Joku punkkiraggari HardCoreBruinssi oli viidennestuhannes tykkääjä viesteihini!!
Ihan vain koska kirjoitin WALK!!
@hooceebruins
@hooceebruins
I walk the line.Joku punkkiraggari HardCoreBruinssi oli viidennestuhannes tykkääjä viesteihini!!
@hooceebruins
Pelkkää schaissee sanois sakemanni. En ymmärrä tätä. Ei vaikuta itseen yövuorotkaan.Kellojen siirto taas edessä, ei itelle mitään isoa haittaa aiheuta, mutta ymärrän jos joku kokee häiritseväksi.
Voi peipponen, ei ole vissiin sääennustetta muistanut vilkaista.Tänään oli lintujen ruokintapaikalla peipponen.
Kyllähän te tiedätte sen lorun...
Kuu kiurusta kesään
Puoli kuuta peipposesta
Västäräkistä vähäsen
Peipposesta ei päivääkään.
Kohta on kesä...
Joo, just tossa paskasäässä mietin, että västäräkkiä ei ole vielä näkynyt. Enkä suosittele niille muuttoa ihan vielä muutamaan päivään.Tänään oli lintujen ruokintapaikalla peipponen.
Kyllähän te tiedätte sen lorun...
Voi paska, miten tuo peipponen meni pääskysen tilalle kohdassa "ei päivääkään". Luulen etten voi syyttää "automaattista oikolukua" vaan ajattelin sitä peipposta jonka näin ruokintapaikalla ja siirsin sen sanaan pääskynen tilalle joka alkaa samalla kirjaimella.Voi peipponen, ei ole vissiin sääennustetta muistanut vilkaista.
Huomenna on jo työharjoitteluni viimeinen päivä. Pomoni lupasi että aamulla keskustelemme miten tästä eteenpäin. Saan siis elää jännityksessä loppuun asti... Tosin kai se lienee hyvä merkki että asiasta keskustelemiselle täytyy varata erikseen aikaa? Noh huomennahan se selviää, kuinka miehen käy.
Kait sulla on joku laskuerittely nähtävissä, sieltähän sen näkee mistä lasku on muodostunut.
Ainakaan google ei tunne termiä "inkiväärimyrkytys."Voikohan inkivääriä syödä liikaa? Ei kait, mutta jotain tossa koitin googletella. Muutaman päivän ajan on mennyt 200g päivässä. Valkosipulia kanssa kivat määrät. Pientä flunssaista oloa kun on havaittavissa. Pakko vetää buranan voimalla pari työpäivää kun vasta vedin kalenterista kolme viikkoa vessanpöntöstä alas.
Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.Vaikka mä välillä kirjoitankin Googleen että Trans, niin se ei tarkoita sitä. Vaan että haluan kääntää jonkun sanan tai lauseen toiselle kielelle.
Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.