Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Minä tykkäisin, että,tuolla ”ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi” -ketjussa olisi ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi. Niitä olisi kiva katella.
Minä tykkäisin, että,tuolla ”ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi” -ketjussa olisi ehdotuksia Liigan sarjajärjestelmäksi. Niitä olisi kiva katella.
Ilta-Sanomilla oli mielestäni vielä raflaavampi otsikko samasta aiheesta. Voin sieluni silmin kuvitella, kuinka ko. "toimittaja" on hykerrellyt itsekseen keksittyään kyseisen otsikko-oksennuksen.Persilja sieltä sitten paljastui lopulta syyksi. Voimia Raymondille ja muille uhreille.
Raymond Paskan ripulipainajaisen syy selvisi
Yli sata ihmistä sai rajun vatsataudin Etelä-Ruotsin Jönköpingissä kuukausi sitten.www.iltalehti.fi
Aika vähän. Enimmäkseen keskustelua erilaisista maksuista liigaan pääsemiseksi. Toki nämäkin olennainen osa prosessia, mutta ite tykkäisin kyllä äimistellä erilaisia pohdintoja justiinsa minkälaisia sarjoja porukka ehdottelee. Rahakeskustelu voisi olla omassa ketjussaan, tai ihan sama. Ei mun tietty ole ollenkaan pakko käydä siellä mieltäni hapantamassa.Eikö siellä ole? En ole jaksanut katsoa edes.
Haista ite. :)Ensimmäistä kertaa lähes viikkoon tuli nukuttua yli yhdeksän tuntia, mistä suurin kiitos menee melatoniinille. Toki tuli taas kerran herättyä keskellä yötä eli siinä kahden aikoihin, mikä tuntuu muodostuneen jonkinlaiseksi tavaksi minulle, mutta sitä ennen tuli oltua neljä tuntia täysin kanttuvei. En edes muista, milloin viimeksi olen mennyt nukkumaan niin aikaisin kuin menen nykyään eli viimeistään iltayhdeksältä olen nukkumassa. Luultavasti joskus ala-asteella noin on päässyt käymään.
Sellainen rytmi, jossa nukkuminen on sivuseikka. Heräilee 9 maissa (yöheräilyjen määrää en halua edes ajatella), yhdet päikkärit joskus 13-15 välillä, ja heti perään alkaa nukuttaa siinä 22 jälkeen. Ja koko päivä täysi touhu päällä, jossa hiljaisia ja seesteisiä hetkiä ei vain ole. Eli leikkii itsekseen tai osallistaa vanhempansa mukaan leikkeihin. Tai juoksee maanisesti koiran perässä tai ravaa portaita (tuetusti ja valvotusti) ylösalasylösalas. Kovin siis touhukas, sinnikäs ja vähään unimäärään tyytyväinen pikkutintti. Välillä voisi antaa vanhemmillekin armoa. Saa nähdä minkälainen turboahdettu tapaus seuraava on, vai onko täysi vastakohta eli kuten isänsä. :D@444 mikä vuorokausirytmi tuolla teidän taaperolla on? Meillä tuo reilu 1,5 vuotias menee joka ilta nukkumaan siinä 19:30-20:00 välillä. Yöt vähän vaihtelevat, joinakin öinä herää 3-4 kertaa ja otan viereen nukkumaan, kun kyllästyn nukuttamaan ja toisinaan menee kuten viime yönä eli nukkui 19:40-06:50 heräämättä.
Sellainen rytmi, jossa nukkuminen on sivuseikka. Heräilee 9 maissa (yöheräilyjen määrää en halua edes ajatella), yhdet päikkärit joskus 13-15 välillä, ja heti perään alkaa nukuttaa siinä 22 jälkeen. Ja koko päivä täysi touhu päällä, jossa hiljaisia ja seesteisiä hetkiä ei vain ole. Eli leikkii itsekseen tai osallistaa vanhempansa mukaan leikkeihin. Tai juoksee maanisesti koiran perässä tai ravaa portaita (tuetusti ja valvotusti) ylösalasylösalas. Kovin siis touhukas, sinnikäs ja vähään unimäärään tyytyväinen pikkutintti. Välillä voisi antaa vanhemmillekin armoa. Saa nähdä minkälainen turboahdettu tapaus seuraava on, vai onko täysi vastakohta eli kuten isänsä. :D
Ei vielä. Meillä päivähoito on järjestetty au pairin muodossa, 5h/pv, 25h/vko. Mutta ensi syksynä on sitten päiväkodin tai vastaavan vuoro. Ikää tuolla on reilut 1v 4kk. Melkoinen sähköjänis. Tulta ja tappuraa, toisinaan pelkkää hellyyttä ja herkkyyttä. Upea tyyppi.Aikamoista :D ei taida siis olla päiväkodissa ainakaan vielä.
Kieltämättä aika mielenkiintoinen aika olla näin iltapäivällä yödösässä. Eipä siinä, kyllä mäkin muistan sen yhden vapun ja juhannuksen välisen yön.Tässä yödösässä takana on kaks "liha on murha" -tyttöä. Noin muuten mä rakastuisin niihin heti, tai no rakastuinkin jo välittömästi heti paikalla alle aikayksikön. Näkemättä. Mutta miten tässä nyt. Kännykkäkään ei meinaa pysyä käsissä.