejä edes voi vedellä? Vai Suomessako olet.
Oiskos rukarilla, torxilla, kuusiokololla ollut helpompaa?Tein juuri jotain mihin en ole ikinä ennen pystynyt.
Purin vanhan Ikea sängyn pois.
Kokosin tilalle uuden sängyn Ikeasta.
Voitteko uskoa tähän suoritukseen ei tarvittu yhtään alkoholia. Enkä myöskään sanonut koko suorituksen aikana yhtään kirosanaa.
Taidan palkita tämän suorituksen illalla pizzalla ja oluella
Nykyajan gamerit ei kyllä tiedä mitään maailman parhaasta tietokonepelistä jonka Konami julkaisi MSX:lle 1987. Ei ollu huijauskoodeja tai läpipeluuvinkkejä, kaikki piti kalastella muilta pelaajilta, jos sellaiseen sattui törmäämään. Kaksi esinettä en onnistunut koskaan löytämään silloin, mutta olisipa vielä kone jolla voisin pelata tämän videon avustuksella.
Hirvet huomatessani rukoilin, että toivottavasti koirani ei näe niitä. Se kuitenkin huomasi hirvet ja lähti haukkumaan niitä kohti. Pian koira kuitenkin ymmärsi pienuutensa ja palasi minun luo, hirvet perässä.
…
– Pakoon ei kerta kaikkiaan kerennyt. Sitten tuli monta sorkaniskua ja kävi kipeää. Siinä maassa maatessani ajattelin vain, että nyt lähtee henki. Tästä ei hengissä selviä.
Onkohan hauvelin nimi Jere.Hirvi murjoi koiraa ulkoiluttaneen Katja Simulan sairaalakuntoon – poliisi määräsi hirviemän ja vasat lopetettaviksi
Tornion Pirkkiön kaupunginosassa liikkuneita hirviemää ja sen kahta vasaa on yritetty karkottaa alueelta aiemminkin. Poliisi määräsi hirvet lopetettaviksi.yle.fi
Vanha kunnon ”yksi soittaa suutaan ja toinen kantaa seuraukset” -tilanne. Varmaan ollut kyse juuri sellaisesta stereotyyppisestä pikkukoirasta, joka tykkää räksyttää omistajan jalkojen takaa.
Sanoitit jotenkin hyvin miltä minusta välillä tuntuu. Kun haluaisi vain käpertyä rullalle ja nukkua pois. Minä en koskaan ole halunnut tappaa itseäni... muuta kuin joskus kännissä enkä silloinkaan varmaan ollut kovin tosissani. Mutta usein ajattelen että olisi hyvä vain nukkua pois. Kun elämä on niin rasittavaa ja vaatii minulta niin paljon jaksamista ja yrittämistä tehdä oikein.Nukkuminen on niin jees.
Haluis vaan upota tohon patjaan, laittaa peitto päälle ja sanoa hyvää yötä. Heräis sit joskus kun huvittaa.
Ymmärrän sua ihan täysin!Sanoitit jotenkin hyvin miltä minusta välillä tuntuu. Kun haluaisi vain käpertyä rullalle ja nukkua pois. Minä en koskaan ole halunnut tappaa itseäni... muuta kuin joskus kännissä enkä silloinkaan varmaan ollut kovin tosissani. Mutta usein ajattelen että olisi hyvä vain nukkua pois. Kun elämä on niin rasittavaa ja vaatii minulta niin paljon jaksamista ja yrittämistä tehdä oikein.
Ja kyllä minä tiedostan että minulla on asiat hyvin. Perhe, koti, työ, harrastuksia ja ystäviä eikä suurempia terveyshuolia. Eikä taloushuolia ole. Olen näistä tyytyväinen, joskus jopa onnellinen. Kolikon toinen puoli on se että elämä rasittaa minua joskus paljonkin. Olen kirjolla. Se kuormittaa minua (tai se miten koen elämän). Ja ahdistuneisuushäiriö kiusaa minua välillä. Ja nyt traumaperäinen stressihäiriö aiheuttaa ongelmia. On päiviä kun vain haluaisi nukkua ja iltoja joina toivoo ettei aamulla herää. Vaikka tajuaa että se tekisi monista surullisia. Mutta luonnollinen kuolema oli pako tästä elämästä...
En tiedä mitä enää sanoa. Olen varsin sekava paletti elämää ja siihen väsymistä....
Jaksamista sinulle kuitenkin!
On juu odoteltu viimeiset neljä vuotta ja taas tuli vuosi lisää.Kevään pelit on täällä taas, vihdoin! Onhan näitä taas odotettu.