Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
Stormy Daniels on kirjoittanut mulle henkilökohtaisesti To Pete, ja sitten jotain ihanaa ja rakkautta paljon tms. mitä seksikästä se siihen keksikään ja sitten allekirjoitus. Siis sama muija mikä on Amerikan presidentin kanssa mahdollisesti ööö you know. Joo ei mulle mitkään pikkuvaltioiden presidenttien tai kuninkaiden muijat kelpaa. Joku raja jossain. Ehkä joku tytär tai siis prinsessa voi hätätapauksessa mennä, kerraksi välttää.Minun nuoruudessani haettiin Altavistalla ja www.fillä muita kuin tuollaisia hakusanoja. Tera Patrick jne.
Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.Tera oli hottis siihen asti kunnes tajusin, että seukkaa Evan Seinfeldin kanssa. Emmä halua mun fanittaman bändin solistin vaimoa unelmoida.
Tsiisus...Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.
I'm a rooooolling stone!
Eikö tämä olisi jo Humble brag-ketjun kamaa? Tuollaista fanitusta on arvostettava.Mutta mieti. Mä oon ollut jostain 13-vuotiaasta asti kova Rolling Stones fani, eli siis lähes 30 vuotta, ja kerran joskus viitisen vuotta sitten mä tapailin pari kertaa (en kyllä siinä mielessä silleen) vanhempaa rouvaa, joka näytti ihan Keith Richardsilta. Se hattu, kasvonpiirteet, pikku rypyt, hymy jne. Oujee. Oujee.
I'm a rooooolling stone!
Uusi lumi on vanhan surma, kertoi äitini aikanaan. En tiedä pitääkö paikkansa.Lumisateen huhtikuussa pitäisi olla lailla kiellettyä.
Tuosta sanonnasta saatiin myös naureskelua itseä vanhemmille ihmisille. Hihhih, kun oli hauskasti heitetty.Uusi lumi on vanhan surma, kertoi äitini aikanaan. En tiedä pitääkö paikkansa.
Pitää. Se johtuu siitä, että tässä keväällä satava lumi on märempää ja se sulattaa sitä vanhaa pois.Uusi lumi on vanhan surma, kertoi äitini aikanaan. En tiedä pitääkö paikkansa.
Entä kesäkuussa? Millaisia klikkiotsikoita vastaavassa tilanteessa nykyään väsättäisiin?Lumisateen huhtikuussa pitäisi olla lailla kiellettyä.
Entä kesäkuussa? Millaisia klikkiotsikoita vastaavassa tilanteessa nykyään väsättäisiin?
Minkähän ikäisenä Kotivalot ovat syntyneet. Siinä on hämmentävä vanha suomalainen nimi.Ihmisten nimibuumit on kyllä erikoinen juttu.
Onpas meillä niin ihana ja söpö pikkuinen vauva. Annetaan sille nimeksi Pasi. Tai Markku. Vai syntyyköhän Pasit ja Markut täysikasvuisina niinkuin pulut.
Näin kerran pulun syntymän, Tallinnassa Viru hotellin edustalla tien kuopasta pötkähti täysikasvuinen pulu ihmisten ilmoille, ihan tuosta vaan, hop!Ihmisten nimibuumit on kyllä erikoinen juttu.
Onpas meillä niin ihana ja söpö pikkuinen vauva. Annetaan sille nimeksi Pasi. Tai Markku. Vai syntyyköhän Pasit ja Markut täysikasvuisina niinkuin pulut.
Ehkä parempi, ettet enää koske sähkölaitteisiin ja tämän sanon tosissaan.Kauanko te yleensä keitätte vettä? Siis ennen kuin se on kypsää. Jos vaikka teekupposen mainaisitte juoda. Mutsi piti penskana joulukinkkua koko yön unissa, ja eikö vesi vaadi aika saman ajan kypsyä. Ainakin viime yönä. Tai en tiedä onko tuolla jotain mehua ollut vai mitä lie.
Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Ja levy oli IFK:n värinen, mikä tässä tietenkin tärkeintä.