Jotenkin tämä Kaartin jääkärirykmentin kunniakomppanian uniformu on hieno:
Tarjositko asennuskaljat?Asennusaamu. 8:35 soitti hellan tuoja ja 10min myöhemmin kiukaan asentaja. Nyt on uusi hella ja kiuasta asennetaan parhaillaan.
Eipä tullut maanantaina aamukahvin aikaan moinen mieleen.Tarjositko asennuskaljat?
Tämä on vähän samanlainen tieto kuin se, että Joulu on kerran vuodessa. Haisee Forecalta?No nyt mä tiedänkin milloin vietän kesälomaa.
"Juhannuksen jälkeen on tilastollisesti lämpimintä elokuun puoleenväliin saakka".
En olisi ikinä arvannut.
Mitä sitä selittelemään. Menet muiden herrojen kanssa vaan Sturenkadulle saunomaan.Ikeasta ostin tuollaisen sateenkaaren väreissä olevan pienemmän kestokassin ja vaaleanpunaista kylpypyyhettä tuolta vaan pilkottaa kun kassi heiluen käppäilen ympäri kyliä.
Siis miten tätä edes yrittää selittää.
Minä käytän yleensä palasaippuaa, vaan ei auta yksinään sitä poimia, ei kukaan yllätä takaapäin.Noi nykyajan nestesaippuat ei ole yhtä liukkaita käsissä kuin ne entisaikojen palasaippuat niin harvemmin tarvitsee yleisissä saunoissa kumartua niitä nostelemaan.
En tykkää, eikä tykkää rouvanikaan mutta hän haluaa että näen/koen sen. Eiköhän ke-ma riitä Fugea, varmaan tulee jo yliannostus. Loput ensi viikosta Marbellassa.Kuka tykkää mistäkin. Jos tykkäá puhua suomea ulkomailla niin Fuge on parasta.
Itse jätin pipon jo viime viikon puolella.Njaahas, taas se aika vuodesta, kun tuolla ulkona jollain on päällä sortsit ja T-paita ja toisella täysi talvivarustus.
Ei kait talvitakkia tarvinnut tänä talvena kuin joku 10-15 päivää maksimissaan. Keskustaan päin en sillä kertaakaan kehdannut mennä vaan pistin parikin normipaitaa alle. Siis en mitään silkkistä läpinäkyvää kauluspaitaa nyt tarkoita. Tänään pistin tauon jälkeen pitkät kalsarit kun on vähän kuumetta. Joku kaks ja puoli tuntia taisin seisoskella 5-6 eri paikassa tuolla metsikössä ja mietiskellä asioita. Iltajuomat samalla. Mielenterveyttä ja elämyksiä. Nautintoa. Enimmäkseen olin omissa ajatuksisani.Itse jätin pipon jo viime viikon puolella.
Talvitakki seuraava vaihe. Kengät vaihtuivat jo kolmisen viikkoa sitten.